Wat jammer van al die rode kleurtjes! Hier nog steeds hoopvol. Nog een paar dagen tot NOD...het wordt wel spannend nu... Meiden die negatief hebben getest of ongi zijn, heel veel succes in de volgende ronde!
Hier begint de spanning te stijgen! Heb een paar (ingebeelde?) kwaaltjes, net zoals bij onze eerste... Misselijkheid zit er nog niet bij, had ik van de eerste ook niet... Hopelijk nu weer geen last van ... Tt morgenavond dames! Hopelijk weer meer roze!
Ja zou wel erg fijn zijn. Hier ook erg humeurig, maar ook snel verdrietig. Mja dat had ik ook als ik ongi was. We wachten in spanning af. Gelukkig vanaf de 22ste lekker vakantie want op me werk is een babyboom aan de gang werkt niet echt afleidend haha x x
Hier ook nog steeds geen ongi, wel de kwaaltjes van ongi. Steeds meer afscheiding zoals altijd, dus verwacht het ieder moment! Loop elke keer al naar de wc omdat het voelt dat ik ongi ben, tot nu toe nog niks! O wat zou het geweldig zijn als het niet komt helemaal omdat ik eigenlijk niet meer op een zwangerschap reken aan de hand hoe ik me voel! We wachten af!
Vanavond heb ik een paar lichte steekjes gevoeld. Dit kan denk ik mijn innesteling zijn, aangezien ik nu op 8 dpo zit. Volgende week maar een testje wagen. Ik heb wel een goed gevoel over deze maand. We hopen het zo!
oooohhh, mijn buik voelt zo opgeblazen... spannend Goldfishie.... hier ook spanning....zaterdag maar eens testen. Wanneer ga jij testen? En wie nog meer dit weekend testen?
Wat een hoop rood! Balen!!! En de meiden op roze, gefeliciteerd! Hier wordt mijn misselijkheid er niet beter op. Ik las ook ergens dat dit kan komen door foliumzuur. Heeft iemand daar ervaring mee?
Maris en Kinderwens2012: dank jullie wel, hopelijk volgende week een positest! Roos: ik ga het proberen vol te houden en pas te testen op 27 aug en anders heel geduldig te wachten tot 29 aug. Ben benieuwd of me dat gaat lukken.
Hier 10 dpo...bruinverlies vandaag en kramp...dus vrees dat ik straks op rood ga. Ohja..vandaag dag 42 van mn cyclus.
Hier opgeblazen gevoel, zere borsten en winderigheid (sorry) trouwens ook heel natterig hopelijk goed teken.. Ik ga ook in het weekend testen, bos staat 29 moet 25 zijn!
Hoi dames, Zet mij maar op rood Bel morgen de HA, want voel me echt vreselijk! Heb zo'n enorme pijn aan mijn buik en laag in mijn rug dat ik zowat leef op paracetamol! En ik neem eigenlijk nooit pijnstillers! Verder ben ik kotsmisselijk de hele dag, maar misschien komt dat door de pijn? Of omdat ik slecht slaap? Heb ook de hele tijd zo'n 'griepgevoel'. Ik moet er ook iedere nacht 2x uit om te plassen. Als ik niet beter zou weten (en niet ongi zou zijn!) zou ik zweren dat ik zwanger was! Baal zo ontzettend dat mijn lichaam me zo in de steek laat!
Mamamies sterkte bij de GA ben benieuwd wat hij zegt, klinkt niet echt als normale ongesteldheid.. Is het veel bloed?
Balen mamamies en evengeduld.... sterkte en hoop dat het de volgende ronde wel raak is voor jullie,het is jullie gegund!!
Nee, ik heb nog niet getest.. M'n buik voelt zo ongi-achtig aan en ik heb eigenlijk niets geen symptomen, dat ik nog niet getest heb, omdat ik al vaker die teleurstelling gehad heb. Heel raar, maar vaak word ik op m'n werk ongesteld. Moet vandaag ook weer werken, dus heb me er helemaal op gezet dat het vandaag gaat komen (steeds dikkere afscheiding, steken in de buik, buikpijn). Ik ga jullie allemaal op gebak trakteren als hier wel een positieve test uit zou komen! Het voelt voor mijn idee 'niet goed' voor een zwangerschap! Dus..... deze spannende dag door en, mocht ik nog niet ongi zijn vandaag, wil ik morgen testen! (hoop dat als ik teruglees ik nog steeds zo blij mag zijn dat ik niet ongi ben ) @Mamamies; sterkte hoor! Wat naar zeg! Vooral omdat je qua symptomen inderdaad ook zulke zwangerschapssymptomen hebt!