Ik ga voor je duimen, ik had dus ook een 2steken in juni toen ik zwanger was Ga pas 15sep testen dan zit ik op 10dpo maar vorige keer zag toen ook nog niks pas 1 dag voor nod super licht achteraf twijfel ik of dat misschien een slecht teken is geweest vanwege mk maar t liep wel op Bij mijn zoon testen ik wel al 10dpo positief dus ergens hoop ik dat liever eerder te hebben Tot nu toe ben ik er vrij weinig mee bezig Denk ook uit zelfbescherming
Ik mag ook weer op rood Flink wat pijn ook. Dit keer een cyclus van 32 dagen, de vorige was 50... Vorige week overviel me het gevoel dat baby nr 4 er niet gaat komen. Aan de ene kant gaf dat rust, maar aan de andere kant is er ook nog die plaats in ons hart vrij voor een kleintje. Lastig! Nu eerst deze week even door en dan kijken we verder.
@Helicryse dikke knuf❤️ Wat is dat toch met de vierde.. Ik zou ook zo graag gewoon verder willen. Accepteren en genieten van al drie prachtige wonders. Maar die wens en verlangen....
niet leuk.. Heb je jezelf een tijd/datum opgelegd of dat niet.. Kan me voorstellen dat het heel dubbel is de rust in je hoofd en die wens in je hart. Wel fijn dat je cyclus nu een stuk korter was hopelijk komende ronde weer zodat je snel weer een poging kan wagen
Hier 9 dpo en kon me niet inhouden met al die testen die ik in huis heb. En ik zag direct een streepje op de predictor. De Kv test zag ik na een tijdje een heel licht streepje. Ik krijg ze niet goed op de foto, maar heb het toch geprobeerd.
Heb je ook symptomen? Ik voel hier helemaal niks en denk nu al dat het niet gelukt is.. slaat helemaal nergens op natuurlijk ben ook nog maar 5 dpo ofzo..
Ik denk echt dat ik 7 dpo de innesteling heb gevoeld, dus dat is 2 dagen geleden. Nu ben ik wat misselijk, hiervoor geen symptomen gehad. Na de innesteling kan je pas symptomen hebben. Maar misschien hou ik mezelf ook wel voor de gek. Morgen ochtend ga ik weer testen, ik heb nog een predictor en een kv test liggen
Mijn testen van vanmorgen 10 dpo. Denk dat hij ietsje duidelijker is. Nu is het afwachten of het doorzet.