NOD 16 t/m 31 Augustus 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door marietje85, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Gefeliciteerd Elleke!

2. Mniek84

Mniek84 Lid

28 jul 2013
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi

Dames op rood.. Balen ik ga duimen!
    Dames op t wachtbankje succes
    Zwangere dames proficiat!

Hier zou ik of morgen mn nod ( vorige maand 32 dagen) of donderdag (maand ervoor 34) heb lichte steekjes rond mn eierstokken. Heb ik normaal niet.dus maar eens getest vanavond en ging nergens van uit... Maar toch n streepje!! Geen tuur en geen knal ertussenin.... Woensdag nog s met n goede test maar streep is streep he
    Gr mniek84

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,3 KB
      Weergaven:
      22
  3. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Dat ziet er goed uit zeg! Gefeliciteerd!

4. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Gefeliciteerd Elleke! Super voor je!

5. Lientje1986

Lientje1986 Actief lid

11 aug 2013
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Proficiat Elleke! Weer een roze kleurtje bij!

Kom op beebjes, jullie zijn zo gewenst! Nog van dat!

6. Sterrr

Sterrr Actief lid

20 aug 2013
    330
    0
    0
    Oost vlaanderen
    Dat is nu precies wat ik ook heb.. die gedachten maken me gek!!! gek gek gek gek gek :) Pffff en nog 5 dagen te gaan !
    ik test pas zondag of maandag, hopelijk kan ik het volhouden!

7. Tassie88

Tassie88 Lid

31 jul 2013
    19
    0
    0
    gefeliciteerd meis toppie ik was al benieuwd of je zwanger zou zijn maar echt topp we zijn ongeveer even ver leuk

8. Thijs1

Thijs1 Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    Docent
    Zwolle
    Nou heel veel verhalen lees ik hier. Spannend allemaal en gefeliciteerd voor diegene die zwanger zijn. Ik heb mijn nod 31 aug. Heb een zoontje van 13 mnd en we zijn nu 5 mnd 'bezig' voor een 2de kindje. Bij mijn zoontje was het in 2x raak, maar nu duurt het wat langer. Kan niet wachten tot zaterdag. Heb wel wat symptomen, zoals gevoelige borsten, slecht slapen, 's nachts veel plassen en veel afscheiding. Succes voor diegene die ook moeten wachten tot ze een test doen...

9. Kattevrouw

Kattevrouw Actief lid

27 jun 2013
    122
    0
    16
    Ik hoop dat ik het ook vol kan houden! Ben alleenmzo bang, dat ik voor dat ik ga testen toch nog mijn menstruatie krijg!
    Heb nu wel een opgezette buik, Hmmm. Ik weet het gwn niet meer! Ik lees van sommige, dat als ze 3 dagen voor NOD testen al een positieve test in handen hebben. Denk alleen niet dat ik ook een van de gelukkige ben. Heb zo'n vermoeden dat als ik daadwerkelijk zwanger ben pas 5 dagen na NOD pas positief test.

*zucht* stomme gedachtes.

10. Thijs1

Thijs1 Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    Docent
    Zwolle
    Ik heb ook nog een early test die ik woensdag kan doen.... Ik denk niet dat ik tot zaterdag kan wachten..

11. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Jeeee meer roze!! :) gefeliciteerd!!

12. WijPlus1

WijPlus1 Lid

26 aug 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    NOD 20-08 Wijplus1 32jaar 1e ronde 1e kindje

Mag het nog?

13. Thijs1

Thijs1 Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    Docent
    Zwolle
    Ik had mij ook nog niet goed omschreven en hopelijk mag ik ook nog op de lijst: Thijs1, 32 jaar, 5de ronde 2de kindje

14. Roos6

Roos6 Niet meer actief

Gelukkig weer wat meiden op roze!!! Super gefeliciteerd!!! Wat heerlijk voor jullie! Dat zijn de berichten die we willen horen :)

Voor de meiden die weer door moeten naar een volgende ronde hoop ik dat jullie toch weer de positiviteit kunnen vinden om er weer helemaal voor te gaan. Zet hem op meiden!

En dan de wachters...waaronder ikzelf....ik word dol van mezelf. Ik voel van alles en dan voel ik weer niets, ik ben positief en dan weer helemaal somber...als ik op mijn emoties moet afgaan kan het niet anders zijn dan dat ik zwanger ben hahahaha....ik ben emotionaal bijzonder onstabiel zeg maar ;)
    Ik wil nu toch echt even een paar dagen wachten met testen. Elke keer die witte testen word je ook niet vrolijker van...nog geen ongi te bekennen.....dus ik hoop over een paar dagen dan toch echt een positieve test te hebben...

15. Roos6

Roos6 Niet meer actief

Trouwens: Welkom aan de nieuwe meiden! Heerlijk om hier lekker van je af te kunnen schrijven en mee te leven met de anderen...

16. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Welkom nieuwe meiden! En de roze meiden: gefeliciteerd!

Door iemand werd gevraagd welke test ik had gebruikt. De 1e was van kv (2v5) die was dus licht posi. Daarna predictor early, was negatief en daarna weer 1 van kv, die werd dus met een rare gele vlek....

17. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Jij ook dus! Ik ben nu twee dagen overtijd, heb normaliter een korte cyclus en ben nooit overtijd, maar ook een negatieve test, net als jij dus.
    We wachten maar af... succes!

18. Lientje1986

Lientje1986 Actief lid

11 aug 2013
    197
    0
    0
    NULL
    NULL

Hi roos en babybanjo,

Hier hetzelfde, geen ongi en toch negatieve testen!

Ik word gek, zo gek dat ik niet kan slapen! Ik praat mezelf alles aan, al zijn enkele kwaaltjes zoals pijnlijke borsten er toch wel degelijk!!

Pfffff ik wou dat we een paar dagen verder waren!

19. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Hoi meiden,

Volgens mij zit ik me ook gek te maken. Net even naar het toilet gegaan, omdat ik best veel slijm voelde. (sorry voor smerige details)

Ja hoor, ik had behoorlijk veel witte afscheiding, vrij rekbaar. Maar er zat ook een druppeltje lichtroze bij.

Als ik ongi moet worden, voel ik dat wel altijd aankomen, maar nu voel ik me heel anders! Echt geen ongikrampen.... ik voelde het slijm gewoon lopen zeg maar! Toch maar wat ingedaan, voor de zekerheid.

Herkennen jullie dit?

Nu krijg ik ook weer negatieve testen, vanavond eentje gedaan nog. maar zit nog voor nod... :(

20. Lientje1986

Lientje1986 Actief lid

11 aug 2013
    197
    0
    0
    NULL
    NULL

Dat heb ik ook!

Deel Deze Pagina