NOD 16 t/m 31 Augustus 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door marietje85, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Dag dames, ik meng me even in dit topic! Mijn NOD is 16 augustus, maar dit weet ik niet 100% zeker. Ben in de 2e ronde met Clomid, 1e ronde had ik met Clomid een cyclus van 33 dagen dus dat houd ik nu ook aan.

Ik zit nu dus 3 dagen voor NOD, gisteren uit nieuwsgierigheid al wel getest, maar dat levert geen duidelijkheid op.
    Wat mij deze maand opvalt, is dat ik vrij snel na de eisprong zeurende buikpijn kreeg. Dit is inmiddels iets afgenomen, maar wel iedere dag aanwezig.

Verder heb ik nog geen bruinverlies, dit had ik vorige maand al een paar dagen voor NOD en toen werd ik ongesteld. Ook geen puistjes, en mn mannetje zegt dat ik beter te genieten ben qua humeur haha! ;) We wachten af, ik hoop het zo....Ik duim voor jullie allen!!

2. VDV

VDV Niet meer actief

Ik heb na mn ovulatie altijd zere borsten, steken. Dit verdwijnt na tijdje dus dan weet ik altijd hoe laat het is.
    Nu heb ik ook steekjes bij het opstaan, had ik bij beide zwangerschappen en bij mn miskraam, dus wordt toch wat hoopvol! We wachten nog een week af... Of de steekjes blijvend zijn...

Spannend allemaal hoor al die wachters!!

3. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ohhh meiden wat een spanning he? We beginnen van alles te voelen zo voor de nod,maar uit ervaring en jullie misschien ook weten we dat elke zwangerschap anders is,het enige wat we kunnen doen is hier kletsen over onze kwaaltjes en afwachten! Grrrr en dat wachten duurt lang...
    @pindatjuh,heb je al testdrang meis??? Ik met de dag meer,maar hou me aan zaterdag ;)

4. werveltje

werveltje Niet meer actief

Poging tot een foto...

Je moet goed kijken maar ik denk hem toch echt te zien... nu 3 dagen voor NOD. Wat denken jullie?

5. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Hmm ik zie het niet, maar ik ben ook echt onwijs slecht in tuurtestjes, dus dat zegt echt helemaal niks ;).

6. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik ben ook niet goed in die tuurtestjes... :(
    Aan mij heb je ook niets nu, misschien dat iemand anders wel iets ziet?

7. werveltje

Geen probleem... ik snap best als mensen het niet zien, aangezien ik zelf ook al heel goed moet kijken.. en op een foto is het nog lastiger. Ik moet gewoon geduld hebben hahah:p

8. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ja inderdaad, maar dat is zo moeilijk he! Maar als jij zelf wel iets ziet, en het zit op de goede plek, is breed genoeg en roze, dan zal het toch wel echt positief zijn lijkt me. Maar goed, ook dan kan het natuurlijk nog heel vroeg misgaan, wordt je alsnog 'gewoon' ongesteld. Maar ik hoop voor jou dat je over een paar dagen gewoon een mooie duidelijke test in handen hebt en over iets minder dan 9 mnd een lief klein babytje ;).

9. evengeduldaub

evengeduldaub Actief lid

28 mei 2013
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Geduld...ja...vandaar mijn naam. Ik ben een leuk mens. Met n goed stel hersens. Ben attent..sociaal, en nog meer goede dingen.
    Maar geduld. Dat heb ik niet. Nooit..

Net hoestte ik en ik had me toch een steek onderin mn buik!!!

Ik zit op dag 35 ofzo van mn cyclus.

10. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Trouwens, nu ik nog eens kijk meen ik wel iets van een schaduw te zien die een streepje zou kunnen zijn... Maar ik weet niet of dat psychisch is of niet ;). Aan de andere kant, het is me nog nooit gelukt mijn eigen omowitte testen positief 'te denken', dus ik denk dat er inderdaad wel iets te zien is. Alleen ben ik niet zo goed in turen dus ;).

11. Chaymi

Chaymi Actief lid

24 jun 2013
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Peetraa; ik zie bij jou pendels staan... Wat is dat trouwens?

12. pindatjuh

pindatjuh Actief lid

3 jul 2013
    364
    60
    28
    Vrouw
    Flevoland
    @maris22: steeds als ik hier op het forum kom dan word de testdrang steeds een stukje meer, dat wel ;) en jij?
    Vandaag last van buikpijn en ontzettend veel eten, kan zijn dat mn menstruatie er toch aankomt dus...

13. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ja dat heb ik ook,maar ben zo nieuwsgierig naar de anderen....
    Ohhhh zijn dat meestal voortekenen voor een ongi bij jou???
    Hoop het niet voor je... Blijf duimen....;)

14. werveltje

Nee ik ben ook slecht in tuurtesten... vraag me dan ook af of ie er echt zit of dat ik dat wil zien... daarom leg ik hem weg en pak hem af en toe tevoorschijn. Maar steeds zit het op dezelfde plek.
    Het kan natuurlijk nog misgaan, heb in mei een VMK gehad. Dus ik hoop maar dat testje snel duidelijk wordt:D

15. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Dat hoop ik ook voor jou, en dat het dan nu allemaal wél goed gaat!

16. werveltje

Thanks, lief van je:)

17. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

4 apr 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Ik hoop dat het goed blijft gaan Werveltje zie een soort van schaduw als ik tuur op je restje, nog even paar dagen wachten en dan weer testen..
    Ik probeer afleiding te zoeken, alleen dagen als vandaag kruipen voorbij.. Ben alleen thuis en heb nergens zin in. Vanavond zwemmen met een vriendin dat is dan wel weer leuk..

Succes iedereen..

18. pindatjuh

pindatjuh Actief lid

3 jul 2013
    364
    60
    28
    Vrouw
    Flevoland
    En toch weet ik het niet, de buikpijn die ik heb is niet echt menstruatiepijn, het zijn vaak steekjes en dat zit meer aan de linker- en rechterkant van mijn navel. Om 10 uur nog 2 boterhammen op en mijn maag knort nu al, vandaag over de hele dag al 8 boterhammen op (ik ben vanacht begonnen met werken om 2:15 en was om 11:15 weer klaar), en nog heb ik trek. Als ik ongesteld moet worden eet ik vaak 'lekkere' dingen in plaats van voedzame dingen...

19. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    @pindatjuh
    hoop dat je je kan bedwingen,ik weet ook niet of ik zaterdag ga halen... ;)

20. pindatjuh

pindatjuh Actief lid

3 jul 2013
    364
    60
    28
    Vrouw
    Flevoland
    Ik wil het gewoon halen :D Voordeel is dat ik deze week nachtdienst heb en daar vrijdagochtend pas uitkom, lekker veel afleiding!
    Mocht je testen, laat het weten he ;)

Deel Deze Pagina