Ah jammer.... Hier heb ik nog iets hoop...Heb namelijk niet de symptomen dat mijn menstruatie eraan komt. 9DPO is ook nog wel vroeg. Testte alleen bij mijn zoon bij 9DPO positief, de rest was allemaal 11/12DPO.
Oh echt. Nou dan hoop ik met je mee en ik geef mezelf morgen op 11 dpo nog een kansje. Hier ook 0 menstruatieklachten.
Wordt echt spannend morgen! Heb sowieso al een langere LF dan vorige maand. Toen was hij maar 8 dagen. Dus nu al blij
NOD-lijst 16 t/m 31 juli Door tot iedereen op roze staat ♡♡♡♡♡♡♡ 21 augustus (1) Jori88 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 4 23 augustus (2) Mallejan- 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 na mk xLollypop - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 24 augustus (1) Marni1 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 28 augustus (1) Noralie87 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 na vmk 30 augustus (1) Loulou12 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 4 september (1) Dominique1991 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 10 september (1) Babywens95 - 25 jaar -1e kindje - ronde 4 16 september (2) Helicryse - 33 jaar - 4e kindje - ronde 5 Browny89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 5 Onbekend (2) River87- 33jaar- miskraam aug20- in afwachting op nieuwe cyclus Elletje - 30 jaar - regenboogkindje - ronde 2, NOD onbekend ♡Zwanger♡ Seabert1 - 31 jaar - 2e kindje - 5e ronde- uitgerekend op 29 maart Lizra - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3 - uitgerekend op 29 maart MissMorrow - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 - uitgerekend op 31 maart Rowandhh - 31 jaar - 1e kindje - 6e ronde - uitgerekend op 31 maart Loes28 - 28 jaar - 2e kindje - 3e ronde - uitgerekend op 1 april Judith01 - 32 jaar - 3e kindje - 2e ronde - uitgerekend op 1 april Deurstopper - 31 jaar - 2e kindje - 5e ronde - uitgerekend op 1 april Linatje - 35 jaar - 5e kindje - 2e ronde - uitgerekend op 1 april Rowena25 - 28 - 2e kindje - 1e ronde na 2e vmk - uitgerekend op 3 April Mikun - 33 jaar - 2e kindje - 2e ronde - uitgerekend op 4 april BlueEyedSoul88 - 2e kindje - ronde 2 - uitgerekend op 2 april Belle - 26 jaar - 1e kindje - ronde 12/13 - uitgerekend op 8 april Mooncalf - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 - utgerekend op 7 april Curlyblonde96 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 - uitgerekend op 7 april Anne201 - 30 jaar - 4e kindje* - ronde 3 uitgerekend op 23 april Sylva - 33 jaar - 2e kindje - ronde 4 uitgerekend op 4 mei Masa0903 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 2 - uitgerekend op 8 mei Wensvooreenderde - 34 jaar - 3e kindje - ronde 9 Uitgerekend rond 7 mei ♡Afspraken♡ Lizra - 8 augustus - Eerste echo Lizra - 20 augustus - intake Sylva - 3 september - bel afspraak gynaecoloog + afspraak maken 1e echo?? Lizra - 4 september - termijnecho + controle Mikun - 18 augustus - eerste echo Rowena25 - 21 Augustus - eerste echo Loes28 - 19 augustus - eerste echo Curlyblonde96 - 19 augustus - vitaliteitsecho Mooncalf - 28 augustus - eerste echo en intake gyn Sylva - 22 september - eerste echo + intake vk Masa0903 - 29 september - intake en vitaliteitsecho Sylva - 13 oktober - termijnecho + controle ♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (35) Wachtbankje (7) Zwanger (17) Ongesteld (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan.
Ik hoop zooooo dat het deze keer goed mag blijven gaan!! Test is nog niet heel erg knallend voor 13 dpo. Heb een innestelingsbloeding gehad van 9 dpo tm gisteren. Maar sinds vanmorgen beginnen mijn borsten gevoelig te worden en heb ik een soort bandenpijn. We gaan het zien de komende weken. Wel een heel speciaal cadeautje van papa♡ precies vandaag is hij 15 jaar weg
Ik heb vanmorgen het telefoongesprek gehad met de gynaecoloog. Hij denkt sterk aan PCOS.. Morgen bloedprikken en over 3 weken weer een afspraak voor uitslagen en echo/onderzoek. Ben verder helemaal niet bekend met PCOS. Iemand hier?
