@Sylva Hahaha je had al eerder gelijk dat zal waarschijnlijk nu weer zo zijn. We zullen zien, maar phoe wat kan jejezelf anders en beroerd voelen zeg!
Balen, maar je bent nog vroeg! We duimen gewoon door voor je! Spannend! Ja bizar is dat eigenlijk hoe snel dat al kan. Waar heb je vooral last van? Heb hier ook weer een beroerde dag. Verschrikkelijk moe en om de haverklap zo misselijk dat ik weer tegen overgeven aan zit. Het stomme is, als je een dag hebt dat je dan wat minder voelt dan kun je je ook weer helemaal druk maken omdat je dan denkt dat het mis is. Om gek van te worden die eerste weken
Is deze ovu test positief denken jullie? Hoe lang moet ik doortesten? Wij hebben 3 dagen geleden voor laatst gedaan. Hopelijk zijn we niet te laat. Vanavond en overmorgen ook maar
Deze is positief! Zou er als de mogelijkheid er is de komende dagen toch nog even voor gaat. Eisprong is binnen 48 uur.
@MIss X Die ziet er wel enorm positief uit, ik zou het lekker gezellig maken vanavond. Anders nog voordat je naar bed gaat even checken en dan weer morgen ochtend? @Sylva Tot nu toe heb ik al sinds vrijdag zo'n rommelend gevoel alsof ik zoveel honger heb dat ik misselijk ben, maar ik ga dit niet vol houden. Ik kan niet ''spugen'' ik ben dan een hoopje ellende. Plus ik val altijd zoveel af en mijn bmi ligt ook rond de 18.5 dus ik moet echt opletten. Ik kom qua zwangerschap ook maar 10 - 12 kg aan. Ik ben altijd heel trots als ik een beetje ga tonen rond 22 weken. Tot nu toe geen dag gehad sinds vrijdag dat ik mij niet misselijk voel en het wordt erger dus ik bel straks voor de zekerheid de huisarts.
@Masa0903 och shit zeg dat is echt zuur Eet je wel dan nu of helemaal niet? Zou proberen kleine beetjes te eten en ook niet teveel tegelijk te drinken. Dat lijkt me een heel goed plan ja. Waarschijnlijk mag je het morgen dan al ophalen. Ik heb afgelopen maandag gebeld, toen liep ik de hele dag te kokhalzen en op het randje van overgeven. Normaal hielp eten, maar dat hielp toen niet. Dus gisteren emesafene op mogen halen, dat hielp tijdens de vorige zwangerschap. Ik hoop dat de medicatie je echt gaat helpen!
@Sylva Ik eet wel, qua gevoel wordt het wel erger maar ik denk het gewoon weg, eten hebben we beide nodig. Het is ook misselijkheid alsof ik trek heb. Ja ik moet morgen even terug bellen. Ik zit tegen kokhalzen aan, maar ik ben continue wiebelig en dus ook misselijk. Eten helpt idd niet, vooral liggen en slapen hahaha. Ik hoop dat het emesafene mag ophalen en anders zofran (weet niet of dat met een zwangerschap mag). Aan de andere kant, ben misselijk kan alleen maar positief zijn. <3
Zo denk ik dus ook Maar misselijk zijn blijft wel een lastig iets. Ik snap je gammele gevoel trouwens wel, dat heb ik hier ook. Hopelijk ligt het klaar voor je morgen en kun je het innemen wanneer je het nodig hebt! Zo vroeg al zo misselijk zijn voorspeld natuurlijk ook niet veel goeds
@Sylva Ja het gekke is als ik dus koffie drink (cappu) lijkt het minder te worden, om nou te gaan hangen onder het koffiezetapparaat op mijn werk, lijkt mij ook een beetje gekkig.