Pina: gefeliciteerd. Hier weer een dag dichterbij nod. Voel vanalles, maar dat is meestal zo. Vanmorgen voelde ik me echt brakjes en nu gaat het wel weer. Nog 2 uurtjes werken en dan weekend!!!!
Ik heb geen normale cyclus elke keer weer anders minimaal 4 weken en tot nu de langste 8. Ik ben al vanaf maart van de pil. Dit is de 2e ronde voor het eggie. Ik heb nooit geen ovulatie testen gebruikt. Normaal heb ik tijdens de cyclus altijd 2 dagen bruinverlies. Altijd aan het begin of in het midden van de cyclus.Toen ik zwanger raakte van mijn middelste had ik het niet en deze ronde ook niet. Nu viel mij de afscheiding gewoon erg op. Na die dagen was er niks meer. Nu ook best nog wel droog zeg maar.
♥ nod 16 t/m 31 augustus 2013 ♥ 16. (11) : marcia85, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje wens2011, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje madje, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje meisje1987, 26 jaar, 4de ronde, 1ste kindje pina82, 30 jaar, ronde 1, 3e kindje evengeduldaub, 29 jaar, ronde 4, 1e kindje doom8, ?? Jaar, 2de ronde, 1ste kindje laure, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje werveltje, 28 jaar, ronde 5 (3e na vmk), 1e kindje marriedgirl, 25 Jaar, 2e ronde clomid, 1e Kindje schoentje24, ?? jaar, 2e ronde, 1e kindje 17.(3) : liesbeth79, 34 jaar, 3e ronde, 3e kindje pindatjuh, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje pollybaby86, 27 jaar, ronde 6, 1e kindje 18. (6) : marietje85, 28 jaar, ronde 34, 1e kindje maris22, 30 jaar, 2e ronde, 4e kindje evira, 32 jaar, ronde 1 iui, 1e kindje tijm86, ?? Jaar, ronde 3, 1e kindje pinkii01, 21 jaar, 1e kindje, ronde 1 Panda1, 29 jaar, 3e kindje ronde 2 19. (7) : kriti81,31 jr,ronde 4 na vmk,bezig okt '10, iui 2, 1ste kind mamamies, 28 jaar, 27e ronde, 2e kindje pbb, 22/23 jaar, 2e ronde, 1e kindje troelie, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje mart, ?? Jaar, ronde 12, 1e kindje tassie88, ?? Jaar, ronde 1, 1e kindje knutselkitty, 23 jaar, 1e kindje, ronde 3 20.(4) : dayna, 27 jaar, 14e ronde mmm, 1e kindje miich, ?? Jaar, ronde 19, 1e kindje akd, 25 jaar, ronde 5, 2e kindje bollen, 22jr, ronde 5, kindje 1 21.(4): barbara1980, 32 jaar, ronde 27, ( 2e ronde na mk), 1e kindje daantjuh85, 27 jaar ,ronde 3, 6e maand mmm(clomid 50mg), eerste kind emily27, ?? Jaar, ronde 4, 2e kindje Olivi, 30 jaar, 6e roonde, 1e kindje 22. (4) : lilaa, 25 jaar, ronde 8, 2e kindje vdv, 30 jaar, ronde 5 (4e na mk), 3e kindje elf84, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje love1990, ?? Jaar, 1st ronde, 1st kindje 23. (1) : yaisa, 29 jaar, 2e ronde, eerste kindje 24. (7) : croissantje, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje 4dogs82, 31 jaar, ronde 17, 1e kindje reamonia, ?? Jaar, ronde 2, 1e kindje brosa87, 25 jaar, ronde 2, eerste kindje knvs90, 23jaar, 1e kindje, ronde 9 marly87, ronde ?, 1e kindje corali, ronde 1, ? Kindje 25. (4) : kinderwens2012, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde babybanjo, ?? Jaar, 5e poging, derde kindje dribbel1978, ?? Jaar, 6e ronde, 1e kindje bloemie80, 32 jaar, ronde 3, 3e kindje 26. (4) : maddie85,28 jaar, ronde 3, 1e kindje cato1979, 34 jaar, 1e kindje, ronde 12 lientje1986, 26 jaar, 2de kindje, 1e ronde ryanne1991, 22 jaar, 5de ronde, 1ste kindje 27. (2) : annemoon, 33 jaar, ronde 10, eerste kindje 2011mamma, 26 jaar, ronde 1, tweede kindje 28. (5) : kris81, 32 jaar, 7e ronde, 1e kindje chaymi, 32 jaar, 4e ronde, 1e kindje dreamchild, ?? Jaar,2e ronde, 2e kind ( zoon is stief) ambie80, 32 jaar, 25e ronde, 1e kindje butterflyzz, 30 jr, 11e ronde, 1e kindje 29. (4): melkchocolaatje, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje wannababy82, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje mniek84, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje peetraa, 31 jaar, ronde 6, 1e kindje 30. (1): liv1985, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje 31. (7): irismarieke, ronde 1, 2e kindje yvke86, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje adria27, 38 jaar, ronde 8, 3e kindje nibble, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje mirtje87, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje deba, 24 jaar, ronde 3, eerste kindje maria87, 25 jaar, 5e ronde (10e maand), 1e kindje, mmm datumloos. (2) : petra82, 31 jaar, 2e kindje, ronde 7 mom, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje illegaal: t o t a a l: 76 wil je op de lijst zet in kleur je naam, leeftijd, ronde, kindje neer in je post dan komt dat goed! Dus quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(3),ongesteld (2), mmm (6), negatievetest (2), twijfeltest (1), cyclus van slag (0), vlindertje,niets doorgegeven
Ik zie dat ik me een dag vergist heb in mn NOD, Marriedgirl 17 aug op NOD! Ik zit vandaag op dag 33, morgen dus NOD als ik uitga van mn vorige cyclus, maar vanochtend nog negatief getest. Ik ben erg onzeker omdat ik bang ben dat ik weer naar het ziekenhuis moet omdat de Clomid zijn werk niet meer heeft gedaan. Maar ik voel vanalles, al verward alles me op dit moment. Heb weer een drukkend gevoel in mn lies als ik zit, das toch niet typisch iets voor rond NOD?? Zucht, hoop zo dat ik dit weekend duidelijkheid krijg. Een kuur provera en hogere dosis clomid is wel het laatste wat ik hoop....
