NOD 16 t/m 31 Augustus 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door marietje85, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Dames ik heb dus ook al zeker 1,5 week zeurende buikpijn, ben nu 1 dag na NOD en sinds gisteren ook lichte lage rugpijn. Snap er geen hout van! Lage rugpijn hoeft niet altijd een menstruatie te betekenen, pff...We weten het gewoon niet, wachten wachten wachten.

2. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    #1002 Dayna, 17 aug 2013
    Laatst bewerkt: 17 aug 2013
    Nou bij mij meestal wel. Krijg er altijd ruim een week van te voren last van :(

3. Lientje1986

Lientje1986 Actief lid

11 aug 2013
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1003 Lientje1986, 17 aug 2013
    Laatst bewerkt: 17 aug 2013
    Heb vandaag uit nieuwschierigheid eens temp genomen. Normaal schommel ik rond 36,5. Maar nu 37,4? Ik heb mijn ei dacht ik al gehad de 12de. Heb nu ook weer rekbaar slijm... Is dag 19 van mijn cyclus...

Wat betekent dit toch allemaal? Je lijf kan je serieus in de maling nemen!

4. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Testen????

5. toers

toers Niet meer actief

Ik kon mn testdrang niet langer weerstaan, vanmorgen met z&k dipstick omo wit getest :( Bah!
    Was die super gevoelige die je 6 dgn voor nod kan doen en ik zit nu 4 dgn voor nod... Is er nog hoop??

6. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Olivi, wachten is heel moeilijk. Ik zit twee dagen na mn nod en nog steeds niet echt positief. Ik ben nooit overtijd dus het kan alsnog.
    Ik heb een cyclis tussen 28-34 en ven al 4 dagen voor dag 28 begonnen met testen. Om GEK van te worden. Je kunt beter wachten tot je nod, hoe moeilijk dat ook is! Geen bloed geeft moed!

7. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ohhh jammer olivi,maar probeer het over 2 dagen nog eens,kan zijn dat je hcg nog laag is! ;)

8. toers

toers Niet meer actief

Ja moed houden en anders volgende ronde nieuwe kansen! Wij gaan op vakantie dus wie weet geeft dat geluk!

9. Mam1988

Mam1988 Bekend lid

16 okt 2011
    725
    0
    16
    Meiden ik mag op rood..

al een week was ik misselijk, opgeblazen buik, moe en nog veel meer wat me deed vermoeden dat ik zwanger zou zijn.
    Gisteravond kreeg ik hele nare steken rond m'n baarmoeder en vanmorgen was ik veel minder misselijk. Begin van de avond licht bloedverlies (oud bloed)
    Nu krampen en rug pijn..dus het gaat door zetten..

Heb contact gehad met de verloskundige en omdat ik pas woensdag mn NOD heb zou het heel goed een vroege miskraam kunnen zijn.
    Ben er best wel verdrietig van en probeer even afstand te nemen.

Iedereen veel succes! En hopelijk veel roze deze maand!

10. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Balen akd,sterkte!

11. toers

toers Niet meer actief

Akd wat rot voor je meid! Sterkte en een dikke knuffel!

12. Lientje1986

Lientje1986 Actief lid

11 aug 2013
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey akd,

Wil je geen valse hoop geven, maar dat had ik bij mijn eerste zwangerschap ook. En die zwangerschap heeft me een flinke zoon gegeven van nu 2,5 jaar. Ik dacht ook 'die duivels zijn er toch', maar de pijn bleef nog enkele dagen, maar geen bloed meer. Ik had ook wat oud bloed verlies. Blijkbaar kan het dat je een tijdje na je innesteling nog wat oud bloed verliest.

Dus mss nog niet helemaal wanhopen?

Veel sterkte!

13. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Dames wie kan mij helpen???
    Beetje een onsmakelijke vraag.
    Ik heb gisteren en vandaag hoe moet ik het omschrijven afscheiding op mijn tampon gehad waar je een bolletje van kan maken zeg maar is net behangplaksel. (Sorry voor de details). Aangezien ik al na mijn NOD zit, zou ik graag willen weten als iemand dit ook heeft of heeft gehad? Zoek op internet maar daar wordt ik niet echt wijzer van.

14. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Sterkte akd!!! Niet leuk!

Meisje1987: dat heb ik ook eens gehad, toen was ik zwanger van mijn dochter. Wat het was weet ik niet! Ging vanzelf ook weer weg.

(wil geen valse hoop geven oid!)

15. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Nee nee vraag ook alleen na ervaringen;).
    Vind het allemaal zo vreemd ook de ms pijntjes, die heb ik de vorige rondes niet gehad, deze zijn overigens wel ook weer weg.
    Durf ook niet te testen, vind 1 witte test voldoende per maand.
    Probeer nog een paar dagen te wachten als het door breekt of niet.

16. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Kan je er ook niet mee helpen,misschien gewoon een beetje afscheiding maar omdat je een tampon in had dit er zo gek uit zag? Heb je al een testje gedaan of niet?

17. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Nee ik durf niet meer haha..3dagen geleden heb ik voor het laatst getest. Zei al tegen vriend lief vrees dat het deze maand een lange cyclus is, maar toch zit het me niet lekker. Wilde vanmorgen eigenlijk al testen maar dacht nee toch maar niet. Eens kijken als ik morgenochtend durf. Ben tebangvoor een teleurstelling denk ik. Aangezien ik ook nergens last van heb.

18. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Snap je reden zeker wel,maar misschien heb je dan iets meer zekerheid als je morgenochtend test? sterkte meis!

19. Lientje1986

Lientje1986 Actief lid

11 aug 2013
    197
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik zou toch nog eens testen! Wie weet heb je nu wel voldoende hcg, sommige vrouwen maken dat wat later of trager aan! Succes!

20. Roos6

Roos6 Niet meer actief

oohh, spannend Meisje1987....

Dayna, mijn NOD is 21 augustus...vanochtend stiekem toch al getest, helaas nog negatief...maar goed, ik heb al vaker pas late positieve testen gehad...nog even in spanning dus...

Deel Deze Pagina