Dankjewel! Meestal voel je het groeien van het eitje & niet de eisprong zelf. Ik heb altijd dagen lang last van een zeurend en zwaar gevoel rondom mijn eierstokken. Met lopen en gaan zitten echt pijnscheuten . En op het laatst is dat weg en daarna is mn eisprong dan. En ook mega opgezwollen dus haha. Ben ook altijd wat zwaarder rondom de ovulatie, dus hou ook lekker vocht vast
Je hebt duidelijk gelijk. Toeval of niet... Net nu ik Opgeblazen ben heb ik een positieve ovulatietest in handen deze morgen was hij nog negatief. Niet tof dat je er elke maand zoveel last van hebt maar goed, je hebt het nu deze maand al gehad vlak voor de vakantie dus nu maar genieten
Ik voel het springen van mijn ei wel, ontzettend stekend boven in een van mijn eileiders. Ik voel dan letterlijk de vloeistof die dan vrij komt naar beneden gaan. Na een half uur is dat bij m’n baarmoeder en dan is de pijn weg
Nee, we zaten in de mmm bij de 1e en hebben na zijn geboorte gezegd dat we dat absoluut niet nog een keer wilden. Maar toen was het probleem dat ik geen eisprong had, dit heb ik nu wel elke maand. Vk heeft het ook wel aangeboden om me door te sturen naar de gyn, na de laatste mk, maar dit willen wij zelf niet. Eigenlijk hebben we zelf dus al de keuze gemaakt dat als het niet lukt, we ook heel gelukkig zijn met onze 2 boys
Yeah!! Super zeg! Heb je het nog op tijd gezellig kunnen maken? Jouw ei sprong altijd op de piek toch? Ik heb helaas nog wel een paar dagen last gok ik. Meestal 5-7 dagen en zit nu op dag 3 . Dus ik loop straks met een ‘dikke’ buik haha. Gelukkig kent niemand me daar. @Anne201 Wat handig dat jij dat juist voelt. Veel vrouwen voelen dus de groeipijn en denken dat dat de eisprong is. Ik had ook liever die groeipijn niet gehad, dat is echt heel vervelend & duurt zo lang. en top zeg 6Dpo!! Schiet al op!
Fijn om herkenning te lezen bij @Jori88 en @Sylva. Ook hier er even tussen uit geweest. Veel teleurstelling. Vooral ook door de positieven in mijn persoonlijke omgeving, die ik het van harte gun maar wel confronterend is. De nieuwe wachtweken zijn weer in gegaan, dus weer met volle moed en spanning de weken doorkomen.
NOD-lijst 16 t/m 31 juli Door tot iedereen op roze staat ♡♡♡♡♡♡♡ 9 augustus (1) Lootje - 35 jaar - 4e kindje - ronde 10 12 augustus (1) Helena86 - 34 jaar - 1e kindje, ronde 2 13 augustus (2) Browny89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 4 (ronde 1 na vmk) Anne201 - 30 jaar - 4e kindje* - ronde 3 14 augustus (1) MIss X- 34 jaar - 4e kindje - ronde 8 15 augustus (1) Sterre* - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 20 augustus (3) Line922- 27 jaar- 1ste kindje - ronde 4 xLollypop - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 Jori88 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 4 Melici - 29 - 1ste kindje - ronde 4 22 augustus (1) Kitbe - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 23 augustus (1) Mallejan- 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 na mk 25 augustus (1) Marni1 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 Sylva - 33 jaar - 2e kindje - ronde 4 27 augustus (1) Wensvooreenderde - 34 jaar - 3e kindje - ronde 9 29 augustus (2) Loulou12 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Noralie87 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 na vmk Onbekend (2) Babywens95 - 25 jaar -1e kindje - ronde 3 - vage cyclus. NOD onbekend Helicryse - 33 jaar - 4e kindje - ronde 5 - vage cyclus, NOD onbekend Elletje - 30 jaar - regenboogkindje - ronde 2, NOD onbekend Kaatjee90 