Balen zeg,ik duim nog voor de testers! Hier begin ik met de dag wat misselijker te worden en erg moe.... De laatste dag van dit topic,meiden op rood,ik wens jullie succes voor de volgende ronde!
En Podex? Ik ben nieuwsgierig. Hier nog steeds niks, haha, ik ben helemaal niet dwangmatig naar de wc aan het rennen, net alleen wat slijm/bruin op het papiertje. Wel vreemd, normaal avond van te voren al licht bloedverlies, soms bruin.
Ik hoop dat ik te vroeg heb getest,DeBa , maar het is al wel vreemd dat ik nooit over tijd ben hooguit in afgelopen 8 mnd 1x een dag te vroeg..
Ja ik snap je, precies hetzelfde hier. Morgen of overmorgen probeer ik het nog eens, wie weet hebben we dan een positest! Fingers crossed!
Hallo allemaal, Ik lees sinds vandaag dit onderwerp en wil graag mijn situatie kwijt als dat nog kan? Afgelopen donderdag (29/8) was mijn NOD en nog steeds niet ongi. Donderdag 2 negatieve testen en vanochtend weer, allen kruidvattesten (2 voor 5). Dit is onze vierde ronde en tot op heden kon ik de klok erop gelijk zetten na 28 dagen. Wat denken jullie? Kan ik nog positief gaan testen of wil ik gewoon te graag? Voor allen die positief getest hebben, van harte!! Groetjes Ilse (35jr, 1e kindje)
Hoi IlseIlse, Jee dat is raar. Maar het kan dat je pas later een lichte streep gaat krijgen, mocht je zwanger zijn. Ik had dat ook bij de eerste. Pas na 4 dagen overtijd een hele lichte streep. Een week later was het een dikke streep. Dus het kan nog. Hier ook 29 aug NOD en ook nog steeds niet ongesteld. Had net minibeetje bruin slijm (sorry voor de details). Ik wilde morgenvroeg voor de eerste keer testen maar ik kijk toch eerst hoe dat bruine zich gaat ontwikkelen. Succes nog en hopelijk komt er bij jou binnenkort een tweede streepje!!
Hier ook nog niet ongesteld! Vanmorgen niet meer getest, als ik maandag nog niet ongesteld ben test ik dinsdagochtend. Vanmorgen vreselijke buikpijn maar geen menstruatie krampen.
Wat toevallig Lonnie, dat jouw nod ook donderdag was. Tel je dat dan als dag 1 over tijd? Stemt wel wat hoopvol dat je dus ook pas later positief kan testen. Ewa, wel gek dat je zo'n buikpijn had dan vanochtend. Ik moet zeggen dat ik nergens last van heb, denk me af en toe misselijk te voelen maar dat is vast wishful thinking Ik ga vanaf nu gewoon iedere ochtend een test doen, ik vind het wachten zo onzeker en frustrerend.... Hopen op twee streepjes, ook bij jullie!
Hier ook nog geen ongi.. Ook geen bruinige afscheiding meer, vreemd. Morgen of maandag ochtend doe ik een kruitvat 2v5 test als ik dan nog niet ongi ben.
Balen dames! Moet wel als afsluiter van de lijst nog wat roze bij vind ik. Als je innesteling laat is test je ook later positief, is eigenlijk ook pas op zijn vroegst testen op nod alleen wij dames zijn zo lekker ongeduldig hihi. Hier blijft de teller ook lopen al 2, 5 week te laat mijn temp was vanmorgen 37, 1 dus vrees dat ik mijn ei heb gemist als het een laat ei was. Och ja kan er ook wel weer bij zullen we maar zeggen.
Zonet klein beetje roze met afvegen. Later niet weer. Heb nog steeds hoop dus! Week vreselijke hoofdpijn, niet normaal. En daar heb ik eigenlijk nooit last van. Nog maar even afwachten dus.....
Hi dames, Even een vraagje... Afgelopen woensdag had ik ongesteld moeten worden. Heb altijd een nette cyclus (28-29 dagen), maar tot op de dag van vandaag nog geen bloed te bekennen. Gisteren getest, maar bleef wit. Vanavond twee keer iets roze met afvegen, nu net weer niet. Morgen wil ik testen, maar kan dit ook al heb ik vanavond iets roze op het wc papiertje gehad?
Frustrerend is het he. Ik ben al van 16 augustus aan het wachten dat het door breekt en dan duurt wachten een eeuwigheid! Denk zelf dat ik een cyclus heb overgeslagen. Dus we zullen ook wel door gaan na de volgende ronde vrees ik.