Jeej weer een roze! Gefeliciteerd. Ik heb ook een goed gevoel.. dinsdag kleine steekjes en koud gehad, savonds misselijk. Gisteren paar flinke steken gehad en tot halverwege de middag misselijk geweest. Het soort misselijk wat ik bij mijn eerste zwangerschap ook had. Ik reageer vrij heftig op hcg. Het is nu wel weer weggetrokken en voel vandaag eigenlijk niets. En het hoeft natuurlijk niets te zeggen, maar betrap me erop dat ik toch hoopvol ben. Nu nog even wachten met testen... krijg steeds meer testdrang haha.
Hier 7dpo en weer een droge mond. Nog meer die daar last van hebben? Vervelend is dat zeg. O en vanmiddag een test gedaan. Weet absoluut niet wat mij bezielde. Negatief natuurlijk
Geen last van een droge mond, maar wel nog steeds enorm droge lippen. Ze zijn gezwollen en gebarsten met velletjes en nu zijn ook nog eens m'n mondhoeken gescheurd Mn vriendin denkt dat dit kan komen door een eventuele innesteling omdat ik nu 7 dpo ben en zij net hetzelfde had bij haar innesteling. Nu begin ik weer te hopen natuurlijk, ondanks dat het geen typisch zwangerschapskwaaltje is Balen van je negatieve test maar kan zeker nog positief worden he!! Ik ga morgenvroeg ook testen op 8dpo. Ook lekker loco maar ik houd het ook niet meer wanneer ga je opnieuw testen?
Wat fijn wat meer roze en @Deurstopper heeeel begrijpelijk maar je heb er alleen niet veel aan Ik heb weleens op 6DPO getest Vandaag 9DPO, vanuitgaan dat mijn eisprong 10 dagen geleden is geweest. Ik heb geen ovutesten gedaan. Misschien ben ik wel stiekem al 12 dpo Had voorheen heel vroeg mijn eisprong. En nee, nog niet getest, een hele prestatie hoor Ik probeer het toch even vol te houden tot zaterdag.. Maar ben wel erg misselijk en gevoelige borsten maar dat had ik vorige maand ook...
Ik dacht eerst zondag, toen mocht ik van mezelf zaterdag. En hoe erg het ook klinkt, nu twijfel ik weer over morgen. Maar ik wil eigenlijk wel volhouden tot zaterdag! Wie gaat er wel morgen testen?
Ik doe lekker mee morgen. Ik heb liever een negatieve test (want ja, het is nog te vroeg!). Dan de hele dag die strijd te voeren om mijzelf te overtuigen om te wachten. Krijg ik alleen maar meer stress van Kosten toch amper iets die testjes. Heeeeel veel succes morgenvroeg
Bleh al de hele dag kotsmisselijk! Er stond net iemand op 4 meter afstand te roken en moest er bijna van kotsen
Nou, het wordt een hele spannende ochtend morgen ladies. Ik zal zodra ik wakker word kijken naar de resultaten Het ziet er al naar uit dat er steeds mooi wat roze op de lijst erbij komt
Spannend meiden!! Ik duim voor jullie. Wellicht overtuigen jullie mij ook eerder te testen mochten de testen positief zijn op 8 dpo haha .. Hier morgen pas 7 dpo, dus echt onzin om al te testen... Ik blijf bij woensdag haha
Jeetje wat een drukte weer hier! Alle positieve testers gefeliciteerd! Dat ze maar mogen blijven plakken! Hier op 3dpo... duurt lang...