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 (verplaatst vanwege verlopen NOD data) Masa0903 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 1 (verplaatst vanwege verlopen NOD data) ♡Zwanger♡ Seabert1 - 31 jaar - 2e kindje - 5e ronde- uitgerekend op Lizra - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3 - uitgerekend op 29 maart MissMorrow - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 - uitgerekend op 31 maart Rowandhh - 31 jaar - 1e kindje - 6e ronde - uitgerekend op 31 maart Loes28 - 28 jaar - 2e kindje - 3e ronde - uitgerekend op 1 april River87 - 32 jaar - 2e kindje -1e ronde - uitgerekend op 28 Maart Judith01 - 32 jaar - 3e kindje - 2e ronde - uitgerekend op 1 april Deurstopper - 31 jaar - 2e kindje - 5e ronde - uitgerekend op 1 april Linatje - 35 jaar - 5e kindje - 2e ronde - uitgerekend op 1 april Rowena25 - 28 - 2e kindje - 1e ronde na 2e vmk - uitgerekend op 3 April Mikun - 33 jaar - 2e kindje - 2e ronde - uitgerekend op 4 april BlueEyedSoul88 - 2e kindje - ronde 2 - uitgerekend op 2 april Belle - 26 jaar - 1e kindje - ronde 12/13 - uitgerekend op 8 april Mooncalf - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 - utgerekend op 7 april Curlyblonde96 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 - uitgerekend op 7 april ♡Afspraken♡ Linatje - 29 juli - afspraak ziekenhuis Lizra - 8 augustus - Eerste echo Lizra - 20 augustus - intake River87 - 2september - termijnecho +intake Lizra - 4 september - termijnecho + controle Mikun - 18 augustus - eerste echo Rowena25 - 21 Augustus - eerste echo Loes28 - 19 augustus - eerste echo Curlyblonde96 - 19 augustus - vitaliteitsecho ♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (39) Wachtend op de eisprong (12) Wachtbankje (11) Zwanger (15) Ongesteld (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan.
Ik heb het toevallig nog gezellig gemaakt een aantal uur voor de positeve test ja. Heel spontaan en niet gepland, maar komt nu wel goed uit Ik verwacht m'n eisprong dan morgen. Hij springt idd gelijk met mijn knaltest. Ik heb altijd de avond ervoor al een eerste positieve test (even donker) en dan 12 u later, de volgende ochtend, een knaltest (veel donkerder) en m'n ei Spijtig dat je nog een paar dagen Opgeblazen gaat rondlopen maar niemand kent je daar inderdaad. Lekker genieten!!
@Line922 Haha hier ben ik degene die kracht moet opbrengen om het gezellig te maken en wil mijn man gerust om de dag. Helaas kon ik hem vanochtend niet verlijden, want gisteravond knal positieve test, maar ja had net woensdagavond al gezellig gehad dus nou ja dan vanavond nog maar een keer. Mijn ei springt volgens mij niet gelijk, meestal stijgt mijn temperatuur pas na twee dagen. @Marni1 Dat opgeblazen gevoel rond ei ken ik! Meestal ben ik ook echt wat zwaarder in deze periode. Maar na ei is dat helemaal weg. Gelukkig geen krampen of buikpijnen. Fijne vakantie, geniet er van! @Anne201 Al echt ver in de wachtdagen, spannend!! @Wensvooreenderde Het kan nog wie weet, soms komt het opeens spontaan als er bij neergelegd is. @Melici Dat is ook herkenbaar de positieve in de omgeving.. Ik vermoed dat iemand in mijn directe naaste omgeving pril zwanger is. Ik zou het zo leuk vinden te gelijk zwanger te zijn, maar betwijfel of dat gaat gebeuren. Ach en misschien is ze het niet, maar bepaalde dingen waren wel heel opvallend. Andere kant als ze het wel is en het is hier nog steeds niet gelukt, dan zal ik ook echt wel even verdrietig zijn. Ik had inderdaad gisteravond de knaltest. Vanavond kijken of we het nog gezellig kunnen maken in de hitte...
