Hahaha Omdat ik meestal bij de action haal heb ik vaak toch wel iets extra's omdat ik gewoon niet heel vaak met lege handen daar wegga. Maar laatste keer heb ik echt alleen testen gehaald, meteen 2 doosjes, en het boeide me eigenlijk niet eens meer zo. Word daar toch makkelijker in ofzo
Ja baal wel altijd een cyclus van 29 dagen, af en toe eentje van 30 dagen en nu al 2 cyclussen een langere. Wat hormonen wel niet kunnen doen
De predictors zijn gevoeliger omdat Concentraties vanaf 10 ml meten en bij de meeste testen is dat vanaf 25 ml. Ze zijn wel wat duurder, maar wel betrouwbaar en vroeg resultaat dus.
Voor wie benieuwd waren, de Action Early met water is na bijna 2 uur nog steeds volledig wit . Blijkbaar is er dus toch een beetje HCG nodig voor zo’n licht streepje. Wat niet wil zeggen dat het goed blijft gaan natuurlijk, maar voor nu gebeurt er in ieder geval wel iets denk ik.
Dus eigenlijk best al veel mooie streepjes onder de vroege testers!! ik hoop dat het voor jullie allemaal mooi oploopt. Ik ga morgenvroeg toch maar weer opnieuw testen. Ik voel mij ZO beroerd
Hahahhahah ja doe ik ook. Ik word bijna een beetje verlegen om zwangerschapstesten te kopen. Voel mij dan net 16 of zo
Haha zalig! Ik doe zelfs speciaal omweg uit paranoia De Kruidvat ligt bij mij in een winkelcentrum en op hetzelfde niveau is ook een restaurant waar wij kind aan huis zijn zeg maar langs die zaak passeren zou de kortste weg zijn naar de parking maar ik pak speciaal de roltrap aan de hele andere kant van het verdiep om dan een verdiep lager terug helemaal over te steken   helemaal belachelijk eigenlijk want ze kunnen helemaal niet in m'n handtas kijken... Maar je weet maar nooit he
Wij hebben hier (gelukkig) drie kruidvat winkels zitten... Dus dat is wel heel fijn haha. Pff... ik merk aan mijzelf dat ik er echt veel te veel mee bezig ben. Het was zo niet 'gepland' en nu ik weet dat de kans er in zit, wil ik het oh zo graag! Mocht het nu niet raak zijn dan wil ik het pas over 3 maand weer proberen. Dit omdat ik als bruidsfotograaf te veel bruiloften heb staan in Mei en Juni en het mij dus niet kan permitteren om precies dan uitgerekend te zijn haha. Nu zou het begin April zijn, dat zou perfect zijn...
Voor diegenen die graag naar testjes turen. Hier mijn negatieve van vandaag Echt niks te zien in vergelijking met de andere testers
Haha dat meen je niet! Er scheelt echt duidelijk iets met mijn ogen Ik ga er toch nog maar even vanuit dat hij negatief is en zie wel wat het de komemde dagen doet
Hahah, ik twijfel zelfs of mijn eisprong niet gister/vandaag pas is.. temperatuur is zo dubieus.. Kan er nog geen wijs uit Vanavond voor de zekerheid nog maar een keertje aan de klus.. Dan zou mijn NOD wel buiten deze groep vallen. Hoop dat ik me vergis. Dan hebben we sowieso op het goede moment geklust en ik vind het hier wel gezellig Weet iemand of het kan, dat als je bijv. verkouden / niet fit bent, dat je eisprong dan later komt?
Je ei kan om heel veel redenen wel eens wat later zijn, dus een verkoudheid kan denk ik ook wel Je mag hier zeker blijven plakken hoor! Is hier idd gezellig! En totally crazy
Lang leve de zelfscanners bij de AH! Helaas hebben ze daar geen early testen. Maar die heb ik tot nu toe ook nog niet nodig gehad
Ik heb deze periode voor de zwangerschap echt niet gemist zeg. Dat wachten is zenuwslopend, maar als het dan raak is... Begint het lange wachten op een kloppend hartje...