Hej dames Ff een vraagje en vies praatje. Ik had afgelopen 2 avonden met douche vruchtbaarslijm Net gedouched en nu is het dus witter en niet meer waterig. Heb ik dan inderdaad de eisprong al gehad? Vandaag ook regelmatig steken/trekkerig aan rechtkant onderin buik
Hier druk aan de klus haha, heb geen idee wanneer mijn ei springt dus eigenlijk doe ik nu maar wat op goed geluk, wij doe eigenlijk altijd al ongeveer om de dag gezellig, dus wat dat betreft zitten we denk ik altijd wel goed. Heb bedacht dat ik na een half jaar zo proberen ga beginnen met tempen en ovutesten. Dit omdat ik er nu al zo mee bezig ben en niet wil dat het een obsessie wordt, dat ik volle bak ga testen. Maar nu dus zo'n beetje in de vruchtbare dagen en daarna afwachten.. Spannend weer! Hebben jullie tips wat betreft ovu testen? Welke zijn het fijnst?
Deba: ieder geval niet die van de kv nemen. Ik vond die totaal niet fijn, er kwam altijd een streep op. En dat maakte niet uit waar je in je cyclus was. Ik gebruik nu doe van z&k en daarmee had ik gelijk mijn ei gevonden. Met andere merken heb ik geen ervaring.
Hallo dames, Nog een nachtje slapen en dan is het de 16e.. ik hoop op veel positieve berichten! In eerste instantie dacht ik vorige week zaterdag ongi te worden (cyclus van 28), had ook buikkrampen/ baarmoederkrampen. Bleef echter uit. Heb ook wel eens cyclussen die langer duren (uiterste geval 34, dus morgen nod). Sinds twee dagen weer dat ongesteldheidsgevoel. Kijk elke wc beurt met afvegen of er geen rood bij zit. Gisteravond dacht ik ohw het zal morgenvroeg wel komen. Heb woensdag voor het laatst getest (negatief). Morgenvroeg nog een vroege test doen.. ben zo zenuwachtig! Heb ook hele erge hoofdpijn... Moest ff mijn verhaal kwijt. Zijn er mensen die ervaring hebben met ongesteldheidsklachten die toch zwanger bleken te zijn?
Pfoeh..buikpijn. na een gezellig onderonsje met vriendlief. Echt onderin. Mn darmen zitten ook vol met lucht. Heb redelijk blauwe aders op mn bombonella's En verder niks.
Kinderwens. Ik denk dat morgen niet mijn nod is... Mss kan een van de dames hem op 20 augustus zetten ? (Omdat mn ei zo rond de 8e is geweest. ..)
Ik zit nu op de telefoon. Zodra ik morgen op de pc zit, zal ik het aanpassen. Of misschien dat iemand anders al eerder tijd heeft
Hoi hoi.. heb niet alles bij kunnen lezen. . Zijn erg druk met verhuizen nu.. maar vanmorgen wel een test gedaan en zag vaag een streepje maar moest snel weg om re werken enz. Nu kwam ik thuis en zag dat ie toch wel weer lichtroze is.. net zoals die van van de week die ik geplaatst had.. ik vertrouw eigenlijk sensitest nu niet meer zo.. dit is vierde licht posi test maar geen knal.. denk dat ik t weekend of volgende week nod heb.. verder geen kwaaltjes.. ja moe ennkort lontje enz maar zal door verhuizen komen hahaha.. Voor de positesters vandaag gefeliciteerd! !! & andere meiden veel klusplezier
Jemig dames wat een geklets! Gisteren werd zoonlief 3, dus zijn we naar de Efteling geweest! Hij vond het fantastisch! Vandaag begonnen met mijn nieuwe baan, dus heb snel bijgelegen en lig ook al in bed! Pina; gefeliciteerd! Mom; wat vaag! Misschien toch maar de CB met indicator doen? Maris; hou vol het wachten hè! Pindatjuh; hoop voor je dat het of meteen doorzet zodat je duidelijkheid hebt of helemaal wegblijft zodat je snel kan testen! Late innesteling zou kunnen hoor... Het bevruchte eitje kan behoorlijk lang 'rondzweven' voordat het in de baarmoeder komt en doet er dan 5-10 dagen over om in te nestelen. Weet niet meer wie; had bij zwangerschap van zoonlief echt het gevoel dat ik de griep zou krijgen, maar 2 weken later testte ik hartstikke positief! Hier; morgen dag 2 op mijn nieuwe werk! Beetje jammer dat ik continu naar de wc moet, hihi! Vanochtend was ik kotsmisselijk, maar weet het voor het gemak aan de spanning voor de eerste werkdag! Verder is mijn buik 's avonds enorm opgeblazen en aan het borrelen, heb continu honger en ik heb zowaar vanavond een salade genomen (ging met vriendlief even uiteten!), terwijl ik normaal helemaal niet zo'n sla-eter ben! Bizar! Maar of dit nu zwangerkwaaltjes of phantoom-symptomen zijn?! Mijn NOD is zaterdag of zondag, maar wacht sowieso tot dinsdag voor ik überhaupt een test ga kopen! Slaap lekker!
Ik mag op roze denk ik. De 18/19 is mijn not. De 14e zomaar een vreemde bloeding. Ben vandaag jarig dus kon mijn test drang niet meer ophouden. Kan het nog niet bevatten, geweldig dit!!!
van harte gefeliciteerd met je verjaardag! een hele fijne dag! en gefeliciteerd met je zwangerschap!! Super!! jouw dag kan vast niet meer stuk! Woehoe! we willen nog meer roze
Hoi dames,heb net een test gedaan (predictor early) nefatief . Zie volgens mij niet eens heel licht wat, dus omo wit. Kon het niet laten om er ook npg een van kruidvat te doen. Ook negatief.. ik heb geen ongi buikpijn meer... Kan ik ook nog na nod positief testen?? Of hou ik mezelf dan voor de gek?! Mijn vriend gaat morgen een weekje weg... we testen altijd samen..
PBB: ik wed dat je dit jaar van niemand anders een mooier cadeau krijgt! Super gaaf om op je bday posi te testen. Gefeliciteerd en succes met je mond houden Schoentje: balen van je witte test. De lijst is officieel begonnen!!! Hier: vandaag de hele dag de hort op dus geen tijd om aan nod te denken. Ik doe wel voor de zekerheid een inlegkruisje in want de sanitaire voorzieningen zijn niet echt voorhanden.