Heel duidelijk verhaal. Absoluut doen wat goed voelt. Heel veel succes!! Heel fijn dat je al twee kindjes hebt. ❤️
@Kitbe als je ei pas springt na 48u heb je inderdaad nog tijd! Mijne springt dus vandaag, maar aangezien we het gisteren namiddag het nog gezellig gemaakt hebben zal ik hem no way nog kunnen verleiden vanavond na zijn lange, warme werkdag maar goed, de zaadjes van gisteren zijn ook prima! Morgenvroeg nog eens proberen, zaterdagochtenden zijn nooit een probleem voor hem haha. Waarschijnlijk net te laat maar you Never know he
Voilà, hier zoals verwacht net een knaltest. Gisteren en 3 dagen geleden gezellig gemaakt dus ik ga vanaf morgen het wachtbankje op
NOD-lijst 16 t/m 31 juli Door tot iedereen op roze staat ♡♡♡♡♡♡♡ 9 augustus (1) Lootje - 35 jaar - 4e kindje - ronde 10 12 augustus (1) Helena86 - 34 jaar - 1e kindje, ronde 2 13 augustus (2) Browny89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 4 (ronde 1 na vmk) Anne201 - 30 jaar - 4e kindje* - ronde 3 14 augustus (1) MIss X- 34 jaar - 4e kindje - ronde 8 15 augustus (1) Sterre* - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 20 augustus (3) Line922- 27 jaar- 1ste kindje - ronde 4 xLollypop - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 Melici - 29 - 1ste kindje - ronde 4 21 augustus (1) Jori88 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 4 22 augustus (1) Kitbe - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 23 augustus (1) Mallejan- 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 na mk 25 augustus (1) Marni1 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 Sylva - 33 jaar - 2e kindje - ronde 4 27 augustus (1) Wensvooreenderde - 34 jaar - 3e kindje - ronde 9 29 augustus (2) Loulou12 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Noralie87 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 na vmk Onbekend (2) Babywens95 - 25 jaar -1e kindje - ronde 3 - vage cyclus. NOD onbekend Helicryse - 33 jaar - 4e kindje - ronde 5 - vage cyclus, NOD onbekend Elletje - 30 jaar - regenboogkindje - ronde 2, NOD onbekend Kaatjee90 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 (verplaatst vanwege verlopen NOD data) Masa0903 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 1 (verplaatst vanwege verlopen NOD data) ♡Zwanger♡ Seabert1 - 31 jaar - 2e kindje - 5e ronde- uitgerekend op Lizra - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3 - uitgerekend op 29 maart MissMorrow - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 - uitgerekend op 31 maart Rowandhh - 31 jaar - 1e kindje - 6e ronde - uitgerekend op 31 maart Loes28 - 28 jaar - 2e kindje - 3e ronde - uitgerekend op 1 april River87 - 32 jaar - 2e kindje -1e ronde - uitgerekend op 28 Maart Judith01 - 32 jaar - 3e kindje - 2e ronde - uitgerekend op 1 april Deurstopper - 31 jaar - 2e kindje - 5e ronde - uitgerekend op 1 april Linatje - 35 jaar - 5e kindje - 2e ronde - uitgerekend op 1 april Rowena25 - 28 - 2e kindje - 1e ronde na 2e vmk - uitgerekend op 3 April Mikun - 33 jaar - 2e kindje - 2e ronde - uitgerekend op 4 april BlueEyedSoul88 - 2e kindje - ronde 2 - uitgerekend op 2 april Belle - 26 jaar - 1e kindje - ronde 12/13 - uitgerekend op 8 april Mooncalf - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 - utgerekend op 7 april Curlyblonde96 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 - uitgerekend op 7 april ♡Afspraken♡ Linatje - 29 juli - afspraak ziekenhuis Lizra - 8 augustus - Eerste echo Lizra - 20 augustus - intake River87 - 2september - termijnecho +intake Lizra - 4 september - termijnecho + controle Mikun - 18 augustus - eerste echo Rowena25 - 21 Augustus - eerste echo Loes28 - 19 augustus - eerste echo Curlyblonde96 - 19 augustus - vitaliteitsecho ♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (39) Wachtend op de eisprong (11) Wachtbankje (12) Zwanger (15) Ongesteld (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan.
Ja v ja vind het ook fijn dat er herkenning is.. hier een beetje hetzelfde gevoel. Ik ben blij voor de dames op roze maar je wilt zelf natuurlijk ook heel graag. Maar we gaan er vol goede moed weer voor, wie weet zijn wij deze maand aan de beurt