NOD 16 t/m 31 Augustus 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door marietje85, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kriti81

kriti81 Actief lid

10 feb 2013
    239
    5
    18
    :(het is toch al wat ik dacht ik mag op rood denk dat ik door de clomid overtijd was

ik wil jullie allemaal verder suc6 wensen deze maand hopelijk komt er meer roze bij nu wel genoeg rood

werveltje sterkte in deze moeilijke tijd

2. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Ik heb er nu helemaal geen last meer van :)
    Jij nog gehad?

3. Sterrr

Sterrr Actief lid

20 aug 2013
    330
    0
    0
    Oost vlaanderen
    @Aan alle meiden die op roos staan.. Wat rottig nieuws :( Hopelijk meer geluk in de volgende ronde!!!

@puk: welkom :) ik ben ook nieuw hier...

@marly: Proficiat, hele mooie duidelijke test zeg!!

@werveltje: Ach meid, wat erg dat je bloeden doorzet .. ik hoop ergens nog dat je vruchtje er nog steeds zit en dat alles goed is.
    ik heb ook 2x een miskraam doorstaan (2x op 3 maand tijd ).. eerste X spontaan op 5 weken en tweede x was ik al 8 weken.. had bij de eerste echo zelf een kloppend hartje gezien :( en toen ist op 8 weken gestopt met kloppen, heb toen een curretage gehad! Heb echt heel veel verdriet gehad !!! Ze hebben een paar dingen kunnen onderzoeken ivm stolling enzo en dat was allemaal in orde, ook het zaad van men man was goed... dus de oorzaak weten we eigelijk niet. Als zegt mijn gyn dat het gewoon puur pech is .. je lichaam stoot het vruchtje af omdat het niet levensvatbaar is, en miss is dat ook het beste want een kindje met een zware handicap is ook niet niets hé!
    Veel sterkte, en als je wil praten...

4. Lientje1986

Lientje1986 Actief lid

11 aug 2013
    197
    0
    0
    NULL
    NULL

Jammer Pinkeltje!!! Hier nog niets... Ben gewoon erg moe. Zal wel van eerste werkweek zijn! Heb trws ook wat buikpijn... Dus ook geen goed gevoel meer over. We zullen wel zien!

Als t hier ook op rood wordt gaan we er volgende maand weer voor he! :)

5. Pinkeltje90

Pinkeltje90 Actief lid

18 aug 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zo is dat. Heb me al ingeschreven in het andere nod forum. Hopelijk gewoon een posi-test!!

x

6. werveltje

werveltje Niet meer actief

Thanks... nou ben echt het vruchtzakje verloren vandaag dus het is over:( De eerste keer is in april/mei geweest en nu dus weer... Het kan dat het puur pech is, maar dat weet je niet..Ik ben vorige keer bij het echobureau onderzocht en daar zag alles er goed uit. Misschien ligt het aan mijn hormoonwaarden of iets. Verder doe ik bijna aan topsport, dus ik vraag me af of dat er nog mee te maken kan hebben.
    Het is idd goed dat je lichaam iets fouts afstoot, maar het is wel weer een enorme teleurstelling.
    Iig bedankt voor je lieve woorden..

7. Puk1986

Puk1986 Lid

21 aug 2013
    21
    0
    0

Heey mevrouw Beer,

Bij mij was 10 augustus de test positief en heb 11 augustus inseminatie gehad. Heb ook al sinds vorige week echt last van mijn stuitje, billen en bovenbenen. Een zeurende spierpijn... Heb dit nooit eerder zo ervaren bij ongesteldheid, dus hoop echt dat dit een positief teken is :D

8. Puk1986

Puk1986 Lid

21 aug 2013
    21
    0
    0
    Ik zal ook graag op de lijst willen.

Ben Puk 1986 26 jaar en bezig met de 1e rond KID voor ons 1e kindje.

9. Lientje1986

Lientje1986 Actief lid

11 aug 2013
    197
    0
    0
    NULL
    NULL

Werveltje, ik vind het echt heel erg jammer voor je... Zeker omdat het al de 2de keer is... Ik hoop dat jullie de kracht vinden om door te gaan maar ik weet zeker dat je ooit je lieve spruit in je armen zal sluiten! Ik denk aan je...

