NOD-lijst 16 t/m 31 juli Door tot iedereen op roze staat ♡♡♡♡♡♡♡ 9 augustus (1) Lootje - 35 jaar - 4e kindje - ronde 10 12 augustus (1) Helena86 - 34 jaar - 1e kindje, ronde 2 14 augustus (1) MIss X- 34 jaar - 4e kindje - ronde 8 15 augustus (1) Sterre* - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 20 augustus (3) Line922- 27 jaar- 1ste kindje - ronde 4 Melici - 29 - 1ste kindje - ronde 4 Maudje123 - 43 jaar - 3e kindje - ronde 1 21 augustus (1) Jori88 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 4 22 augustus (1) Kitbe - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 23 augustus (2) Mallejan- 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 na mk xLollypop - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 24 augustus (1) Marni1 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 26 augustus (1) Sylva - 33 jaar - 2e kindje - ronde 4 27 augustus (1) Wensvooreenderde - 34 jaar - 3e kindje - ronde 9 29 augustus (2) Noralie87 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 na vmk Masa0903 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 31 augustus (1) Loulou12 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 10 september (1) Babywens95 - 25 jaar -1e kindje - ronde 4 16 september (2) Helicryse - 33 jaar - 4e kindje - ronde 5 Browny89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 5 Onbekend (2) River87- 33jaar- miskraam aug20- in afwachting op nieuwe cyclus Elletje - 30 jaar - regenboogkindje - ronde 2, NOD onbekend ♡Zwanger♡ Seabert1 - 31 jaar - 2e kindje - 5e ronde- uitgerekend op 29 maart Lizra - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3 - uitgerekend op 29 maart MissMorrow - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 - uitgerekend op 31 maart Rowandhh - 31 jaar - 1e kindje - 6e ronde - uitgerekend op 31 maart Loes28 - 28 jaar - 2e kindje - 3e ronde - uitgerekend op 1 april Judith01 - 32 jaar - 3e kindje - 2e ronde - uitgerekend op 1 april Deurstopper - 31 jaar - 2e kindje - 5e ronde - uitgerekend op 1 april Linatje - 35 jaar - 5e kindje - 2e ronde - uitgerekend op 1 april Rowena25 - 28 - 2e kindje - 1e ronde na 2e vmk - uitgerekend op 3 April Mikun - 33 jaar - 2e kindje - 2e ronde - uitgerekend op 4 april BlueEyedSoul88 - 2e kindje - ronde 2 - uitgerekend op 2 april Belle - 26 jaar - 1e kindje - ronde 12/13 - uitgerekend op 8 april Mooncalf - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 - utgerekend op 7 april Curlyblonde96 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 - uitgerekend op 7 april Anne201 - 30 jaar - 4e kindje* - ronde 3 uitgerekend op 23 april ♡Afspraken♡ Lizra - 8 augustus - Eerste echo Lizra - 20 augustus - intake Lizra - 4 september - termijnecho + controle Mikun - 18 augustus - eerste echo Rowena25 - 21 Augustus - eerste echo Loes28 - 19 augustus - eerste echo Curlyblonde96 - 19 augustus - vitaliteitsecho Mooncalf - 28 augustus - eerste echo en intake gyn ♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (37) Wachtend op de eisprong (8) Wachtbankje (12) Zwanger (15) Ongesteld (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan.
Ben eindelijk ongesteld geworden vannacht. Net mijn dochter naar school gebracht , kwam ik een vriendin tegen die haar dochter ook naar school bracht en vertelde dat ze zwanger was van haar derde. We waren steeds tegelijk zwanger. Maar ik nu niet . Thuisgekomen moest in heel erg huilen... ik ben natuurlijk blij voor haar, maar dat ik niet zwanger mocht zijn deze maand
Ik zie het! Hoeveel dpo ben jij? Ik had ditzelfde lijntje bij 11dpo (ook op een dipstick). Inmiddels 8 weken zwanger..
Ik heb last van heel veel witte afscheiding, als ik afveeg zit t gewoon aan t wc papier en mn ondergoed is ook echt wit! Ik heb normaal wel wat afscheiding maar niet zo heftig. Herkennen jullie dit? Herken dit niet van de vorige keer. ook doet mn onderbuik zeer, krampen en zeur gevoel en steken aan de linkerkant.
Dat is even confronterend idd... Ik weet van een vriendin dat ze bezig is met zwanger worden en zij weet t niet van mij ik dacht vorige week bij de verjaardag van onze zoon misschien is ze ook nu zwanger leuk samen.. Nu gun ik het haar enorm maar zou het ontzettend moeilijk vinden als nu iemand in mn omgeving zwanger is en eind maart uitgerekend zou zijn want dan zou ik steeds volop geconfronteerd worden ermee en dat zou ik heel lastig vinden Vandaag is het bloeden gestopt, gisteren was het al bijna niets meer, en begin me eindelijk weer beter te voelen. Weet nog niet of ik er gelijk weer voor wil gaan.. En als dat wel zo is zal ik denk aan de ovulatie testen moeten om te gaan opsporen wanneer mn ei is.. zou natuurlijk best langer kunnen duren dan mn normale cyclus
Dat klinkt goed! Hopen maar op het beste, duim duim. Ik ben nu ongeveer 12 dpo gok ik. Had afgelopen woe tot vrijdag heel licht bloed verlies met afvegen
het verdubbeld per 48 uur ongeveer dus netjes als het lijntje ongeveer hetzelfde is gebleven. Morgen moet hij wel duidelijker zijn! Duimen!!
Ja dat lijkt mij ook erg lastig! Hopelijk kan je het mooi afsluiten en is er niemand in je omgeving in die maand uitgerekend straks! Ovu testen gebruiken is misschien wel handig zoals je zelf al zegt, kan Het deze maand langer duren voordat je je ei hebt gevonden.
Ja ik wilde juist geen ovutesten en alles dit keer gewoon doen en zien of het lukt zodat er geen druk of nja minder druk op zat nja dat was gelukt maar nu zullen we wel moeten tenzij we menstruatie afwachten
Op deze zie ik hem wel! Spannend! Dat is shit Ik begrijp je gevoel. Had dat hier met m'n schoonzusje. Dat is echt zo kut.. Hopelijk mag het je deze nieuwe ronde wel gegund zijn ❤️ He getverdemme..