Goedemorgen allemaal, hier ontzettend ongi gevoel, geen bloed nog dus ik heb een restje gedaan 10dpo moet dat kunnen, omo it dus ik verwacht dat de ongi er aan komt.. Balen en me echt beroerd voelen, krampen gaan niet echt weg of zo.. Mocht ik volgende week maandag nog niet ongi zijn doe ik nog een testje.. Werveltje ik duim voor je, denk dat je maar even tot 10 september niet moet testen je maakt jezelf te gestrest..
Jaaa maak mezelf helemaal gek... Er hoeft natuurlijk niks te zijn... Op zich is 10 september al snel.... Maar lastig die eerste periode. Je wil toch zekerheid maar kan nog niet
ahhh nee, wat zegt je gevoel? balen man! Ik hoop dat de ongi wegblijft en dat je maandag positief test mijn duimen draaien weer voor je!
Hier komt volgens mij ook eindelijk een beetje vaart erin...buikpijn en rugpijn. Zou eens tijd worden (wie had dat gedacht dat ik dat nog zou zeggen). Ben nu 3dagen aan het tempen om al een beetje aan het idee te wennen voor de volgende ronde. Tot nu toe iedere dag 0.1 omhoog. Ben eens benieuwd hoe me dat af gaat. Me daar maar eens goed in gaan verdiepen. Werveltje, positief proberen te blijven, duim voor je. Melkchocolaatje, succes..slopend is het he vooral als je je ook nog beroerd erbij voelt.
Werveltje: ik duim voor je dat je beeb blijft plakken! Melkchoco: ik duim voor jou voor een positest! VDV: balen, succes in de volgende ronde! Miich: rust lekker uit en neem de tijd voor jezelf die je nodig hebt! Meisje1987: spannend dat je temp zo lamgzaam oploopt! Ik zit vandaag op 10 dpo en voel nog steeds niets anders dan dat soort volle/opgeblazen gevoel. En dat voel ik al sinds mijn ei. Ondanks dat ik goede hoop had voor deze maand, is dat gevoel toch afgenomen. Ik moet nog een week wachten tot nod, dus nog even doorbijten en dan hopen dat ongi alsnog wegblijft.
Wel een positief gevoel toch! Hoop dat het een goed teken is. Ja idd, snap er nog zeer weinig van haha. Weet alleen dat je het meteen moet doen voordat je uit bed stapt en op het zelfde tijdstip. Nu vind ik wel dat ik erg laag begonnen ben maar goed dat zal allemaal wel zo horen. Google brengt me helemaal van de wijs af, daar staat dat en daar weer dat dus voordat ik dat onder de knie heb zullen we wel weer even verder zijn. Dames geniet van het heerlijke weer vandaag
@Tassie88: Mooie test hoor! @VDV: That sucks!! Knuffel! Blegh, ik ging vannacht naar het toilet en werd opeens kotsmisselijk en begon helemaal te shaken! Iemand anders ervaring mee?
ja, ik er ervaring mee. Maar had helemaal niets met zwanger zijn te maken ofzo. (bij mij dan) Ik heb het 2 jaar geleden gehad en toen een tijdje best vaak. Mijn bloeddruk was toen te laag. Had het toen ook erg druk op het werk etc. Dus of het stress was? vooral 's morgens kotsmisselijk en ook shaken... zweet brak me dan uit. Bloedonderzoek gehad en toen bleek ook de waarde van mijn foliumzuur te laag, dus daar heb ik toen pillen voor gehad.
Hier nog helemaal niets van gek gevoel. Tis wel erg spannend en voel me nog helemaal niet ongi. Ik wacht nog met testen tot as dinsdag!! Wel jammer dat ik er hier met niemand anders over kan praten dan met mijn vriend. Af en toe wil ik het er allemaal utschreeuwen die spanning hahah. Succes aan iedereen op het wachtbankje, jammer voor de rode dames! Nieuwe ronde nieuwe kansen en natuurlijk harstikke gefeliciteerd aan de roze dames!! x
Vreemd gevoel hier net op mijn werk.. Lichte ongi krampjes en misselijk. Of het zijn verbeeldingen of een griepje op komst. Meer kn ik er even niet van maken 10 dagen voor NOD.
Ik ken dat gevoel, heb het nu al helemaal: negatieve test en al bruinverlies ik vrees het ergste, vandaag 10dpo. Vanochtend veel krampen, nu een beetje beter alleen watten in mijn hoofd en af en toe een steekje..
Hallo dames, Ben een beetj down vandaag... Superverstrooid opt werk en ik klungel vreselijk... Heb last van gevoelige borsten en ben vreselijk moe, maar schrijf dat laatste toe aan eerste 2 vroegdiensten opt werk. Moet me door deze dagen slepen! Maandag NOD, deze morgen (nog heeeeel vroeg I know...) een testje gedaan en wat dacht je omowit... Heb echt geen idee waar alles naartoe gaat. Pffff:x... Baaldag! Verlang tt zondag, dan ga ik nog Eens testen en dan dinsdag als ik mijn MS nog niet heb tegen dan... Ik zeg tegen mezelf 'niet zoveel mee bezig zijn' maar das makkelijker gezegd dan gedaan! Aan alle dames op roze: felicitaties, geniet er ten volle van! Dames op rood: balen zeg... Hopelijk volgende ronde een dikke streep! Pinkeltje: ook zo aant denken op alle mogelijke kwaaltjes?? Zoen en knuffel Lientje
Pinkeltje, DeBa en Lientje: zolang er nog geen ongi is, is er hoop! Wel spannend al die klachten. Ik ga ook dinsdagochtend testen als er dan nog geen ongi is. Tot nu toe heb ik alleen een soort van opgeblazen/vol gevoel. Verder geen andere kwaaltjes.
Hey meiden, is het goed dat ik hier kom meekletsen? Dit forum is nieuw voor mij maar lijkt me toch fijn om met jullie mee af te tellen!! Ik ben 28 jaar, mijn vriend ook en we zitten nu in ronde 13.. Heb dit jaar al 2x een miskraam gehad.. 1x spontaan op 5 weken en 1x op 8 weken, toen had ik al 1 echo op 7 weken en alles was toen in orde, hartje was zelfs al goed te horen, helaas is het bij 8 weken gestopt met kloppen. Ik heb er heel veel verdriet om gehad maar ik moet verder!! Mijn NOD is 30-31 augustus nog even te gaan dus !! Vorige vrijdag had ik een smiley met de CB ovulatietest.. goed geklust en nu maar weer afwachten hé!! Zit al sinds zondag met menstruatie krampjes, lijkt me vroeg om zo snel al iets te voelen natuurlijk.. Denk gewoon dat t een supereitje was Hihi Succes iedereen!!!!!
Ohja nog even een vraagje.. probeer zo een banner en handtekening te maken maar er komt elke keer op dat het niet gelukt is.. Snap er niets van!