Ik verwacht eigenlijk niks hoor. 8dpo en vandaag was voor mijn gevoel wellicht toch niks... Dat ik morgen niet ineens wel iets verwacht
Lekker hoor. Net nu we vandaag rond 7:00 willen vertrekken, is de baby de hele nacht wakker. Ik lig nu in het logeerbed met haar te spelen, zodat mijn vent kan slapen.
O top... Hier een man die zn wekker 4.00 ging en iedere keer in slaap viel.. Ik wordt natuurlijk wakker.. en lig al de hele tijd wakker want ik moet plassen ;/ maar wil nog niet omdat k straks nog wil testen..
Jaaa River87, zelfs ik zie wat!!! Spannend zeg. Hier wel een baalmomentje net. Harstikke negatief, maar goed het is nog maar 9dpo. Ga nu maandag 11dpo pas weer testen.
@Loes28 gelukkig ik verbeeld het me dus niet hihi Ik ben nu dus 13dpo morgen is nog dus er is nog hoop @Deurstopper volgens mij zie ik wel wat
Pfft vervelend zeg. Hier ook een rot nacht gehad met mijn zoontje. 3e nacht op een rij nu Zijn jullie al vertrokken nu?
Even een betere foto. Ik ben bang blij zenuwachtig. Zit ook al beneden. Dit is echt niets voor mij op dit tijdstip. Zal het een nepstreepje zijn? Zal het echt zijn. Gaat hij wel oplopen. ALLES schiet door mijn hoofd. Na een vroege miskraam in oktober hoop ik toch zo dat dit nu nog mini roze streepje mijn 2e kind gaat worden