Balen dat we onze mannen hiervoor nodig hebben he? Zonder was het vast sneller gegaan . Ik zit ook op het wachtbankje en ben in ieder geval blij dat de eisprong achter de rug is. Gisteren de hele avond pijn gehad. Misschien moet ik er eens naar laten kijken. Zou kunnen dat ik een cyste heb. Wie van jullie heeft er trouwens nog meer een smartwatch met hartslagmeter?
Jammer zeg.. maar zwemmers kunnen 3 tot 5 dagen overleven.. en de maand dat het bij ons raak was van ons zoontje hadden we het 2x gedaan..
inderdaad balen ja hahaha. Schiet niet op zo! Ik heb een smartwatch met hartslagmeter Wie weet dan! Ik merk het wel. Ga er nu gewoon vanuit dat het niet raak is...
Ik weet nog toen we voor onze tweede zwangerschap gingen dat het mijn man ook niet meer lukte. Erg frustrerend is dat en dan daardoor wordt het alleen maar erger Ik heb nu juist ook totaal geen druk er op proberen te leggen. Elke dag seks lukt hem sowieso niet, dat ga ik ook niet verwachten. Om de 3 dagen is al heel mooi. Gelukkig is het die vrijdag wel gelukt. Heb je zeker nog wel kans om zwanger te zijn. Nu mijn vruchtbare periode voorbij is doen we het helemaal even niet om dan er volgende maand weer positief in te staan mocht het deze maand niet gelukt zijn. Zit op 8 DPO inmiddels, eindelijk schiet het wat op Testen heeft nog geen zin 6 dagen voor nod. Ik vind het wel spannend worden.
De vorige rondes had hij er absoluut geen last van. Maar hij is sowieso wat gespannen momenteel. Waarschijnlijk helpt het om even bij te komen in de vakantie. Volgende vruchtbare periode valt precies in onze vakantie, dus dat komt goed uit
NOD-lijst 16 t/m 31 juli ♡♡♡♡♡♡♡ 14 juli (2) Lootje - 35 jaar - 4e kindje - ronde 9 Browny89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 16 juli (0) 17 juli (2) Guusje92 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 31 na mk Rebo - 35 jaar - 4e kindje - ronde 14 18 juli (1) MissMorrow - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 na mk 19 juli (3) Maan234 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 River87 -32 jaar- 2e Kindje -ronde 1 vavotje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 20 juli (5) Seabert1 - 31 jaar - 2e kindje - 5e ronde na ma Jori88 - 32 jaar - 3e kindje - 3e ronde Sterre - 34 jaar - 2e kindje - 1e ronde Melici - 29 jaar - 1e kindje - 3e ronde Anne201 - dan 30 jaar - 4e kindje* - 2e ronde 21 juli (1) Lizra - 34 jaar - 3e kindje - 3e ronde 22 juli (1) Sweety28 - 34 jaar - 2e kindje - 14e ronde 23 juli (3) Linatje - 35 jaar - 5e kindje - 2e ronde Judith01 - 32 jaar - 3e kindje - 2e ronde Lespoir - 27 jaar - 2e kindje - 3e ronde 24 juli (0) 25 juli (0) 26 juli (4) Helicryse - 33 jaar - 4e kindje - ronde 4 Wensvooreenderde - 34 jaar - 3e kindje - ronde 8 Mikun - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 Babywens95 - 25 jaar -1e kindje - ronde 3 27 juli (2) Sylva - 33 jaar - tweede kindje - ronde 3 Gate - 35 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 4 na mk in feb) 28 juli (1) Miesje83 - 37 jaar - 5e kindje - ronde 2 29 juli (0) 30 juli (1) Noralie87 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 na mk 31 juli (1) Loulou12 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Onbekend(1) Kussensloopje - 24 jaar - 2e kindje - ronde 3 ♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (28) Wachtend op de eisprong (19) Wachtbankje (9) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Dankjewel! Ik test al heel lang met ovulatie testen en heb zelfs een tijdje mijn temperatuur gehouden. Omdat het deze keer lang duurt zijn we in het ziekenhuis terecht gekomen en dat is nieuw. Deze maand bleef de sensitest heel licht de test streep maar ook de controle lijn en omdat ik 1 week na mijn eisprong moet prikken moet ik wel zeker zijn van de dag. Maandag dus een echo gehad en daar bleek uit dat hij gesprongen was woensdag, dus ben ik net terug van het bloedprikken. Nu moet ik tijdens mijn menstruatie nog laten prikken en dan een afspraak maken voor inwendig onderzoek. Best spannend allemaal. @Jori88 wat kun je dan verdrietig zijn he en boos! Ik heb het ook al eens gehad dan het op m’n billen kwam terwijl ik die dag mijn ei had