Net een zwangerschapstest gedaan van de supermarkt, eigen merk. Binnen 5 minuten deze streep. Maar ken het hele merk niet. Dus zeker zon kut test die ook streepjes geeff?!
Die 36.6 en 36.8 zijn rectaal en alles daarvoor nog onder de tong. Dus die temperaturen zeggen niks. Ga vanaf morgenochtend even allebei doen, met 2 verschillende thermometers uiteraard Dan zie ik snel genoeg of ik in mn lf zit. Als het weekend geen duidelijkheid geeft ga ik dat idd doen!
Oh wordt nog spannend bij jou! Echt wel duidelijk te zien hoor. Hoeveel dpo is jou nod? Dat zegt meer haha.
Uit welke supermarkt heb je je test? Ik heb geen idee met wat voor merk je getest hebt. Zou zeggen positief, maar sommigen merken plas je standaard twee strepen op. Snap ook niet waarom die verkocht mogen worden. Gemiddeld ligt de temperatuur na een eisprong rond de 36.8 of hoger. Dus vandaar dat ik vermoed dat je wel na je eisprong zit. Ben benieuwd naar het verschil tussen de twee. Update je even zodra je meer weet? Hopelijk kunnen ze snel iets regelen voor je als je na het weekend nog geen duidelijkheid heb.
Mijn temp is tijdens mijn fase voor mijn ei ook wel eens 36.7-36.8 dus je hoeft niet perse in je LF te zitten. Hopelijk snel duidelijkheid!
Ah, oké. Dat wist ik niet, thanks! Weer wat geleerd Ik hou jullie zeker op de hoogte! Heb nog nooit zo'n vreemde cyclus gehad dus er moet toch ergens daarbinnen iets gebeuren, wat het ook is Edit: ik heb in FF het bloed even als spotting ingevoerd om te kijken wat dat met mn ei zou doen. Kan ook zomaar zijn dat ik het weer terugdraai dus misschien wisselt hij soms
Nee alleen een paar keer wat steken gevoeld. Denk door het groeien van de baarmoeder icm de hcg. Nu eigenlijk geen last meer.
Ja nu wel! En die staan inderdaad bekend als testen die vals positief uit kunnen slaan. Zou toch even een ander merkje proberen
@Line922 @Mallejan ik mocht na 2 miskramen ook onderzoek, uiteindelijk na 3 miskramen voor gekozen. Ik krijg over 3 weken de uitslag van het chromosomenonderzoek bij mij en mijn man
Ooh spannend! Hopelijk vinden ze daar iets en kunnen ze je snel helpen naar een plakker Ik heb het er eens over gehad met mijn vriend en we gaan volgende week een afspraak maken bij onze huisarts om het eens te bespreken. We hopen alleen dat we wel met 2 binnen mogen (met heel het corona gedoe). Ik heb graag dat mijn vriend de uitleg ook rechtstreeks van de arts kan horen. Ik vergeet altijd de helft
We hadden vandaag crematie dus net even alles bijgelezen. @Mallejan is een middagtest dan ook niet lichter omdat er minder hcg in zit? @Rowena25 ja dat onzekere herken ik ook Dan voel ik wat lopen en denk ik onee geen bloed toch en is het gewoon afscheiding.. Of idd die krampen of steekjes ga ik denken had ik dit ook bij de eerste.. toch een beetje onzeker. Juist door de crematie vandaag dacht ik alleen maar ahhh zal ik mn schoonouders verblijden met dit nieuws.. maar toch blij dat ik dat niet gedaan heb we willen toch echt even wachten Ik ben benieuwd wanneer ik de zwangerschapsbroeken weer van stal halen.. die knoop irriteert eind van de dag toch echt al.. Heb nu steeds lekker zomerbroeken met elastiek aan en jurkjes en een spijkertregging Dat is wel een goeie oplossing Maar hoor weleens dat t bij een 2de sneller gaat dus ben wel benieuwd
Het scheelt nu dat ik wel 2 goede zwangerschappen heb gehad en het voor m'n gevoel een kwestie van tijd is. Maar het gaat zo ongelooflijk langzaam....