De laatste dagen ben ik ineens weer vaker verdrietig om de miskraam.. Ergens weet ik ook niet of die wens voor een 2de nog wel zo sterk is als eerst.. heel gek eigenlijk. Denk nu vooral weer praktisch als in misschien moeten we eerst nog langer sparen want we hebben een hele wensenlijst.. En onze zoon is toch perfect en het gaat allemaal goed zo.. Ben ook ergens bang dat het als we er deze ronde alweer voor gaan er te veel druk oplicht omdat ik niet wil bevallen in juli aug of sept Omdat ik ook hoog zwanger was in de bloedhete zomer van 2018 en die begon Volgensmij al in mei.. En ik ben niet gemaakt voor hitte.. Dus juni vind ik eigenlijk ook al een dingetje mja dan beval je en komt de zomer nog dus t kan net Maar ben bang door alle druk die ik er dan zelf opleg de tegenslag des te groter gaat zijn als het niet raak is. En wachten wordt dan minstens tot februari.. mja ik wordt volgend jaar 34.. Ergens denk ik moet ik t ook gewoon niet allemaal laten gaan wil ik dit nog wel.. misschien ook wel uit angst voor nog een miskraam Herkent iemand dit.. heb t idee dat juist bij iedere vrouw die een miskraam heeft gehad de wens juist nog sterker is / zou moeten zijn
Ik herken dit niet bij mijn eerste miskraam. We hadden nog geen kinderen en ik vond het vreselijk, voelde me zo ontzettend leeg en kon niemand meer zien die zwanger was. Iedere maand daarna was het zwaar als ik geen positieve test had. Daarna is het 2x achter elkaar goed gegaan. In mei na een paar positieve testen alsnog een miskraam en daar heb ik geen traan om gelaten. Alhoewel ik nu na 3 maanden het wel weer tijd vind om zwanger te worden. Het duurt me te lang en heb eigenlijk geen zin in die onzekerheid.. Wat als het nu nog heel lang duurt. Moet ik niet tevreden zijn met wat ik heb? Wat als het weer misgaat? Maar we gaan door. Ook september/oktober/november. Met kans op een zomerkindje.
Ja kan me dat wel voorstellen als je inderdaad nog geen kinderen hebt en hoe confronterend dat dan is... Nou ik werk in de kinderopvang en zag een ouder van de andere groep haard oudste is net zo oud als mijn zoon en zij is nu 23weken van de 2de en toen ik haar zag met t buikje moest ik wel.even slikken.. En al er denk nu binnenkort iemand me verteld die uitgerekend is rond "die" datum zou ik daar wel moeite mee hebben Want ik wilde dit kindje.. En nu weet ik niet zo goed wat ik wil. Wat ik voel is vrij neutraal en af en toe dan ineens herinnerd iets me eraan en dan moet ik ff huilen en voel ik me heel rot.. Maar de vk zei bijv start gelijk weer met folium zodra je er weer voor gaat maar toch heb ik dat nog niet gedaan.. Misschien is het zelfbescherming en wil ik mezelf nog meer verdriet besparen.?
@River87 dikke knuffel. Lastig die emoties, gevoelens en twijfels. Ik herken het wel een beetje hoor. Nadat we vorig jaar een late miskraam hebben gekregen met 16 weken wilde ik meer dan ooit weer zwanger raken. Alsof mijn lichaam iets 'af' te maken had. De wens voor een vierde werd toen ook zo sterk. Maar de angst om weer in die onzekerheid te zitten. We hebben al drie prachtige kids en nu al erg zelfstandig. De vraag waarom we perse weer een vierde willen kwam erg naar boven. We hebben toen ook echt even de tijd en een break genomen. Op een gegeven moment werd het ook een 'moetje'. Wel veel over gepraat vooral toen we de miskraam echt goed hadden verwerkt en toch tot conclusie kwamen dat die wens er echt is. Heb het gevoel deze ronde echt samen volledig zonder twijfels achter te staan en meer hopen dan ooit. Maar de twijfels wel/niet hebben wij ook ervaren. Ik word volgend jaar 35 dus voor mij is het ook nu of nooit.. Ik hoop op nu deze maand
@River87 Dikke knuffel voor jou ❤️ Hier nu 7dpo ongeveer/denk ik Als mijn cyclus niet weer raar doet. (volgende maand mocht die nodig zijn ga ik ovu testen gebruiken)... Nog 5 dagen tot ik kan/ga testen... We zijn tot zondag op vakantie, dus dat is wel goede afleiding haha