NOD 16 t/m 31 juli 2020 door tot iedereen op roze staat.

Discussie in 'NOD forum' gestart door Browny89, 16 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kussensloopje

    Kussensloopje Niet meer actief

    Ik doe deze ronde voor t eerst. Ik zit nu op dag 9 van mn cyclus. Heb nu al 3 testen gedaan. Ze lijken op te lopen, maar nog niet positief. Heb wel gelezen dat het altijd wat schommelt
     
  2. Lizra

    Lizra Fanatiek lid

    13 okt 2014
    1.532
    1.669
    113
    Vrouw
    NULL
    Brabant
    Ik begin pas met testen als ik vruchtbaar slijm krijg. Eerder heeft echt geen zin.

    Het kan idd oplopen maar de hoeft niet. Je kan ook ineens een knaller hebben.

    weet je ongeveer wanneer je je eisprong kan verwachten? Bij mij is het tot nu toe steeds een andere dag geweest. Op dag 24 en 20. Ik ga deze ronde weer voor 4 dagen eerder. Dan zit ik op dag 16. Maar hoop eigenlijk dat hij rond dag 14 echt komt. Van die lange cyclussen word je ook niet vrolijk!
     
  3. Kussensloopje

    Kussensloopje Niet meer actief

    Nee geen idee. Ik ben zwanger geworden na onveilige seks op dag 7, dus hij kan vroeg zijn.. Maar heb ook wel eens cyclussen van 8 weken gehad. Dus hij kan ook pas laat komen.

    Ik hoop ook voor je dat hij lekker vroeg komt, hoe eerder hoe beter. Ik heb altijd wel redelijk veel slijm. Dus daar kan ik niks aan afleiden
     
  4. Kussensloopje

    Kussensloopje Niet meer actief

    Wat een stilte hier
     
  5. Lizra

    Lizra Fanatiek lid

    13 okt 2014
    1.532
    1.669
    113
    Vrouw
    NULL
    Brabant
    Stilte voor de storm:p
     
  6. Kussensloopje

    Kussensloopje Niet meer actief

    Kom maar op met die storm haha
     
    Helicryse vindt dit leuk.
  7. Kussensloopje

    Kussensloopje Niet meer actief

    Wachten op een ei is ook niet heel interessant natuurlijk
     
  8. Helicryse

    Helicryse Fanatiek lid

    8 jun 2020
    1.159
    869
    113
    Vrouw
    Hier ook aan het wachten. Ik zit op CD9. Wanneer zal ik gaan beginnen met ovulatietesten? Mijn menstruatie is pas drie dagen voorbij en mijn cyclus schommelt heel erg qua dagen. Ik heb twee apps waarmee ik het bijhoud. Vind het wel spannend hoor :)
     
  9. Kussensloopje

    Kussensloopje Niet meer actief

    Ik was begonnen zodra mn menstruatie voorbij was.. Maar nog geen ei gehad. Mijn cyclus is ook zo onregelmatig als wat, dus wilde het gewoon even zeker weten, dan maar wat meer tests gebruiken. Die ovulatietesten zijn gelukkig niet zo duur
     
    Helicryse vindt dit leuk.
  10. Helicryse

    Helicryse Fanatiek lid

    8 jun 2020
    1.159
    869
    113
    Vrouw
    Ja, dat klopt. Ik heb ook een hele lading in één keer gekocht. Bewaar jij ze dan zodra je een streepje ziet?
     
  11. Kussensloopje

    Kussensloopje Niet meer actief

    Bij mij is er elke keer nog een 2e streepje zichtbaar geweest. Ik heb een blaadje met lijntjes en daar plak ik ze onder elkaar op. Ik had er 20 voor 10euro met 3 zs testen erbij. Precies voor 1 ronde denk ik zo haha
     
    Helicryse vindt dit leuk.
  12. lespoir

    lespoir Niet meer actief

    NOD-lijst 16 t/m 31 juli


    16 juli (1)

    Browny89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3

    17 juli (0)

    18 juli (1)
    MissMorrow - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 na mk

    19 juli (1)

