NOD 16 t/m 31 Augustus 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door marietje85, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WannaBaby82

WannaBaby82 Niet meer actief

Yep, me too! Alleen jammer dat ik het alleen op mn iPad kan gebruiken

2. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Zijn nog aardig wat dames bij gekomen!

Erg gezellig. Hier komt over een paar dagen de eisprong nu eerst lekker genieten van het weer en mn vriend zijn vakantie. Waarschijnlijk hou ik me deze maand wat afzijdig zodat ik niet zo veel bezig ben met zwanger worden.

Ik wil iedereen succes wensen deze maand hopen op een heleboel roze!!

3. pindatjuh

pindatjuh Actief lid

3 jul 2013
    364
    60
    28
    Vrouw
    Flevoland
    Sinds gisteren begonnen met ovutesten en tot mijn grote verbazing is deze al bijna positief!:( Waarschijnlijk heb ik mijn nod dan eerder als de 17e...

4. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Hi dames!

Mag ik van de lijst? Kom net terug van t ziekenhuis en hoor nu helemaal niet ongi te zijn. Veel te dun slijmvlies in m'n baarmoeder. Waarom ik wel bloed heeft waarschijnlijk te maken met de curretage die ik gehad heb. K heb waarschijnlijk een vergoeiing en dat wordt deze maand bekeken in m'n baarmoeder. Dus tja, hoe wat waar ik nu zou moeten zitten met m'n cycles. Dus ik mag van de lijst ;)
    Alvast bedankt!

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Yinxy, dat is geen fijn nieuws :(

6. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Nee klopt :( maar ben wel blij dat er nu eindelijk verder gekeken wordt! Eindelijk hebben ze testen gedaan en worden er nog meer dingen gecontroleerd om te kijken of er bij mij iets is waardoor het mis is gegaan iedere keer.

7. brosa87

brosa87 Actief lid

24 jul 2013
    135
    0
    0
    Hallo iedereen,
    Hopelijk idd veel roze binnen dit forum! Spannend! Wij zijn nog maar bezig met de tweede ronde, maar ga deze ronde ook temperaturen en heb net gisteren de ovulatietesten van zwanger&kids via de post ontvangen. Misschien beetje overdreven aangezien we nog maar met de tweede ronde bezig zijn, maarja. Ik heb nog geen ervaring met de testen, dus wellicht zal ik eens een fotootje plaatsen! Veel succes iedereen! Ook met deze hitte.. ;)

8. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Als je graag zwanger wil worden en wil weten wanneer je je eisprong heb dan is dat geen schande toch? Daar zijn die testen voor! Succes en hopen op roze! :)

9. brosa87

brosa87 Actief lid

24 jul 2013
    135
    0
    0
    Dat is ook zo, daar heb je gelijk in! :)
    Pindatjuh, dan een ovulatie twee weken eerder dan verwacht?

10. pindatjuh

pindatjuh Actief lid

3 jul 2013
    364
    60
    28
    Vrouw
    Flevoland
    Ik verwachte mijn eisprong maandag de 5e pas eigenlijk, dat is tenminste wat de app zegt, maar ben blij dat ik gisteren begonnen ben met de ovutesten... Morgen weer eentje doen, vraag me af of ie dan lichter word. Ik blijf sowieso doortesten tot maandag. Stom eigenlijk dat je van een app uitgaat, die kan niet in je lichaam kijken:D

11. nibble

nibble Actief lid

1 jul 2013
    299
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kom me ook melden!
    Sommigen kennen me al wel van het vorige topic.

Nibble, 23, 2e ronde, 1e kindje :)

Hopelijk veel roze deze maand!

12. brosa87

brosa87 Actief lid

24 jul 2013
    135
    0
    0
    Oh, sorry, je NOD de 17e, ik las verkeerd. ;) Ben benieuwd naar je test van morgen. Ik ga van het weekend maar starten denk ik.

13. pindatjuh

pindatjuh Actief lid

3 jul 2013
    364
    60
    28
    Vrouw
    Flevoland
    Ik zal hem morgen plaatsen. Morgenochtend even gezellig maken met vriendlief, momenteel last van witte afscheiding (sorry).
    Jij ook succes met de ovutesten ;)

14. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Nibble nee! Ik had zo gehoopt dat t raak zou zijn voor je! Hopelijk blijven deze maand die rode duivels weg!

En ovu testen is echt geen schande hoor ;) je bent echt niet de enige! Ikzelf gebruik ze niet, maar begin er nu wel aan te twijfelen. Maar dat komt omdat m'n cycles helemaal van slag is blijkt. K heb ze noot gebruikt omdat m'n gyn zei dat dat niet nodig was omdat ik een nette cycles had.

15. nibble

nibble Actief lid

1 jul 2013
    299
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had er ook vrij goede hoop in! Maar wel een nadeel, ik voel mijn ongi nooit aankomen. Tenminste, nog niet, misschien over een tijdje als ik mijn cyclus beter ken. Je lichaam kan je goed voor de gek houden!

Ovutesten zijn idd geen ramp hoor! De enige reden waarom ik er nu nog niet aan begin is omdat ik ook weer niet té veel bezig wil zijn met het zwanger worden. Ik denk dat ik vorige maand er ook teveel mee bezig was en dat ik daarom zoveel klachten had..

16. nibble

nibble Actief lid

1 jul 2013
    299
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik mag trouwens weer als laatste deze maand, 31 aug is mijn NOD

17. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Balen als je t niet voelt. Bij mij is t ook gokken hoor. Soms voel ik t wel aankomen en dan komt t. En de andere keer merk je niets.
    En ja de maand dat ik er bijna niet mee bezig was, was t ook raak ;)
    (Sorry blijf gewoon meekletsen deze nod lijst :p)

18. nibble

nibble Actief lid

1 jul 2013
    299
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar het is zo moeilijk er niet mee bezig te zijn als je ervoor hebt gekozen om samen voor een kindje te gaan.. Maar het zal wel minder gaan worden denk ik, hoop ik. :)
    Dit is de NOD lijst van augustus he :)

19. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Yep is die van aug. Ik dacht dat ik nu ongi was. Klopte ook redelijk met m'n cycles. Maar de gyn vertelde me vandaag dat ik nu niet hoorde te bloeden voor ongi omdat m'n slijm in m'n baarmoeder niet dik genoeg was. Anders was m'n nod 23 aug geweest en nu??? Ach ja. Blijven proberen dan maar he ;) hihi

En nee is ook niet makkelijk! Er niet mee bezig zijn, want t blijft toch in je achterhoofd spelen.

20. nibble

nibble Actief lid

1 jul 2013
    299
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah zo oke! Wel weer apart dus..

Deel Deze Pagina