Hihi herkenbaar @River87 Dat vissen uit de prullenbak. Heb nog net niet de neiging om het te hergebruiken. Mijn eerste zwangerschapstest ervaring was bij het hergebruiken de bevestiging dat ik inderdaad zwanger bleek te zijn. Had toen een negatieve test en gebruikte het gewoon nog een keer.. (was net 20, dan mag het, was mijn eerste zwangerschapstest ervaring) Wist ik veel, kwam er opeens een duidelijk streepje tevoorschijn. Toen een nieuwe test gekocht en inderdaad zwanger.. Dus af en toe denk ik weleens zal ik.. Maar ik ben inmiddels volwassen geworden en test nu alleen maar 5 dagen te vroeg
Ja hier zie ik helaas ook (nog) niets. Maar het is nog vroeg. Het lijkt er op dat dit een goede lijst gaat worden. Dus we houden hoop
Hahahah. Geweldig. ik heb soms ook hoor, dat ik denk zal ik nog een keer? Maar nee, dan hou ik mezelf voor de gek. ik test normaal wat later maar had nu ineens een bepaalde ingeving. Nja ik ga maar komende dagen testen en zien we of t oploopt. Je weet t maar nooit met die rare vrouwen lichamen
Haha nou doe ze niet hergebruiken maar ik deed m vanmorgen nja dan gauw kind weg brengen en naar werk en dan twijfelen of je wel goed had gekeken #gekmaakerij
ik lijk iets vaags te zien. Ik had nooit indroogstreepjes oid behalve na mijn miskraam. Toen was kruidvat en action beide streepjes op te zien. Maar waarsch waren dat toch nog oude hormonen.
Herkenbaar! Maar ik heb vorige keer gehad dat ie binnen afleestijd negatief was, en toen was ik ook ongesteld geworden. Nu was mijn streep binnen afleestijd een streepje, en als ik nu kijk moet ik heeel goed kijken. Dusja, ik hou me gewoon aan de afleestijdmethode dat is beter dan elke keer na afleestijd gaan kijken, keer of 50
Met de zaklamp van mn telefoon zie ik toch wel wat.. Zou het niet hebben morgen nog een x te testen Ik heb nooit indrogers gehad ook nee Ja nee na afleestijd niet meer kijken maar iedereen doet dat toch haha
NOD-lijst 16 t/m 31 juli ♡♡♡♡♡♡♡ 14 juli (2) Lootje - 35 jaar - 4e kindje - ronde 9 Browny89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 16 juli (1) Helena86 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 1 17 juli (3) Guusje92 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 31 na mk Rebo - 35 jaar - 4e kindje - ronde 14 Happymom89- 31jaar- 2e kindje- ronde 20 18 juli (1) Seabert1 - 31 jaar - 2e kindje - 5e ronde na ma 19 juli (3) Maan234 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 River87 -32 jaar- 2e Kindje -ronde 1 vavotje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 20 juli (4) Jori88 - 32 jaar - 3e kindje - 3e ronde Sterre - 34 jaar - 2e kindje - 1e ronde Melici - 29 jaar - 1e kindje - 3e ronde Anne201 - dan 30 jaar - 4e kindje* - 2e ronde 21 juli (4) Lizra - 34 jaar - 3e kindje - 3e ronde MIss X - 34 jaar - 4e kindje - 7e ronde MissMorrow - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 na mk Flothe - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 22 juli (2) Sweety28 - 34 jaar - 2e kindje - 14e ronde Rowandhh - 31 jaar - 1e kindje - 6e ronde 23 juli (6) Linatje - 35 jaar - 5e kindje - 2e ronde Judith01 - 32 jaar - 3e kindje - 2e ronde Lespoir - 27 jaar - 2e kindje - 3e ronde Deurstopper - 31 jaar - 2e kindje - 5e ronde Loes - 28 jaar - 2e kindje - 3e ronde Marni1 - 31 jaar - 3e kindje - 1e ronde 24 juli (2) Dominique - 29 jaar - 3e kindje - 1e ronde Line922 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 25 juli (0) Mallejan - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 na MK 26 juli (6) Wensvooreenderde - 34 jaar - 3e kindje - ronde 8 Mikun - 33 jaar - 2e kindje - 2e ronde Babywens95 - 25 jaar -1e kindje - ronde 3 Rowena25 - 28 - 2e kindje - 1e ronde na 2e vmk Asheleley - 21 - 1e kindje - 15e ronde na MK Onzekere vrouw 27 juli (2) Sylva - 33 jaar - tweede kindje - ronde 3 Gate - 35 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 4 na mk in feb) 28 juli (3) Miesje83 - 37 jaar - 5e kindje - ronde 2 Loulou12 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Mooncalf - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 29 juli (2) Helicryse - 33 jaar - 4e kindje - ronde 4 Curlyblonde96 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 30 juli (2) Noralie87 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 na mk Kaatjee90 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 31 juli (1) Masa0903 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 1 ♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (44) Wachtend op de eisprong (7) Wachtbankje (33) Zwanger (2) Ongesteld (4) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE]
Hahah meiden wat een spanning hier door die vroege testen. Ik zie op veel testen wel wat! hier nu druk met inpakken omdat we morgen naar Frankrijk gaan
Ik val waarschijnlijk ook buiten de lijst. Maar blijf ook hoor. Dan kan ik na 31 juli alsnog overstappen op de andere lijst, mocht er hier niet meer gekletst worden.
Hahah geweldig deze groep! Zoveel bij te lezen steeds, heerlijk! Ik ga morgen mijn laatste test opmaken. Áls er gisteren al iets was dan moet ie morgen duidelijker zijn.
Ik test morgenochtend ook mee, heb nog een pakje testen gehaald. Spannend ook voor jullie Anne en Dominique! Missmorrow, fijne vakantie en goede reis!