Hoi dames, Vandaag 1 dag na mijn nod, dus officieel overtijd. Test vanochtend negatief (dit was de gewone van predictor). Ik wacht nu maar gewoon af... ga ook niet meer testen! Ik wacht gewoon tot manlief weer terug komt en wanneer ik dan nog niet ongi ben doe ik wel weer testje! Liefs, schoentje
Hmm balen! Hopen dan dat je ongi snel doorkomt zodat je door kan naar de volgende ronde, of anders toch een wondertestje over enkele dagen
Jemig, mijn NOD is nog steeds dagen ver weg . Kan me van vorige rondes niet herinneren dat het zó lang duurde, dat wachten. Heb elke keer het gevoel dat het wel zo'n beetje 'tijd' is, maar dan is het toch pas volgende week woensdag. Dan overweeg ik te testen, maar dan bedenk ik me dat als ik nu, vandaag, positief zou testen dat gelijk staat aan een zwangerschap van pas ruim 3 weken... Veel te vroeg om te testen dus. Niet eens voor mij zelf, maar stel nou dat het positief zou zijn, dan kan ik niet anders dan het mijn man vertellen (dat kan ik echt niet voor me houden), maar het is dan nog zó pril dat de kans zo enorm groot is dat het nog misgaat, en dan is hij ook extra teleurgesteld! Meer dan als ik gewoon ongi zou zijn geworden. (haha, dat was laatst wel schattig, hij vroeg zich hardop af of het nog zou lukken om een brusje te krijgen, en ik zei dat we eigenlijk pas net zijn begonnen, dat we nog niet zo lang bezig zijn. Maar hij zei dat hij geen geduld meer had en nú een brusje wilde ). Dus toch maar wachten tot NOD. Plan is nu (ja, verandert elke dag) om de ochtend van NOD te testen (mits ongi niet eerder komt), als het dan negatief is weet ik waar ik aan toe ben. Qua vage symptoompjes momenteel (gisteren en vandaag) vooral wat hoofdpijn, beetje licht in hoofd, en heeeeel licht pijnlijke borsten. Maar wel vrij minimaal allemaal. Maar ja, wat wil je zo ver voor NOD .
Jammer schoentje, hopelijk over een paar dagen toch een positieve test. En anders meer geluk in de volgende ronde. Wachtdagen zijn altijd lastig Emily, spannend hoor. Inderdaad aandoenlijk dat je man er zo mee bezig is. Mijn viend vraagt ook steeds of ik al wat merk als we op het wachtbankje zitten.
Pff die wachtdagen zijn hier ook zo langzaam gegaan voor mijn gevoel,nu gaat het andere spannende beginnen,namelijk of alles goed blijft gaan... Volgende week de gyn bellen voor de eerste afspraak. Dames die nog op het wachtbankje zitten,ik duim voor jullie!!
Dankjewel dames voor de lieve berichtjes! Heb de test toch maar weer uit elkaar gehaald en weer datzelfde lichte streepje.. nu niet met de early maar met de gewone van predictor... word er niet goed van en ben nooit overtijd! Mijn oudste zus testte ook pas toen ze een week overtijd was dus kan niet zeggen of wij misschien weinig hcg aanmaken.. Maja zoals ik hier ergens al eens las: geen bloed geeft moed. Ik hoop nog altijd op een klein wonder
@schoentje Heb je een foto? Kunnen we misschien even meekijken? Kan idd zijn dat je langzaam hcg aanmaakt,heb dat bij mijn vorige zwangerschap ook gehad namelijk,pas paar dagen na nod een knaller... Succes meis!
Net snel even gemaakt met de mobiel maar echt scherp issie niet...! Ik zie in het echt wel een heeel licht streepje
Ik heb een vraag. Vanmorgen met de CB getest staat er 3+. Mijn laatste menstruatie begon op 22 juli, 23 juli even niks en vanaf toen weer gewoon ongesteld. Hoe betrouwbaar is de CB? En wat moet ik nu doen? Bedankt alvast!
@schoentje Ik zie idd een heel licht streepje... Misschien morgen of over 2 dagen nog eens testen???? Succes meis
@schoentje, ik zie ook een licht streepje als ik het op de iPad bekijk ipv telefoon. Zal voor je duimen!! @pbb of je maakt heel snel veel hcg aan of je eisprong is misschien toch eerder geweest? Heb nog nooit gelezen dat iemand voor/rond nod al een 3+ had staan. Wel andersom dat ze verder waren maar cb minde aangaf dus ik zou mij geen zorgen maken!
Ik was gister bij tuinen geweest heb tarwekiemolie gehaald voor het eerst aangezien ik er zoveel positieve verhalen over lees. Toe. Vroeg die vrouw mij, is het voor het zwanger raken? Want zo ja dan hebben we ook een olie die de slijmvliezen versterkt en dus ook je baarmoeder waardoor eitjes zich beter kunnen nestelen. (Zal zo even kijken hoe het heet) anyway ik dacht oke dat proberen we er ook maar bij. Dus hopen dat de beeb blijft plakken. Zit nu 6dpo is de innesteling dan al geweest of kan het nog later? Vanochtend 37,0 getempt.
Hoi meiden, Deze keer niet actief mee gedaan, maar ik wilde toch even laten weten dat ik op rood mag. succes allemaal!
En hier nog steeds geen menstruatie te bekennen....Zit nu op cd 35, begin wel een beetje onzeker te worden aangezien ik Clomid gebruik...