NOD 16 t/m 31 Augustus 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door marietje85, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Gefelicitserd voor zwangeren, sterkte aan de wachtende en baaaaaalen voor de rode...

Hier nog paar dagen tot NOD...
    Ben benieuwd :)

2. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Morgen testen ! Net ook geprobeerd maar nog niks te zien .. Welke test raden jullie aan ?? Heb nu die van sensitest ( de goedkope stokjes zeg maar ..)

3. Roos6

Roos6 Niet meer actief

@schoentje: Ik testte bij sommige van mijn kinderen ook pas positief na meerdere dagen na NOD, dus je weet maar nooit...Bij mijn laatste zwangerschap testte ik 4 dagen voor NOD al duidelijk positief en dat werd een MK...het lichaam zit soms ook vreemd in elkaar...

Sterkte voor alle meiden die door moeten naar de volgende ronde!
    En leuk dat de eerste positieve testen zo langzaamaan ook beginnen te komen.
    Hier is over een paar dagen mijn NOD en wil dus nog even wachten met testen...ik kan zo slecht tegen die tuurtestjes, word ik altijd erg zenuwachtig en onzeker van...dus ik hoop dat ik me in kan houden maar ik vrees het ergste ;) aangezien er testjes in huis liggen die eigenlijk roepen om gebruikt te worden....hahaha

4. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Hoi meiden,

Gefeliciteerd voor iedereen met de twee streepjes!
    Alle meiden die op rood staan, balen zeg! En erg veel succes bij de volgende ronde!

Hier vind ik het enorm raar. Ik ben sinds twee dagen ontzettend misselijk, lage rugpijn, ongi krampen had ik, nu nog steeds zwaar gevoel in mijn onderbuik (met steken) we hebben deze keer aardig geklust rond de eisprong (volgens de berekeningen) en op de dag van eisprong voelde ik het. Tenminste, ik voel me als bij mijn dochter toen, alleen toen wist ik van niks.

Zou het toch raak zijn? Het is nu nog veel te vroeg om te testen, of zou ik een vroege eisprong hebben gehad? Ik heb een regelmatige cyclus van 27 dagen, mijn laatste menstruatie begon op 1 augustus.

Aaah! Ik maak mezelf gek volgens mij!

5. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    En uiteraard succes voor alle testers!

6. Tassie88

Tassie88 Lid

31 jul 2013
    19
    0
    0
    Hey meiden
    vandaag toch alvast een testje gewaagd was helaas neg.
    Maar zit nog 2 dagen voor nod.
    Wilden het jullie even laten weten

7. Reamonia

Reamonia Actief lid

23 aug 2011
    482
    0
    16
    kunstenares des levens
    Saturnus
    @PBB en Maris: Gefeliciteerd!!

Ik heb eergister en gister nog wat bloedverlies gehad, mijn nod is de 24e, dus ik weet het niet..

8. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Hier is het bruin gestopt. Morgen testen als er geen ongi doorbreekt!

9. Reamonia

Reamonia Actief lid

23 aug 2011
    482
    0
    16
    kunstenares des levens
    Saturnus
    Ik hoop het voor je Evira! Hou ons op de hoogte :)

10. Laure26

Laure26 Lid

8 aug 2013
    25
    0
    0
    Ook ik mag op rood. Eergisteren MS doorgekomen.
    Proficiat voor al dat roze!

11. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    @laure26, jammer!
    @evira, succes!
    @reamonia, spannend dus nog!

12. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat een boel rood en negatieve testen ineens. Niet leuk meiden :(

Ik heb niet getest. Ik merk niks aan mijn lichaam nog geen tekenen van naderende ongi en ook geen zwangerschap. Alhoewel ik niet eens weet hoe dat zou voelen.
    Ik hoop echt dat ik geen ongi pijn en ongi krijg vandaag want we gaan naar dat festival. Ik kan nooit meer iets doen omdat de pijn meestal zo heftig is. Dus fingers crossed!!

13. Liesbeth79

Liesbeth79 Bekend lid

18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland
    Spannend vandaag...ik zou kunnen testen (vandaag nod) maar durf eigenlijk nog niet. 2 dagen geleden wel een testje gewaagd, maar hartstikke negatief.
    Heb wel het gevoel dat het raak zou kunnen zijn, maar ja, dat had ik de vorige maanden ook. Wel wat misselijk af en toe.
    Ik probeer nog 2 dagen te wachten met testen..

Succes iedereen!

14. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    PBB; netjes, zo'n 3+ ;). Waarschijnlijk maak je gewoon veel hcg aan, dat is waar de test z'n termijn op baseert. Maar wellicht was je eisprong ook wat vroeger dan je dacht? En dan icm snelle innesteling misschien... Hoe dan ook; beter 'teveel' hcg dan te weinig toch ;).

(sowieso meen ik me van mijn zwangerschap te kunnen herinneren dat die test slechts in 90% vd gevallen de termijn accuraat weergeeft? Dus 10% kans is ook nog best aanwezig, dat hij de termijn gewoon niet helemaal juist heeft, dat het eigenlijk 2-3 weken zou moeten zijn oid).

15. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Er is toch al veel roze dames voor het begin van de lijst, gefeliciteerd dames! Balen dames op rood op na roze volgende maand.
    Hier nog steeds niets te bespeuren, dit is weee een zeer vreemde cyclus zou eeergisteren normaal in de avond ongi zijn geworden.
    Deze cyclus 2maal ms klachten gehad rond innesteling vlgs de app en 3dagen lang voordat ik mijn ms zou moeten krijgen.
    Gisteren zo een heel vreemd bolletje gehad net behangplaksel, wat dat nu weer voor moet stellen? Nu nergens meer last van zo, normaal komt de ms gewoon zonder aankondiging. Dus we wachten maar weer en paar daagjes.

16. Lientje1986

Lientje1986 Actief lid

11 aug 2013
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag meiden!

Ik ben vanmorgen opgestaan met een zeurderige pijn in onderbuik en onderrug... NOD is normaal maar voorzien voor 26 augustus???

HELP!?

Ps: durf het bijna niet hopen dat het innestelingspijn zou zijn??? Had op 12 aug mijn ei denk ik.... Geen ovu test gedaan, wel meer rekbare slijmafscheiding...

17. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Dat had ik dus ook gister en vanmorgen lientje! Ook Erg gevoelige borsten, vooral de tepels...

Gister wilde mijn man knuffelen, maar bij "binnenkomst" werd ik zo enorm misselijk en deed het zeer in mijn onderbuik....
    Vervelend als je nog zo "lang" moet wachten, voor te testen....

18. Lientje1986

Lientje1986 Actief lid

11 aug 2013
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd Dreamchild... Ik ben al van het 'geduldige type'....:) hopelijk zijn het goede voortekens he! Wanneer is jou NOD?

Groetjes!

19. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Als het goed is 28 aug! Als het goed is, voelde ik mijn eisprong op de 14e. Maar het was nu pijnlijker dan andere keren!

20. Lientje1986

Lientje1986 Actief lid

11 aug 2013
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie dat je ook spiraal hebt gehad! Mijn mirena is er uit van begin juli... Dus 1 x MS afgewacht en nu eerste ronde. Dus durf niet veel hoop te hebben. Daarbij lees ik hier heel veel over MK bij eerste zwangerschap na verwijderen spiraal...

Ben dus wel wat bang...

Deel Deze Pagina