Irritant dus hè! Ik lig gewoon nu wakker ervan haha. Komt dat er ook weer "bij" Kan een test niet gewoon duidelijk zijn? Of dan die ongi, zodat je het weet? Ik weet dus niet of dat roze meer wordt, toch maar weer afwachten denk ik?
Gefeliciteerd meiden op roze super! eindelijk weer wat roze op de lijst Medewachters, hoe gaat het bij jullie? Ik ben vanaf mijn eisprong erg ziek geweest (flink de griep) en nog steeds kei verkouden. Dus ik heb deze maand echt geen idee. Toen ik zwanger was, wist ik het eigenlijk wel een beetje. en toen ik niet zwanger was wist ik ook dat het niet raak was zeg maar Maar nu heb ik geeeen idee, ik heb wel al een paar dagen steekjes maar dat kan ook heel erg goed door de verkoudheid en het vele hoesten komen Dames op rood, balen en op naar een positieve test in de volgende ronde
Ik heb ook slijmverlies,soms een paar dagen niks en dan weer een hele klodder... Hoop dat het voor jou goed nieuws betekend!
Nou meiden, ik denk dat ik toch op rood mag. Word net wakker en een partij misselijk! En net met het afvegen wat meer roze/bruin verlies. Anders wel dan met mijn menstruatie, ik wacht ook nog even of het doorzet. Ben ook nooit ongi geworden voor NOD! Mijn lichaam vind ik deze maand echt heel raar, want ik had natuurlijk die licht positieve test. :x Ik hoop dat het niet doorzet, maar ben bang van wel. Succes wachters!
Huh ik had ook slijm.. Maar ik voel de hele tijd wel wat kramp en steekjes.. Vandaag weer negatief getest maar nog niet ongesteld. Ik hoop dat ik op z'n minst vrijdag toch echt een keer duidelijkheid heb want hier word ik gek van. Die vrouw van de kruidvat hier denkt volgens mij dat ik niet helemaal wijs ben.. Al 3 doosjes er door heen in een week. Volgende test haal ik wel even wat dagen later.. Best veel meiden in hetzelfde schuitje dus! Ik hoop echt zo van harte dat we allemaal op roze mogen! Voelde mij wel even klote gisteren want er raken zo onwijs veel meiden om mij heen zwanger. En dat is natuurlijk geweldig voor ze maar dan krijg je weer van die vragen: gaan jullie ook een keer beginnen? Gelukkig weet m'n beste vriendin en m'n schoonzusje dat we er mee bezig zijn. Ik heb daar 1 ding van geleerd.. Mocht ik ooit zwanger worden dan ga ik nooit aan een stel vragen wanneer zij er aan beginnen.
Het zet niet door, het is nog heel weinig. Maar word met de minuut misselijker! Dit heb ik echt nooit, normaal alleen krampen! Zet dan gelijk door...
Balen Dreamchild, ik hoop echt voor je dat t niet doorzet ! Ik heb gisteren 3 dagen voor nod getest (ongeduldig) en super negatief. Witter dan wit (kv test). Dus nu heb ik besloten gewoon te wachten op ongi, als die nog komt en als die uitblijft dan pas zaterdag weer te testen. Voel nog steeds vanalles en was gisterochtend echt hondsberoerd, maargoed we wachten rustig af. Ik moet wel zeggen dat als ik toch ongi word ik zeer verbaasd ben over wat je kan voelen en hoeveel er dus in je lijf kan gebeuren zonder positief resultaat. Nou ja, het is voor mij ook nog maar ronde 1 dus voel me ook wat 'groen' qua ervaringsdeskundigheid. succes meiden die nog wachten!!
Neisa, de eerste ronde die ik had na het stoppen met de pil ga ik echt mega veel symptomen maar toen bleek dat allemaal door het ontpillen te komen. Was heel verwarrend. Maar vriendinnetje van mij stopte met de pil en was gelijk zwanger. Dus alles is mogelijk! Spannend!
Wat herkenbaar allemaal. Ik werd vanmorgen wakker en dacht ik ben ongesteld,zo'n gevoel. Maar niet gelukkig... Wachten, wachten, wachten... @dreamchild ik duim voor je.
Pfffbalen dames, wat is hier weer veel geklets zag wel ook wat roze voorbij komen. Gefeliciteerd! Ik snap hier echt niks meer van, gisteren weer een beetje bruine afscheiding?? Mijn temp blijft 36.5/36.6. Of dan toch een beetje afscheiding van de eisprong?? Maar kan dat dan een paar dagen? Snap er helemaal niks meer van!
Mijn temp is juist gestegen, naar 37,4! Normaal heb ik 36.6... Paar dagen niet getempt verder... Ik moet nu alleen maar meer plassen, afscheiding is nu roze/bruinig, maar geen doorbraak nog.
Ik denk namelijk dat ik mijn eisprong heb gehad 4 dagen geleden aan het slijmverlies te hebben gezien. Maar daarna begon het met roze bij het afvegen en heel af en toe nu iedere dag beetje bruin verlies kan het niet plaatsen als ms dus denk dan toch van de eisprong ofzo. Al heb ik dat nog nooit eerder gehad maar bolgens internet zou het kunnen. Dus we wachten nog maar gezellig af. Al ben ik het wachten zo langzaam wel beu. Als het toch door moet breken mag het best nu zijn ipv 3weken later of misschien nog wel langer.
Dreamchild: ik duim overuren voor je, hopen op geen ongi voor jou! Ik mag op rood... Mijn nieuwe nod is op 24 sept, dus ik schuif weer een topic door.
Balen goldfishie! Ik duim voor je in de volgende ronde en Mss kom ik je daar wel weer tegen! Meisje1987, ik snap dat je het wachten beu bent. Ik begin nu dus ook aan de afscheiding, maar kan het nog geen menstruatie noemen. Raar toch, die vrouwenlichamen!!!
Iemand die me kan helpen.. ik word echt gek Er gaat geen 5 min voorbij dat ik niet denk aan zwanger worden.. Steeds hetzelfde doe door men hoofd raast . Zou het?? Of zou het niet??? Pfff wou dat ik mijn gedachten even kon uitschakelen.
Hi Dreamchild! Spannend zeg! Mijn temp was gisteren ook plots opgelopen tt 37,8 en deze morgen weer vant zelfde... Veel nat gevoel en pijnlijke borsten... Maar nog steeds geen ongi... Ik haaaaaat die onzekerheid!
Goldfishie balen meis en je ovutesten waren nog zo duidelijk toch??? Duim voor je de volgende ronde!!