Wauw al 3 dames op roze, gefeliciteerd! Hier vandaag steken in mn rechterlies en vanmiddag had ik een soort kramp in mijn borsten, heel even maar. Sinds 2dpo heb ik last van witte afscheiding en zo ook vandaag. Daarnaast eet ik ontzettend veel (niet snoepen, maar meer brood en ik schep voor het warme eten veel meer op als normaal). Ik kan bijna testen, maar ik doe het niet. Ik wacht liever tot nod of daarna (als de ongi er dan al niet is....)
Vandaag op het werk was ik echt klunzig, mijn pieper op een gegeven moment kwijt dat overkomt me nooit en telefoon opnemen met verkeerde naam van instelling namelijk oude werk, waar ik al 4 jaar weg ben. Heb steekjes ik mijn bil en mijn ooglid trilt en voel hartkloppingen in mijn neusbrug, dit had ik in april bij vmk ook.. Rare kwaaltjes ik weet het, maar heb nu echt het gevoel dat het wel es raak kon zijn.. Opgezette buik in de avond hoort er ook bij.. We wachten af! probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken.. Pina van harte! Fijn dat het eerste roze er al staat! Yvke veel knuffel plezier.. Weekend testers alvast heel veel succes!
Het zal wel tussen m'n oren zitten want het is nog veel te vroeg om kwaaltjes te hebben maar, m'n darmen rommelen en m'n buik voelt opgeblazen, ik voel mij moe, onrustig en een drukkend gevoel onderin m'n buik, m'n ogen branden en witte waterige afscheiding. Temperatuur was echter 36,6.. Dat lijkt mij wel te laag eigenlijk. Periode voor eisprong had ik 36,2. Ik ben nog bij de huisarts geweest om te praten over het feit dat m'n cyclus lang duurt. Ze zei met een cyclus van 40 kun je prima een eisprong krijgen, een kortere cyclus betekend namelijk ook niet altijd dat je een ei hebt. Dus blijf temperaturen, mocht je er nou achterkomen dat je geen eisprongen hebt of je cyclus wordt nog veel langer dan hoef je niet een jaar te wachten maar kom dan gewoon langs. Nou dat heeft mij echt een stukje rust gegeven. Gelukkig zijn ze niet allemaal zo hard als dat ik hier op er forum vaak lees. Ik hoop dat het een hele roze lijst mag worden voor iedereen!
Hi allemaal, Er komt langzaam aan al wat roze op de lijst, gefeliciteerd! Ik ben nu in de 11e ronde en zou nu zo'n beetje mijn ei moeten hebben. Ik ben maandag begonnen met ovulatietesten, maar nog steeds geen ei gespot. Evengoed is het gezellig met mijn man. Ik vertrouw die testen toch niet helemaal. Voor degenen die een dezer dagen de nod hebben, heel veel succes en ik duim voor jullie!
Nou, bijna 1,5 uur geleden postte ik hier mijn kwaaltjes. Net naar het toilet geweest en verloor wat bloed dus ik denk dat ik op rood mag. Ik wacht nog even af of het doorzet.
Pindaatje kan nog innesteling zijn, anders erg jammer! Ryanna hoop dat je gewoon een eitje hebt! Ik jou het hier goed in de gaten dit weekend duim voor roze!
Nu nog innesteling? Zo laat nog? Zat even wat berichtjes terug te lezen, ik schreef dat ik op 4 augustus volgens mijn app mijn ei had, had die avond ook onwijs last van mijn rug dat ik in bed moest gaan liggen. Ik dacht zelf op 2 augustus mijn ei gehad te hebben, dan zou mijn nod morgen zijn. Als mijn ei 4 augustus was, dan zou mijn nod zondag de 18e zijn. Zou dat kunnen? Ik weet het even niet meer, net vriendlief verteld dat ik waarschijnlijk ongesteld word, die is best teleurgesteld nu. Ik heb meer zoiets van volgende ronde beter
Hallo allemaal ! Ik net m'n verhaal gedaan in t topic van 6 aug... Handig... Mijn NOD is de 16e. Morgen dus haha. Bij deze m'n gekopieerde stukje tekst uit t andere topic Hallo allemaal. Ik lees al een tijdje mee en vond het nu hoog tijd worden om gezellig mee te kletsen. Ik ben mama van 2 geweldige meiden, met een grote wens voor een 3e en eventueel een 4e spruit. Nu zit ik met het volgende wat ik graag met jullie wilde delen... Ik heb morgen m'n NOD, stik van de kwaaltjes, maar gister negatief getest. Op de 1 of andere manier voel ik dat de test ongelijk heeft. Ik ben altijd stipt op dag 28 ongesteld, dus we zullen zien morgen. Morgen is manlief ook nog eens jarig, dus ik hoop zo dat er geen menstruatie volgt. Zou een pracht cadeau zijn nietwaar
@pina gefeliciteerd! @pindaatje, wat balen, hoop dat het toch niet doorzet. @IsaB welkom, hopelijk morgen een positieve test!