Blauw met wit zakje. Ik heb ze namelijk ook altijd van 2besure Ik heb wel de normale en niet de extra gevoelige want op die had ik bijna altijd een donker streepje bijna.
Ik had ze ook en duurde heel lang voor ze idd goed op kleur waren. Vorige ronde action gebruikt en die zijn veel fijner. Kleuren meteen goed binnen 10 min.
Dit is mijn rijtje vd afgelopen dagen. Benieuwd wanneer de echte knaller komt... die van vanavond is goed donker, maar nog niet zó donker als de controlestreep. Hopelijk die van morgen dan wel!
Ja hier ook van z en k.. duurde bij mij ook lang voordat ze kleurden. Kreeg uiteindelijk wel een mooie knaller. Hopelijk voor jou ook!
Poeh wat duurt wachten lang. Haha vandaag pas 3dpo. Test op zijn vroegst pas met 10 dpo. Wat zijn mannen toch makkelijk he. Mijn man zegt dan: oh weten we over een week al meer? Dat is snel. En ach, als het deze maand niet raak is, oefenen we gewoon gezellig verder.. haha heerlijke instelling. Bij jullie ook zo of zijn die er wel meer mee bezig?
Ohja. Action werkt dus niet voor mij. Nooit positief, dacht eerst dat ik nooit een eisprong had haha. De dipsticks werken wel perfect, maar deze van z&k pakt lekker uitgebreid zn tijd inderdaad
Hier ook een hele relaxte man. Voelt geen druk rondom de eisprong, scheelt ook wel als je het buiten de eisprong om ook gewoon gezellig hebt
Hier ook 3 dpo ik ga al op 9 dpo testen haha. You never know echt geen geduld! Mijn vriend is een mix van beide. Na de miskraam van vorige maand wilt hij het supergraag dus deze ronde heeft hij echt zijn best gedaan! Ervoor wilde hij het ook graag maar deed hij niet echt veel extra moeite. Maar nu: Geen biertje in de vruchtbare week, gelet op het juiste standje, etc. Hij vroeg gisteren zelf ook wanneer ik weer "op de stok mag plassen" dus hij is wel even nieuwsgierig. Maar als het niet raak zo zijn heeft hij wel dezelfde reactie: dan oefenen we nog wat verder he!
Ik was inderdaad dood en dood moe! De dag voor m'n eerste test was ik namiddag in slaap gevallen in de zetel tijdens mijn thuiswerk Ik had toen al kunnen weten dat ik zwanger was haha. Na de miskraam ben ik ook supermoe gebleven. Nu zijn we 2 weken verder en ben ik nog steeds supermoe. Ik vind het nu super moeilijk om te weten of de kwaaltjes die ik nu voel met de miskraam te maken hebben of alweer een nieuwe zwangerschap Ik denk eerder de miskraam aangezien ik 3 dpo nog niets kan voelen van een nieuwe zwangerschap, maar stiekem hoop ik toch
sorry dat ik iedereen zo lastig val met vragen over de testen zijn die van 2besure wel wat sneller gekleurd dan deze z&k?
Geen probleem, daarom hebben we deze groep toch Ja ik vind ze wel fijn. Binnen ongeveer 5 min heb je het resultaat.