@Sylva We houden nog hoop hoor, doordat wij er nu zo bewust mee bezig zijn is de teleurstelling groter dan ooit verwacht, nooit gedacht want ik ben zo enorm nuchter. Prachtig nieuw huis, twee gezonde kindjes, financieel heerlijk stabiel. Het is zo welkom. Terwijl ik 4x zwanger ben geweest in 1x waarvan 2x een MK waardoor dit zo gek is. Begrijp mij niet verkeerd, er zijn hier meiden die vele malen langer moeten wachten. Mijn NOD is de 29e, ik voel mij sinds vrijdag niet fit, veel hoofdpijn, misselijk, zo nu en dan steken waardoor heel mijn hoofd in de war raakt. Maar super lief dat je mee blijft duimen, dat heb ik nu wel even nodig!!
Hier heb ik precies hetzelfde! Wil het zó graag. Maar heb het voorgevoel dat het nog wel eventjes op zich laat wachten....
Ben nu 3 dagen overtijd, denkt toch dat er wat gezeten heeft maar had nu roze bij afvegen dus zal wel doorkomen nu
Thnx ik ga ze opzoeken Ja ze zei als je bloed prikt je het is nog te hoog moet je die week erna weer dan kan je beter week erna gaan.. dus eigenlijk geen moeten..
Volgens mij was de ovulatietest gisteren goed positief. En dat al op dag 18! We hebben het maar gezellig gemaakt en vandaag test ik nog een keer. Maar het zal me benieuwen hoor of het 'm echt was of niet. Op de één of andere manier weet ik het écht niet met mijn lijf...
Bij mij is die bovenste hem dan nèt niet idd. Oh wat frustrerend. Misschien had je een hele korte piek? Zou wel doortesten idd.
Ik zie wat! Even doortesten, zijn dat de action? Vorig maand had ik valspositief met een van de testen.