Hier ik weer even..vandaag een off day. Voel me niet lekker, niet fit en erg last van opgeblazen buik. Duizelig soms en honger ..maar geen trek om te eten. Voel me verdrietig en somber. Gevalletje pms denk ik... Akd..dat klinkt heel naar. Sterkte
Hallo allemaal. . Wat een hoop geklets hihi gezellig! ! Zijn vandaag heel druk geweest met verhuizen. Ook ik heb veel trap gelopen en best zwaar getild. Lees erg zwaar haha.. verder geen ongi tekenen of zwangerschap tekenen.. geeen tijd om te testen gehad.. en morgen ook niet. Zal maandag weer eens proberen. . Ik lees tussendoor gewoon gezellig mee en zal af en toe antwoorden. Heb helaas geen internet daar dus kan niet altijd reageren. . Groetjes
Zit een beetje mee te lezen. Mag ik vragen waarom je een tampon in hebt als je niet ongesteld bent? Lijkt me namelijk niet zo goed. De afscheiding kan vanalles zijn. Hou het in de gaten zou ik zeggen, kan nl ook schimmelinfectie zijn. Ow en wie wil mij op de NOD lijst zetten: mamasmeisje, 29 jaar, Ronde 2, 2e kindje
Wat een geklets weer! Heb op dit moment een nare steek zijkant rechts! En steek in de oksel wat dat nou weer is.. Moet nog even geduld hebben helaas.. Vanochtend zegt mijn man wat ben jij chagrijnig zeg volgens mij is het raak.. Zelf vond ik niet dat ik chagrijnig was alleen toen hij het zei barsten ik bijna in tranen uit.. PMS of......duim duim Alle roze dames van harte Wachters ik wacht met jullie mee en duim! Rode dames hopelijk volgende ronde raak! Schoentje ik zie niks op je test maar hoop dat je over een paar dagen een mooie knaller in handen hebt!
Zeker mag je dat vragen. Omdat ik het wel ieder moment verwacht aan de ms klachten. Thuis gebruik ik niks alleen als we weg zijn. Aangezien niemand weet dat we bezig zijn en degene waar we dan zijn weten dat ik niet ongi wordt met mirena spiraal of ja werd. En dat ik niet voor verrassingen wil staan aangezien het bij mij ook met een flink los gaat als het zover is
Hoi dames, Ik werd vanochtend wakker, beetje misselijk. Ik had nog een kruidvat test 2voor 5euro. Had echt het gevoel dat ie positief zou testen!! Niet dus. Zie helemaal niets zelfs..! Dit maakt me zooo onzeker he. Ben vandaag al drie dagen overtijd, dit heb ik echt nog noooit gehad. Wat moet ik doen???!!! Ohja, de ongi buikpijn is afgenomen en het lijkt wel of mijn borsten groter zijn! Ze zijn echter niet pijnlijk maar juist heel erg zacht (normaal altijd pijnlijke borsten een week voor ongi).
Misschien morgen nog even opnieuw testen, kan zijn dat de hcg aanmaak wat langer duurt. Spannend nog even! Ik had gisteren draderige afscheiding, dus heb het idee dat mijn ei in aantocht is (geweest). Gister allebei te moe om te klussen, vrijdag avond wel geklust dus misschien hebben we mazzel. Vandaag weer werken dus misschien vanavond nog even gezellig doen. Fijne dag allemaal!
Ohhh schoentje,dat is niet leuk,maar mag ik vragen of je cyclus regelmatig is? Of heb je veel last van stress? Dan kan je ongi ook wegblijven. Anders idd morgen/overmorgen nog eens testen,misschien is je hcg aanmaak trager... Succes meis!
Pfff, temp daalt de laatste twee dagen alleen maar . Was 37.0, toen 37.1, en nu weer 36.9 en vanmorgen 36.8. Nou ja, hoeft ook niet alles te zeggen, maar geen goed teken. Mijn nod is wel pas over 4 dagen, en bij mijn vorige ongi daalde mijn temp pas vanaf cd 3, dus het kan ook zijn dat dit gewoon een schommeling is zonder enige betekenis. Heb wel al dagen het gevoel dat ik elk moment ongi kan worden, maar vooralsnog geen rood gespot. Het ene moment denk ik zeker te weten dat 't raak is, maar het andere moment (zoals nu bijvoorbeeld) ben ik ervan overtuigd dat het deze ronde niets is geworden. We wachten af.... @akd, wat apart zo'n veel te vroege ongi, en dan na die klachten. Zou inderdaad een vroege miskraam kunnen zijn. Wel 'goed' eigenlijk dat je lichaam die dan zo snel opmerkt, zodat je niet eerst wekenlang blij bent met een zwangerschap om daarna afscheid te moeten nemen. Ik hoop voor jou dat het tóch niet doorzet en dus niets zegt...
Vervelend he die onzekerheid. Even geduld en lekker testen na je nod als er nog geen ongi is. Ik hoop voor je dat het raak is!
Ja inderdaad... Geduld is echter een schone zaak en niet mijn sterkste kant . Wel weer zere borsten, kan m'n dochter er nauwelijks tegenaan houden, au! Maar kan ook nieuwste pms-kwaaltje zijn. Ohh, dochterlief haalt de boekenkast leeg zie ik, snel weer achter de computer weg . En, insgelijks!
Ik zit altijd tussen de 28-34.. nooit langer dan 34 en meestal rond de 32. Soms word ik het een of twee dagen eerder of later dus 28-34. Ben nog nooit over tijd geweest en heb al 5 jaar geen pil. Stress heb ik niet nee. Voel me juist erg lekker in mn vel! Het blijft afwachten. Heb wel medicijnen dus misschien zijn die van invloed op de aanmaak van hcg? (Ik slik ze al een tijdje en invloed op de cyclus hebben ze zeker niet)
Goedemorgen!! Nou het is mij weer niet gelukt mijn testdrang te beheersen. Gisteren tijdens het opruimen vond ik een dichte kruidvattest. Afgelopen dagen voel ik mij niet zo lekker, moe en emotioneel. Leek mij nog veel te vroeg, maar nu ik die test vond dat ik ach dan test ik daar gewoon mee, voor deze keer mag het dan.. Alleen dan ga je je weer gek maken want ik denk toch echt een licht streepje te zien binnen de 5 minuten. Alleen het lukt mij niet om het op de foto te krijgen.. Ik weet dat ik echt nie zo vroeg moet testen en dat het weinig nut heeft etc maar met een cyclus van 40 word je ongeduldig haha eens kijken of het mij straks nog lukt om een foto te maken.. Wie weet is het wel een voorgedrukt iets ofzo want een indroger kan hopelijk niet binnen 5 minuten?
Dayna en Maris: nee hoor, diegene die mij heeft herkent mag alles lezen. Ik ken haar van het trouwforum en zij is ook aan het proberen om zwanger te worden. Ik gun het haar van harte!
Ik mag op rood ( Ben er aardig verdrietig van. Na zes jaar hoopte ik zo op een beetje mazzel. Nu moed verzamelen voor IUI 2...
Evira: balen!!! Moet je nu een ronde wachten of mag je gelijk weer op voor een nieuwe iui? Schoentje: hopelijk heb je snel duidelijkheid. Ryanne: is het niet wat vroeg om te testen? Nog 7 dagen tot je nod toch? Hier: ik zou testen maar niet getest. Geen bloed te zien maar ik werd al wakker met menstruatiepijn
Wie tuurt er met mij mee? Zou het dan eindelijk na een half jaar een keer raak zijn??? Veel te vroeg om te testen I know.. Maar heb een foto gemaakt en met name in het negatief kun je het streepje wel op de foto zien. (Binnen afleestijd gemaakt) Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Wat denken jullie ervan? Zien jullie ook wat of word ik al gek en wil ik gewoon een streepje zien..
@ Mart, ja idd veel te vroeg maar kon mij niet beheersen dan denk ik misschien was m'n eisprong wel eerder want deze ronde geen ovulatietesten gebruikt etc.
Gelukkig mag ik meteen deze ronde door. Dus straks de ovulatietesten maar zoeken. Ik hoop dat jouw menstruatiepijn stiekem iets anders betekent!