    Maan234 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2

    20 juli (4)
    Lizra - 34 jaar - 3e kindje - 3e ronde
    Seabert1 - 31 jaar - 2e kindje - 5e ronde na ma
    Jori88 - 32 jaar - 3e kindje - 3e ronde
    Sterre - 34 jaar - 2e kindje - 1e ronde

    21 juli (1)
    Anne201 - dan 30 jaar - 4e kindje* - 2e ronde

    22 juli (0)

    23 juli (2)
    Linatje - 35 jaar - 5e kindje - 2e ronde
    Judith01 - 32 jaar - 3e kindje - 2e ronde
    Lespoir - 27 jaar - 2e kindje - 3e ronde

    24 juli (0)

    25 juli (0)


    26 juli (1)
    Helicryse - 33 jaar - 4e kindje - ronde 4

    27 juli (0)

    28 juli (0)

    29 juli (0)


    30 juli (0)

    31 juli (0)


    Onbekend(1)
    Kussensloopje - 24 jaar - 2e kindje - ronde 3

    ♡♡♡♡♡♡
    Totaal (12)

    Wachtend op de eisprong (12)
    Wachtbankje (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  13. lespoir

    lespoir Niet meer actief

    Ik ben hier ook weer present. Veel bekende namen uit het rode lijstje van vorige maand

    @Lizra ik las je dilemma eerder in dit topic. Ik begrijp heel goed dat je in dubio zit. Ik zit in een bijna soortgelijke situatie. Ook onderwijs, volgend schooljaar het tweede jaar op deze school met een tijdelijke aanstelling, geen uitzicht op vast door krimp. Maar mocht je op korte termijn zwanger raken, moeten zij volgens mij wel vervanging regelen omdat het gedurende je aanstelling van een jaar is. Ook wanneer je het gaat vertellen, is de zomervakantie al voorbij. Ik zou me er niet door tegen laten houden iig.
     
  14. Helicryse

    Helicryse Fanatiek lid

    8 jun 2020
    1.159
    869
    113
    Vrouw
    Oké. Ik heb nog niet zoveel ervaring met ovulatietesten. Maar als de streep dan echt donkerder wordt dan kun je uitgaan van de LH-piek en kort daarna de ovulatie?
     
  15. Helicryse

    Helicryse Fanatiek lid

    8 jun 2020
    1.159
    869
    113
    Vrouw
    Ik denk dat ik maandag ook ga beginnen met de ovulatietesten om te kijken of er een oploop is.
     
  16. Kussensloopje

    Kussensloopje Niet meer actief

    Bij mij is het ook de 1e keer. Ik las dat de teststreep gelijk of donkerder moet zijn dan de controlestreep. Maar ik zie allemaal mensen ze bewaren dus ik dacht laat ik ze ook maar opplakken haha
     
  17. Kussensloopje

    Kussensloopje Niet meer actief

    T schijnt dat er niet altijd een oploop is. T kan ook ineens een piek zijn
     
  18. Helicryse

    Helicryse Fanatiek lid

    8 jun 2020
    1.159
    869
    113
    Vrouw
    Ja, dat bedoelde ik ook eigenlijk ;) Dat je dan inzicht hebt in wat je leuk dan is
     
  19. Browny89

    Browny89 Bekend lid

    22 jan 2018
    687
    676
    93
    Vrouw
    Ik ben 15 juni ongesteld geworden en toen de 26e begonnen met ovulatietesten, gister dus. Ik doe er twee per dag (rond 10:00 uur en rond 22:00 uur) . Elke keer heb ik al een hele duidelijke streep maar hij is niet donkerder dan de andere streep en dat moet wel wil hij positief zijn.
     
    Helicryse vindt dit leuk.
  20. Lizra

    Lizra Fanatiek lid

    13 okt 2014
    1.532
    1.669
    113
    Vrouw
    NULL
    Brabant
    Voor de meiden die met ovu testen beginnen. Hier mijn lijstje. 16e bijna niets, 18e bijna niets en de 19e ineens een knaller!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Helicryse en Kussensloopje vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina