NOD 16 t/m 31 Augustus 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door marietje85, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evengeduldaub

evengeduldaub Actief lid

28 mei 2013
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ahhh marietje...wat vervelend om te horen. Maar wel begrijpelijk. Neem maar even afstand en als je er aan toe bent zien we je hopelije weer.
    Lijst bijhouden wordt voor mij lastig. Zit alleen maar op mn telefoon. .

2. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

4 apr 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Hallo allemaal, ben weer een beetje bijgelezen, Narretje heel veel sterkte en hoop in de toekomst je op het zwanger zijn forum te zien!
    Mom, wat spannend allemaal ik duim voor je!
    Werveltje gefeliciteerd! Was nog 1 zwangere weet je naam even niet maar ook jij gefeliciteerd. Hoop een plannen voor jullie..
    Hier hele klusperiode niet fit, ben bang dat het deze ronde niks wordt!
    Veel hoesten en keelpijn! Manlief was ook niet fit. Toch hebben we op de goede dagen geklust, dus we wachten af..
    Voel me misselijk, gooi het op griep gezien ik twee dagen geleden mijn ei had, zo snel kan nog niet iets anders zijn dan griep.
    Ik ga nog maar even slapen!
    Succes allemaal hopen op mooie roze lijst!

3. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Zo wat een hoop gekletst hier haha
    Ik heb gisteravond ook in bad gelegen,buikpijn en pijn in mijn onderrug,dus vrees dat ik mijn ongi ga krijgen.... Het is dus gewoon nog afwachten. Succes meiden!

4. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    Marietje sterkte met alles weet een beetje wat het is. Ook de tijd voor jullie komt.

Hier helaas geen testje hoeven doen vandaag de ongesteldheid doorgezet. Dus op naar de volgende ronde. Iedereen verder succes en niet mkj achterna gaan he en gewoon lekker op rose

5. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    He meiden!! Zal niet te veel in details treden, maar weet je mijn berichtje nog dat ik bang was op een eiloze ronde? Gister ineens heel veel vruchtbaar slijm en temp was gestegen. Gelukkig was mijn vriend die avond niet aan het werk. Dus nu heeeel hard aan het duimen!! Dus ik neem nu ook plaats op het wachtbankje! Dan zal mijn nod wel iets later zijn namelijk 26 augustus ipv 24 denk ik, want de vorige keren was mijn fase na de eisprong 14 dagen. Ik ben trouwens 22 jaar, ik zag mijn leeftijd er nog niet bij staan;) wat super dat ik nu al positieve testen zie bij jullie!

6. werveltje

werveltje Niet meer actief

@ Melkchocolaatje, dankjewel!
    Ik ben ook vanaf mijn eisprong misselijk, maar heb dat een andere ronde ook gehad en toen was ik niet zwanger. Wel heb ik vanaf eisprong een soort stekende pijn bij mijn eierstok dat was dan weer anders dan andere rondes. Bij de VMK had ik dan weer jeukende tepels, hahaha dus ik heb steeds wat anders. Laten we hopen dat het geen griepje is maar gewoon de eerste tekenen!!

@Kinderwens, zou het je eisprong kunnen zijn? Ik voel mijn eisprong heel duidelijk en zoals jij het beschrijft klinkt het als eisprong, zeker in combi met afscheiding.

@Nibble, succes met klussen (ik blijf het een raar woord vinden:p) en ik zou ook lekker doen wanneer jullie zin hebben, dat is bij mij tot nu toe het beste gebleken. Ik heb na mijn miskraam ook ovulatietesten gebruikt om zeker te weten dat alles weer op gang was en om te kijken waar ik ergens zat in mijn cyclus. De rondes dat ik ovulatietesten heb gebruik was ik niet zwanger en de 2x dat ik ze niet gebruik blijkbaar wel... Dus bij mij gaat het vanzelf beter:D

@Maris22, jammer als je ongi wordt, laten we hopen dat het niet komt

@ madje, balen dat je op rood bent, maar probeer het positief te zien, nieuwe ronde nieuwe kansen. Ja een vreselijke dooddoener i know. Maar geef de moed niet op! Ik weet hoe frustrerend het kan zijn als het een ronde niet is gelukt, maar des te mooier is het als het dan wel is gelukt.

@ryanne, succes op het wachtbankje, hopelijk vliegt de tijd voorbij;)

7. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Goedemorgen!
    Weer een dag minder tot aan nod. Ik ben heel erg benieuwd voor deze ronde!

8. evengeduldaub

evengeduldaub Actief lid

28 mei 2013
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Peetraa jouw pendels maken het wel extra spannend ja!!
    Ik heb voor mezelf geen goed gevoel.

Heb wel puistjes..maar die krijg ik altijd snel tegen de tijd van mn ongi...

9. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    5 dpo en tot dusverre niets anders dan de afgelopen cycli. Geeft niet veel hoop ;) (ja, kan nog komen, weet ik)

@Marietje, heel begrijpelijk, sterkte gewenst en hopelijk helpt het afstand houden om je weer wat beter te voelen!

10. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Morgen lady's!

Hier weer een saaie dag at the office :(

Emily: je zit nog voor/omstreeks een eventuele innestelings. Meeste krijgen daarna pas klachtjes. Dus het kan nog alle kanten op.
    Marietje: groot geljk dat je even afstand neemt. Ik hoop dat het jullie brengt waar je zo op hoopt.
    Petra: inderdaad mooie pendels! Maar ik heb volgens mij alle maanden al gehad en geen eentje was juist. Dus ik geloof er niet in.
    Ryanne: fijn dat je een ei hebt. Ik vind wachten op ei altijd frustrerender dan wachten nod.

11. Mom

Mom Actief lid

5 nov 2010
    400
    0
    0
    trotse mama!!
    Goedemorgen allemaal. .
    Nou vanmorgen weer getest met kruidvat.. heb ik volgens mij een foutieve test.. binnen de tijd wel een tweede lijntje zichtbaar. . Maar naast de dikkere lijn ook eennheel fijn lijntje pffff... Gelukkig komen vandaag sensitesten binnen.. heb nog wel een clearblue liggen maar wil die eigenlijk nog bewaren. .
    Zal straks proberen een foto te maken..
    Groetjes

12. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Nee hoop ook niet dat het komt maar meestal als ik dat krijg word ik ongi,weet okk niet zo goed meer de sympthomen van een beginnende zwangerschap is alweer 2enhalf jaar geleden. Maar heb nog 5 dg tot nod dus kan nog alle kanten op ;)

13. Mamamies

Mamamies Actief lid

15 jul 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Morning meiden!

Wat een geklets weer, gezellig hoor!

Even een vraagje; ik heb nu al een paar dagen dat ik echt continu drang heb om te plassen... Meestal niet eens kleine beetjes, maar gewone normale hoeveelheden. Het is geen blaasontsteking want ik heb echt nergens last van verder. Het is vooral heel erg als ik naar bed ga (liggen lijkt het erger te maken) en als ik net wakker ben... Ik zit op 10dpo... Iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Wil mezelf niet weer valse symptomen opleggen!

14. pindatjuh

pindatjuh Actief lid

3 jul 2013
    364
    60
    28
    Vrouw
    Flevoland
    Hier nog 1, ben nu op het werk en moet gewoon elk uur plassen. Ik heb ook geen idee wat het is....

15. evengeduldaub

evengeduldaub Actief lid

28 mei 2013
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat had ik gisteren! Moest constant piesen. En veel ook.

Mn vriendin zei dat je rond je menstruatie en eisprong altijd veel vocht vasthoudt. .en dat t ook best kan dat je t nu uitplast.

16. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ik weet het, maar heb niet veel hoop voor deze ronde. Nou had ik dat de ronde waarin ik zwanger werd van mn dochter ook niet, dus het zegt niet alles ;) (ik voel het gewoon erg slecht aan kennelijk, als ik er heilig van overtuigd ben zwanger te zijn wordt ik gewoon ongesteld.)
    Nu weet ik nu inmiddels wel dat het toegenomen progesteron na de ovulatie bij mij gewoon soort zwangerschapskwaaltjes geeft; hoofdpijn, misselijk gevoel, zere borsten. Maar goed, dat voelt dus tot dusverre allemaal 'normaal'. Maar goed, ik weet dat t niks zegt :);).

17. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Is idd zwangerschapskwaaltje maar OOK progesteron-kwaaltje. Heb het altijd in luteale fase.... Zowel toen ik zwanger bleek als toen ik niet zwanger was.

18. Mamamies

Mamamies Actief lid

15 jul 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Maar ik heb dit echt nog nooit gehad! Ik moet echt om het kwartier! Kan je ineens andere PMS kwaaltjes krijgen? Ik wacht verder rustig af met testen hoor, maar vind het erg irritant!

19. Mamamies

Mamamies Actief lid

15 jul 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Ah jij ook last van! We hadden al meer dezelfde 'symptomen' hè?! Hopen voor ons dat dit goed nieuws betekent! :D

20. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Hmm, als je het anders nooit hebt is het wel opvallend. Maar ja, je kan wel opeens na heel wat maanden een nieuw pms kwaaltje krijgen... Daardoor weet ik ook elke keer mezelf weer een zwangerschap aan te praten ;).
    Bij ronde 2; hey, mijn haar houdt op met uitvallen, net als met de zwangerschap van mijn dochter! --> werd gewoon ongesteld.
    Ronde 3; hey, opeens allemaal aderen op mijn borsten, net als met zwangerschap van dochter --> werd gewoon ongesteld.
    Dus, nja, de ene ronde is de andere niet. Maar veel plassen is natuurlijk wel óók een zwangerschapskwaaltje... kan dus alle kanten op!

Deel Deze Pagina