Dankjewel iedereen...hopelijk volgen jullie snel... Ik ben helemaal hyper vandaag hahaha en zo jammer dat je niemand nog wat kan zeggen.
Het valt ook niet mee hoor om me in te houden omdat ik de testen thuis heb liggen... Maar omdat ik dus die ervaring heb die ik eerder noemde wacht ik bewust nog eventjes een paar dagen. Manlief is zaterdag 24 uur dienst draaien,dus zaterdagochtend is hij al weg als ik uit bed kom,dus ik denk dat het zondag gaat worden....
Hier een beetje in de mineur. Ik zit nu op 11 DPO en had vanmorgen een veeg bruin. Zit onder de pukkeltjes en voel me down. Kortom, alle tekenen dat er een ERG vroege ongesteldheid aan zit te komen. Voor de zekerheid een testje gedaan, omo-wit. Enige voordeel is dat ik lekker de medicatie tegen astma kon nemen die ik niet mag in de wachtweken. Denken jullie dat er nog een kansje is dat dit een late innesteling is? Of zal ik maar uitgaan van het ergste?
Misschien een klein tipje dames? Tijdelijke actie: gratis* proberen** * standaard verzendkosten worden in rekening gebracht ** maximaal 1 gratis set per bestelling De uiterst gevoelige zwangerschapstest dipstick is al te gebruiken vanaf 6 dagen voor de verwachte menstruatie. Het resultaat is binnen 5 minuten af te lezen. Op zwanger en kids.nl,3 testen voor 1,99 ( alleen de verzendkosten betaal je zelf) Ik heb ze besteld,is het niet voor deze ronde dan misschien wel voor de volgende,in deze tijden van crisis,goedkoop genoeg (maar of ze dan ook goed zijn weet ik niet) Pfff als je naar het nieuws kijkt word je ook niet vrolijker
@maris22: ik denk dat ik ook zondag ga testen, maar ik ga er toch wel een beetje vanuit dat ik ongesteld ga worden... Ik denk om het dan toch een beetje naast me neer te leggen ofzo. Wel soms nog steeds kleine steekjes in mijn zijdes en witte afscheiding...
Is witte afscheiding hoopvol? Want dat heb ik ook.. en idd steekjes. Maar links onderin. En puistjes..zin in chocola. Moe.
Ohhhh nee,hoop dat het niet doorzet,duim voor je,ik weet ook nog niks,zondag pas testen heb ik me voorgenomen samen met manlief Zijn er nog wel testers eerdaags????
Ik hoop het natuurlijk ook niet, maar als ik er vanuit ga dat ik ongesteld word dan valt de uitslag van de test mee stomme reden, maar ik wil gewoon niet teleurgesteld zijn als de test negatief uitslaat...
Hoi dames ik lees veel mee en ik kom graag ook even mee kletsen met jullie. Mijn NOD is 21 augustus, cyclus 26 dgn. Kort over mij, ik ben 30 jaar en wij zitten in ronde 6 voor onze eerste. Voor de positieve testen van harte gefeliciteerd! Ik vind het helemaal spannend om jullie testen te volgen! Die extra gevoelige testen van z&k waarmee je 6 dgn voor de NOD kan testen heeft iemand die al eens gebruikt en wat zijn de ervaringen? Ik heb ze in huis omdat ik ze kreeg bij de ovulatie testjes maar weet niet of ik ze durf te gebruiken Met de ovulatie testen mijn ei niet gespot dus heb weinig hoop eigenlijk, maar misschien zegt dit niks. Ben tot nu toe zeer regelmatig ongesteld. Uiteraard praat ik mezelf elke ronde weer alle zwangerschapsverschijnselen aan helaas is dit moeilijk te stoppen.
Hoi olivi. Welkom. Lekker korte cyclussen heb jij zeg. Ik heb steeds lange van rond de 40 , zeer frustrerend
Nou, toch ruim een etmaal van zp weggebleven, goed he . Niet dat dat mij ervan heeft weerhouden de hele dag allerlei zwangerschapssymptomen te spotten, natuurlijk. Stel je voor. Mijn wanen van de dag: - steekjes links onderin mijn buik (tussen heup en onderbuik), - erg pijnlijke borsten, - misselijkheid (m.n. 's ochtends, en werd beter naarmate ik meer had gegeten, nu geen last meer van), - nog steeds koud/ rillerig, maar bij vlagen ook juist opeens loeiheet (soort opvliegers, hmm, misschien toch de overgang - laten we daar maar niet vanuit gaan, zo op m'n 29e ). Die steekjes en misselijkheid kwamen ook wel in andere rondes voor, dat koud voelen en die pijnlijke borsten niet. Maar elke ronde herbergt natuurlijk zijn eigen nieuwe verrassingen (surprise!), dus dit zullen die van deze ronde wel zijn. Vraag me uberhaupt af of je op 6 dpo al symptomen zou kunnen hebben, trouwens. Lijkt me eigenlijk best onwaarschijnlijk, als ik er zo even rationeel over nadenk. Mijn post-ei temp was vanmorgen weer 36.7, na gisteren 36.8 en daarvoor twee dagen 36.9. Beetje raar. Net alsof ik elk moment al ongi moet worden ofzo. Zo voelt het sowieso een beetje. Maar daar is het toch nog wel een week te vroeg voor. Sowieso had ik deze ronde pas vanaf CD3 een lagere temp. Goed, een heel epistel volgetikt! Ha, dat krijg je van een etmaal afwezigheid. Zijn er al weer nieuwe positieve testjes of is iedereen nog dapper bezig het uit te zingen tot dit weekend?
Zo weer een dag dichterbij de uitslag.... Vermaak me wel de komende dagen,merk ook dat als ik ergens anders ben ik er even niet aan denk,maar vind het zo spannend worden. Vrijdag een bruiloft zaterdag ook weg,dus dan is het snel zondag... Zijn er voor morgen of vrijdag nog testers??? Fijne avond meiden!
Nog even voor de lijst: ben 25 jaar, ik gebruik clomid, zit in ronde 2 (nod 16 aug) en zijn bezig voor ons 1e kindje. Zoals ik al zei is as vrijdag 16 aug mn NOD, nouja, als ik uitga van mn vorige cyclus met Clomid. Heb geen enkel teken van menstruatie, dus heb goede hoop. Op de negatieve testen na dan, vanmorgen kon ik nog geen roze ontdekken. Fingers crossed voor iedereen, want oh wat gun ik jullie allemaal een zwangerschap!! Ik heb meestal bruine afscheiding ca 3 dagen voor NOD --> afgelopen dagen erg droog geweest, en nu alleen af en toe wat witte/doorzichtige afscheiding Heb geen slecht humeur, en vrijwel geen puistjes!
Gefeliciteerd werveltje! Ik heb een slecht gevoel over deze ronde, weet niet waarom Waarschijnlijk komen de zwangerschapskwaaltjes alsnog opzetten de komende dagen, maar toch denk ik dat het niet raak is, jammer, jammer wil zo graag...