Dikke knuffel en veel sterkte!

10. werveltje

werveltje Niet meer actief

dankjewel.... Onze liefde voor elkaar wordt hierdoor alleen maar sterker... en tuurlijk lukt het, maar het is weer een grote teleurstelling. De angst was na 1 miskraam al groot, dus volgende keer helemaal ben ik bang:(
    Hopelijk stopt het bloedverlies snel en kan ik weer verder.....
    ik blijf jullie wel volgen hoor:D

11. Dribbel1978

Dribbel1978 Actief lid

4 dec 2011
    359
    0
    16
    Adm. medewerkster afd. Inkoop
    Gorinchem
    Welkome mevrouw beer, Ik heb zo'n beetje dezelfde symptomen die jij noemt. Ik heb 25 aug mijn NOD.

12. Dribbel1978

Dribbel1978 Actief lid

4 dec 2011
    359
    0
    16
    Adm. medewerkster afd. Inkoop
    Gorinchem
    Ik heb ook pijn aan mijn stuitje. Hoop dat dit voor mij ook een goed teken is...;)

13. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Jeetje werveltje... Heel veel sterkte voor jou!

14. Sterrr

Sterrr Actief lid

20 aug 2013
    330
    0
    0
    Oost vlaanderen
    pijn aan jullie stuitje? ik snap het niet helemaal.. is dat je staartbeentje? :p

Ik zit nu 6 dagen na mijn ei.. normaal kan je helemaal niets voelen zeggen de meeste. Maar ik heb sinds zondag al menstruatie achtig gevoel.. & sinds vandaag ook steekjes links onder in mijn buik, meer aan de zijkant naar de baarmoeder toe! Weet nog als ik 2de x zwanger was dat ik ook snel na mijn ei al krampjes had die leken op een menstruatie.. maar of dat nu goed nieuws is weet ik niet, ik hoop het stiekem wel een beetje!!! Nog zolang te gaan zeg pfffff :)

15. Kattevrouw

Kattevrouw Actief lid

27 jun 2013
    122
    0
    16
    Kattevrouw, 22 jaar, ronde 2, éérste kindje, nod 30-08-13

16. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

4 apr 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Hier ook nog steeds onzekerheid, alleen aan de andere kant is het ook weer vergelijkbaar met de vorige ronde dus denk dat ik zondag ongi wordt... Bruinverlies lijkt erger te worden alleen kan nog makkelijk met 1 inlegkruisje de hele dag door.

17. Sterrr

Sterrr Actief lid

20 aug 2013
    330
    0
    0
    Oost vlaanderen
    Ohja en mijn borsten lijken opgezwollen.. heel raar gevoel. Heb ik nog niet gehad.. bh spant echt, maar zit nog 9 dagen voor NOD dus denk dat het nu nog niet kan hé?!

18. Sterrr

Sterrr Actief lid

20 aug 2013
    330
    0
    0
    Oost vlaanderen
    Ik heb maar 1x bruinverlies gehad voor mijn NOD en toen was ik zwanger! helaas niet goed afgelopen die zwschap ... ik duim voor je!

19. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Welkom nieuwe dames!
    Dames op rood: knudde!

Werveltje, een knuffeltje voor jou en heel veel succes! Ik hoop snel op een wondertje voor jou!!!

Hier nog steeds op het wachtbankje. Was even gestopt met de foliumzuur, vanwege de misselijkheid, maar het geeft geen verschil met of zonder. Wel heb ik sinds vandaag behoorlijk wat slijm en nog steeds dezelfde symptomen als eerder. Nog een paar dagen wachten, voor ik kan testen! Zondag is mijn mannetje jarig, dus ik hoop stiekem op een mooi cadeau voor hem!

20. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Werveltje wat erg meid:(heel veel sterkte!

@mevrouw beer ik heb ook vaak last van zeurende lage rugpijn. Kan dan niet zitten, liggen of staan:D. Helaas heb ik dit voor en na mijn nod of tijdens een zwangerschap dus voor mij geen duidelijk symptoom.

Zie veel rood op de lijst, balen:x! Hopelijk meer roze de komende week. Mijn nod is 31 augustus maar niet echt hoop dat het raak is.

Deel Deze Pagina