Ik vind dat deze ronde zó lang duurt... en mn ovulatie moet nog komen! Merk wel iets van een oploopje maar weet dat dat met ovulatietesten niet echt iets hoeft te betekenen. Maar wachten wachten wachten
Mag ik ook meekletsen? 29 juni een positieve ovulatietest gehad. Ergens tussen dinsdag en zaterdag dan m'n nod. (uitgaande van vorige maand zaterdag nod) Vandaag een negatieve test helaas
Wat jammer ik heb dit vorige maand ook gehad. Op NOD licht positief getest maar de testen liepen niet op. 3 dagen later wees de bloeduitslag uit dat ik effectief zwanger was maar dat het hcg veel te laag stond en het waarschijnlijk mis ging gaan. 2 dagen later ben ik dan inderdaad beginnen bloeden... Heel veel sterkte! Ik vond het toch enorm heftig, ook al was het zo pril Een tip voor volgende maand: hou je ei goed in de gaten zodat je hem niet mist! Mijn cyclus deze maand is van slag door de vmk waardoor ik mijn ei al op dag 9 had ipv 14!! Gelukkig ben ik direct na het stoppen met bloeden met ovulatie testen begonnen
Dat had ik vorige maand dus ook, lekker verwarrend. Ik verweet het aan de miskraam. Maar voelde me behoorlijk klote.
Vanmorgen toch getest en helaas hartstikke negatief Moest echt even flink huilen van teleurstelling. Waarom lukt het nu niet? Misschien moet ik vooral blij en dankbaar zijn dat ik al 3 gezonde kindjes heb. Maar de wens is zo groot! Moet mezelf echt even weer bij elkaar rapen
@Lootje heel herkenbaar hoor, hier ook mama van drie en vorig jaar onverwachts en spontaan zwanger. Dat verliep anders dan gehoopt en bevallen met 16 weken van een klein jongetje❤️ Sindsdien zo groot de verlangen en met de drie meiden was het gelijk raak en nu we er zo bewust mee bezig zijn wilt het maar niet lukken.. Ik tel ook mijn zegeningen maar het blijft elke maand toch een teleurstelling.. Mag je ook verdrierig om zijn.. Hoop voor jou heel snel een vierde
Hier heb ik dus ook last van! Vorige maand een vmk gehad en ben nu 3 dpo en toch voel ik al kwaaltjes.. Ik weet dat dit onmogelijk van een zwangerschap kan zijn maar heel verwarrend de eerste ronde na de miskraam al terug raak zou ook too good to be true zijn natuurlijk