NOD 16 t/m 31 Augustus 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door marietje85, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

4 apr 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Hier steekjes links en rechts, hongerig gevoel en gisteren ook flinke kramp in mijn bil en steek door schede, die laatste twee zijn nieuw voor me.. Maar ja heb tot nu toe alleen maar 1 ronde gehad zonder symptomen dat was afgelopen juli. Hoop dat het wel wat betekent kan alleen nog alle kanten op..

2. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Al 2 op roze super gefeliciteerd!
    Vanmorgen getest, witter kan die niet zijn haha. Wel al beetje buikpijn dus vrees dat mijn ms in aantocht is en weer gezellig door na de volgende ronde gaan.

3. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Nou meiden,ik heb me weten in te houden en met me mannetje afgesproken pas zaterdag/zondag te gaan testen,dit om teleurstelling te voorkomen en ik bij me vorige zwangerschappen ook pas op/na me nod licht positief heb getest... Vind het wel spannend hoor!
    Dames op roze,van harte! Ik zit nog langer op het wachtbankje ;)

4. werveltje

werveltje Niet meer actief

Nou dit spreekt voor zich toch:D:D
    Geen tuurtest meer in ieder geval.

succes vandaag dames, ik ga naar mijn werk toe :p

5. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    Duidelijk werveltje!
    Geweldig!

Van harte gefeliciteerd!

Werk ze vandaag

6. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Mooi oplopend werveltjes,van harte gefeliciteerd! Wanneer zou je nod zijn? Werk ze!

7. Mom

Mom Actief lid

5 nov 2010
    400
    0
    0
    trotse mama!!
    Werveltje.. super meid.. werkse vandaag. .njou dag kan niet meer stuk haha..

8. Chaymi

Chaymi Actief lid

24 jun 2013
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Peetraa; Aha nu snap ik hem :)... Dank je wel voor de uitleg;
    @werveltje; Gefeliciteerd!!

9. werveltje

werveltje Niet meer actief

Ja ben ook blij... Mijn NOD is vrijdag, dus hopelijk geen bloed hahaha

10. evengeduldaub

evengeduldaub Actief lid

28 mei 2013
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Omo wit hier.

Maar ook geen bloed. Wel koppijn!!!!

11. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Morning dames,

Werveltje, gefeliciteerd! En werkse!

Dames met een witte test, balen maar het kan nog veranderen he!

Hier, mijn temp is veelste laag om zwanger te zijn, al de andere keren was mijn temp veel hoger. Ik verwacht dus ook gewoon mijn ongi.

12. Lientje1986

Lientje1986 Actief lid

11 aug 2013
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen dames!

Werveltje, gefeliciteerd!!! Hopelijk mogen er nog veel volgen! Ik zit ook op het wachtbankje en wat duurt de maand augustus lang! Er is 1 voordeel aan verbonden, mijn 2 weken verlof lijken ook eindeloos te blijven duren. Hihi...

26 augustus NOD, nog zoooooooooo lang! Deze week blijven we het gezellig maken, om zeker te zijn :D.

En ik had bij mijn eerste zwangerschap ook het gevoel dat mijn ongi moesten doorkomen, maar bleek innestelingspijn te zijn. Ik had enorm gevoelige borsten, soms wel pijnlijk te noemen en ik was dooooodmoe. Ben nooit ziek geweest van mijn eerste wangerschap. Dat doodmoe zijn heb ik nu ook, maar ik denk dat dat wel kan komen door de onregelmatige slaaptijden...

Toeds dames

13. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Hallo dames, wil me ook met dit forum even bemoeien :p. Mijn NOD is 16 aug, vanuitgaand dat mijn cyclus 34 dagen is (normaal schommelt het tussen de 28 en 34)
    Spannend! Alle testen tot nu toe omo wit!
    Ik heb veel last gehad van kwaaltjes, misselijk, buikpijn, rommelende darmen en het meest opvallende het vocht (wit, melkachtig) uit mijn tepels .
    Vriend gaat vrijdag op vakantie dus ik hoop dat ik ervoor al weet of het wel of niet raak is.

We gaan voor ons eerste kindje en zitten in ronde 2 met proberen.

Voor diegene die al een (licht) positieve test hebben: gefeliciteerd

14. Panda1

Panda1 Bekend lid

28 feb 2013
    841
    117
    43
    Overijssel
    Ik weet niet zeker wanneer mijn nod is. Mijn cyclus is erg onregelmatig. Ik ga uit van het weekend. Ben dr gewoon zenuwachtig van. Waar halen jullie de zw testen? Ik haal ze niet hier in de buurt ivm herkenbaarheid.

15. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Goedemorgen dames!

Wat een spannende tijden hier allemaal nu! Ik hoop voor iedereen dat het allemaal lukt.

Gister had ik enorme krampen, alsof ik ongi moest worden. Zou dit mijn eisprong geweest kunnen zijn? Mijn lichaam is erg van slag nl door de afgelopen 2 jaar. (spiraal zat niet goed) vroeger voelde ik mijn eisprong altijd, maar nu weet ik het niet meer.....

Volgens de berekeningen, omdat ik eindelijk een (vrij) regelmatige cyclus heb, zou ik mijn eisprong vandaag moeten hebben.

16. VDV

VDV Niet meer actief

@Maris22 wat goed dat je je hebt kunnen inhouden. Weet niet of ik dat zou kunnen. Ik heb al wat testen er doorheen gejaagd de afgelopen maanden. Deze cyclus wil ik volgende week woensdag testen, nog weekje wachten dus.

Heb nog steeds idee dat het wel eens raak kan zijn dit keer...spannend. Zolang ik deze kwaaltjes houdt denk ik dat het goed zit. Wel een gewaagde uitspraak...haha..

17. VDV

VDV Niet meer actief

Gefeliciteerd Werveltje!!!

18. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Werveltje: ik zie de streep hoor! Gefeliciteerd! Nu hopen dat de beeb blijft plakken! :)

19. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Werveltje, gefeliciteerd!

20. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Werveltje: gefeliciteerd! Hij is nu duidelijk.
    Dayna: slecht voorteken helaas :(
    Panda: ik bestel ze bij Z&K. Ze zijn er vaak de dag erna al.
    Evengeduld: balen van je witte test. Hopelijk moet je HCG stijging nog op gang komen :)

Hier: 10 dpo en nog geen testdrang, maar ja dat kan ineens omslaan ;) Begin van alles bij vlagen te voelen maar dat is niet anders dan de afgelopen 11 rondes. Dus ik moet gewoon nog even afwachten. Ik hoop het zo want dan hoef ik die laparoscopie niet. Zie er wel tegenop.

Deel Deze Pagina