Ok,ja dat scheelt voor jou idd,maar ik heb ze al in huis,samen besteld met de ovutesten namelijk haha Nou ik ga het vanaaf eens met manlief er over hebben en dan kijken of ik morgenochtend me in kan houden,maar ga mijn best doen,en laat het zeker weten als ik heb getest!
Succes met inhouden Hihi, lastig he ik moet nog zoveel dagen, die 5 van jou zijn er niks bij, alleen hoe dichterbij je komt hoe meer testdrang! Ik hoop dat ik me in kan houden, als de streep in zicht komt..
al meer meiden zijn aan het aftellen zo te zien? ik heb mijn NOD op de 19e gezet, omdat dat 14 dagen is na gyn zag dat eisprong al geweest was, omdat er eerder nog niet gekeken was, weten we niet wanneer het is geweest helaas. heb al dagen het idee dat het doorkomt... hopelijk heb ik nu niet een "spook-ongesteldheid" tot de echte begint!
Hahaha, ik begin er alweer aardig in te slagen mezelf een nieuwe zwangerschapswaan aan te praten. Kan iemand mijn hoofd even uit zetten? Ik kan het uit-knopje niet vinden. Vandaag hele dag koud gehad ondanks dat het binnen 23-24 graden is en zie wat wazig, alsof mijn lenzen beslagen zijn. JA, DIE SYMPTOMEN HADDEN WE NOG NIET GEHAD DE AFGELOPEN MAANDEN... Zucht. Ik ga mezelf een schop onder de kont geven, en mijn kleine meisje van de creche halen. Afleiding!
Je zit dan 4 dagen voor nod, dus het kan wel Vraag niet aan mij wat ik zou doen, ik wacht liever tot na nod, maar ik doe aanstaande zaterdag met jou mee ik ben wel benieuwd wat de uitslag zal zijn als je morgenochtend test, hihi! Welke symptomen heb je momenteel?
Ik was ook altijd van het vroege testen... Maar deze ronde ga ik mijn geduld bewaren tot minimaal zondag =13dpo en dat is meestal mijn eerste ongi dag. Vage streepjes zijn tenslotte ook niet alles en witte testen heb ik al 11 rondes gezien. Nu maar hopen dat ik het volhou!!!
Vanmorgen nog getest en vanmiddag. . Niks te zien.. streepjes waren lichter danntwee dagen terug . Zou ik danntoch niet zwanger zijn.. kon me ook niet voorstellen dat het nu al kon hoor een positief test.. denk dat mijn nod dit weekend is heb geen idee. . We hebben wel besloten om nu door te gaan hihi.. dus mocht t nu niet lukken gaan we voor ronde twee die dan wel gepland is hihi
Hooi dames, Deze maand bijna niet op deze pagina gezeten zag al dat er aardig gekletst is!! Deze week zijn de eerste testers aan de beurt wat spannend! Zijn er al dames met een goed gevoel deze maand? Hier niks te voelen maar ga er ook niet vanuit veel stress schoonvader ligt zeer kritiek helaas. in ieder geval veel succes allemaal ik zal vanaf nu wat meer te kijken
Pijnlijke borsten,soms vlaag misselijkheid en ongiachtige krampjes,met vlagen,gister meer als vandaag... Spannend he!
Kep niks..alhoewel. .. soms n steek onderin mn buik. Puistjes. Waterige afscheiding. Soms heeeeel veel plassen. . Maaar mn borsten doen niks. Geen innestelingsbloeding gehad o.i d dus zal ronde 5 gaan worden denk
Nou dames, dat klinkt toch wel als flinke symptomen hoor. Ik begin juist onzeker te worden omdat ik bijna geen symptomen heb. En vandaag een heel heel heel klein beetje bruin bloed, zou innesteling kunnen zijn, maar omdat mijn eerste zwangerschap op die manier eindigde in een miskraam, vind ik bloed niet echt geruststellend. Ik gooi er morgenochtend nog maar een testje tegenaan, hopelijk ter geruststelling...
Hier begint de testdrang ook te groeien per minuut. Het ene moment weet ik zeker dat ik zwanger ben, het volgende moment weet ik zeker dat ik mezelf weer eens in de maling neem. Maar ik ga pas zondag testen. NIET EERDER! Wie sluit zich aan?
Wil de clearblue nog bewaren omdat ik t gevoel heb dat ik as weekend mijn nod heb.. dus ik wacht met die nog braaf hihi..
Oh meiden wat spannend weer allemaal! Ik hou me in met testen hoor, maar man wat maak ik mezelf ook weer gek (denk ik dan hè!)! Ik moet continu plassen, my boobs are killing me (!) en ik had het ook de hele dag koud! Ik had het ook steeds koud toen ik net zwanger was van S, maar goed ik durf echt geen enkel symptoom meer te vertrouwen! Oh en ik weet niet meer wie het zei, maar geen innestellingsbloeding zegt niks hoor, dat heeft lang niet iedereen! Heb ik bij S ook niet gehad!