Hoe kort is je LF ongeveer? Bij mij is ie ook wel wat kort, maar weet het niet meer precies omdat dit de eerste ronde is met ovulatietesten.
Hier is mijn temp op 7dpo mooi doorgestegen naar 37.0. Ik denk toch dat ik morgen of overmorgen al een testje waag, geeeeeen geduld
@Helena86 shit zeg groot gelijk dat je in bed duikt Heb bij de eerste ook al die rondes met kussen en benen in de lucht enzo was toch pas na een paar rondes raak.. ben nu wel even blijven liggen na iedere keer
Volgens de app Flo is vandaag mijn ovulatie en gisteren liepen de testen ook mooi hoog op. Dus ben benieuwd! Wanneer zou dan 1DPO zijn? Morgen?
Beetje vergelijkbaar met gisteren. Wel de tweede plas, zie m in t echt n klein beetje. 10dpo, kan nog alle kanten op...
Dankjewel. Hopelijk deze al voor jou Nee Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Vandaag even sip en vanaf morgen weer lekker normaal doen. Ik hoop dat ik niet elke keer 2 weken zo van de leg ben. Mijn hem wat een achtbaan. Knuffel terug. Dankjewel. 1 dagje mokken mag, vind ik. Volgende maand gaan we er weer voor. Dankjewel voor wat je zegt over die poging. Ik heb het gevoel dat ik niet moet klagen want nog maar de eerste keer. Maar als de wens zo groot is, dan voelt het toch heel naar.