Super Tassie, gefeliciteerd hoor, dat moet een heerlijk gevoel zijn! Dank je wel Dribbel, hoop ook zo dat ik morgen niet alsnog ongi word en dat ik morgen een positieve test heb! Je hoort het nog morgen!
Heb jij ook 2 uur na plassen gewacht met testen of..? Kan morgen niet met ochtend urine testen omdat ik eerst een test moet kopen, dus hoe kan ik het dan het beste doen?
Nee hoor geplast en gewoon gelijk getest en volgens mij maakt het helemaal niet uit of het ochtend urine is dus succes morgen ik zal voor je duimen
Kon me net toch niet bedwingenaar toch weer omo wit hoor. Gaan er maar van uit dat het weer een lekkere lange cyclus is joepieee Gefeliciteerd tassie, super!
Hoi meiden, Heb vanochtend de HA gebeld en zei dat het hoogstwaarschijnlijk een vmk is. Ze zei dat ik niet langs hoef te komen maar zodra het bloeden stopt moet ik naar de gyn om alles na te laten kijken. Verder moest ik maar paracetamol nemen en als de klachten erger werden terug bellen. Ben 'blij' dat de afspraak voor verder onderzoek al staat, want het voelt gewoon allemaal niet goed! Ik ga dit topic verlaten en me maar weer melden in het volgende topic! Vind het fijn dat je hier op het forum even je hart kan luchten en zo tussendoor positieve berichten van meiden met een positieve test doen me goed! Ciao Bella's (of tot in het volgende topic t/m 15sept)
Ik mag op roze, eindelijk!!! Deze morgen 2 lichte maar toch duidelijk positieve testen, meteen bloed gaan laten trekken en ja hoor, ben zwanger Alleen getest 4 dagen voor nod dus ik ben wel beetje bang voor een vmk, vrijdag is mijn nod maar hopelijk is het een plakbeebje!!! Heb al redelijk wat symptomen, daarom dat ik ook vroeger heb getest. Aan iedereen die op roze mag, gefeliciteerd en aan iedereen die nog moet testen, heel veel succes!!!
Hoi snelle praters! @Elleke: Wel testen hea, ik wil taart! :-D Marly87: Ik zie een streep hoor!! @Nibble: Beterschap voor je vriend! @Tassie88: Gefeliciteerd!!! Blegh, sorry voor de details maar ik heb al de hele tijd wit slijm! Mijn nod is zaterdag, maar ik heb niet het idee ongesteld te worden maar ook niet het idee zwanger te zijn!
Mamamies: heel veel sterkte! Tassie en Nathje: gefeliciteerd! Hebben jullie een foto van de mooie positieve test?
Meisje1987: hoezo denk je dat je cyclus weer langer is? Weet je wanneer je eisprong is geweest? Elleke: succes met testen morgen. Ik duim voor je. Hier is dag 10 dpo al bijna achter de rug, nog 7 te gaan voordat ik wil gaan testen. Ik wil er dinsdagochtend een testje aan wagen als er nig geen ongi is en ik vind het nu al spannend!
Ik heb deze maand bewust geen ovutesten gebruikt om het proberen naast me neer te leggen. Ja cyclus is langer had al ongi moeten zijn zie mijn banner. Maar ja is niet anders. Vind het alleen vreemd dat ik op mijn nod en 2 dagen ervoor wel ms steekjes had en de 10de ook maar er komt alleen niks. Had zo gehoopt dat ik in ieder geval een normale cyclus had iedere maand maar ja. Geen bloed geeft moed zullen we maar zeggen. Nathje gefeliciteerd!
Nogsteeds wachtende ja, denk donderdag weer testen, als ik nog niet rood ben dan iig. Wordt gek van het wachten
Van 28dagen omdat de rugpijn weer aanwezig was zoals het rond ei iedere keer is. Maar ja heb me er bij neer gelegd. Hoop in ieder geval dat mijn ei geen 2 weken later was dan hebben we zowiezo pech anders maken we nog redelijk goede kans. Nu lekker 2 daagjes vrij en dan weer veel werken dus heb weinig tijd om er over na te denken. Man lief vraagt al iedere morgen en is het er al haha. Heb vriendelijk gevraagd als hij dat even niet wil doen (is ook nooit goed he hihi)aar dan denk ik er zelf ook zo min mogelijk aan. Dus positief blijven ahum