Ik had net hetzelfde deze morgen. Balen he Hopelijk zien we binnen een paar dagen een duidelijke streep!
voor 48 uur idd niet veel oploop. Maar wellicht dat jouw hcg er wat langer over doet. Morgen moet je echt een flinke oploop zien tov de test van eergisteren.
Oeh nog allemaal testjes, moet zeggen dat ik ze eigenlijk allemaal niet zie, sorry dames! Maar zolang we niet ongesteld zijn is er hoop
mehhhh, m’n testjes zijn nu echt op. Heb hier op de camping gekeken maar hier hebben ze er geen. Kom pas maandag weer in een stadje
Ik zie een aantal lichte streepjes ook! Ik ben het ff helemaal kwijt... geen idee wat er nu aan de hand is Mijn temperatuur doet zo vreemd dat FF mijn eisprong weer kwijt is.. hij zette hem tot vanochtend op dag 13. Had begin vd week telkens wat bruinverlies en net bij het afvegen wat bloed. Heb mijn temperatuurkaartje bijgevoegd. Ik snap hem niet meer Vorige maand had ik zo'n keurige curve dat ik dacht dat ik eindelijk 'ontpild' was na 10 maanden.. Of.. zou mijn eisprong wel dag 13 zijn geweest, mijn temp afgelopen week wat lager door verkoudheid en nu innestelingsbloed + vandaar die dip? Had de afgelopen dagen telkens krampen, maar heb ook darmproblemen dus dat is bijna niet uit elkaar te halen Ik reken er maar niet op. Nod is (uitgaande van eisprong op cd13) de 25/26e dus dat is volgende week zondag/maandag pas. Een lange LF is niet altijd leuk Wie denkt er mee?
Net naar wc moeten rennen. Ineens uit het niks kotsmisselijk bij het leegmaken van het afwasmachine. Ik snap er echt niks meer van! Tegen dat ik daar was was het alweer gaan liggen... Zit hier toch nog maar effe met een emmertje in de zetel voor de zekerheid
@River87 @Deurstopper ik zie wat! Spannend! @Sterre* wat balen zeg. Herken je gevoel. Als het dan toch negatief is, dan maar beter zo snel mogelijk ongesteld en weer door kunnen. Wachten is héél vervelend! @Line922 ik denk wat te zien bij jou! *duim duim duim* @flothe ook bij jou zie ik wat! @Anne201 ik vind hem wel iets duidelijker denk ik hoor! En HCG hoeft niet perse om de twee dagen te verdubbelen als je iets minder snel HCG aanmaakt. Misschien eens in de middag testen? Kan ook zijn dat je een middag tester bent. Ik duim voor je! @Dominique1991 bij jou zie ik helaas (nog) niets. @Babywens95 niet misschien toch een idee om wel gewoon te gaan temperaturen ipv oraal? Ik zie zo in je kaartje echt geen eisprong terug Het leek er wel op maar nu met die daling en weer zo laag, ik weet het niet. Wat een hoop testen meiden! Ontzettend spannend dit! Hopelijk mag ik meedoen volgende week!
Ik zit er over na te denken idd. Maar ik zit ook te twijfelen om een maandje te stoppen met temperaturen en ovulatietesten te gaan gebruiken. Of even helemaal niks. Heb nu 6 weken vakantie dus had gehoopt dat ik helemaal niet meer zou hoeven temperaturen Ik weet het nog niet.
Ik kan helaas geen duidelijk eisprong zien op je kaartje. Wat is er op dag 16 gebeurd met je temp? Als ik moest kiezen, zou ik denken dat je eisprong op dag 15 was. Maar, zoals ik zei heb je geen duidelijke stijging dus lastig Ik denk niet dat je een eisprong hebt gehad tot nu toe. Jouw afscheiding is ook niet slijmerig geweest? Of krijg je dat niet voor de eisprong?
@Lizra hoe gaat het met jouw testjes? Ben jij nog steeds misselijk ook? Ik moet zeggen dat ik mij hier ook aardig misselijk voel.. bij mijn vroege mk in oktober was dat ook al het geval. Hopelijk blijft het nog wel binnen de perken als het hcg straks stijgt Er vanuit gaande dat nu alles goed is.