Ja klopt inderdaad! Ik dacht dat het met de vmk te maken had maar wie weet niet! Daarmee dat ik nog eens probeer morgen
Die is wel echt roze hoor! Ik denk dat mijn nod ook 2 dagen later is dan dat die er nu in staat en dat ik dus 'pas' 10 dpo ben. Hopelijk morgen zon test als jij nu .. Dan lopen we vrij gelijk
Ik wacht gewoon af hoe ik me morgen voel en dan test ik, of nog niet. Ik doe eigenlijk altijd alles vanuit gevoel, haha!
Zo spannend... bij mn dochtertje had ik met 10 dpo positief getest dus eigenlijk zou ik ook gewoon nu weer moeten testen met 10 dpo. Maarja... ongeduldig
Ik heb nog wat strips liggen, die doe ik wel eerst want heb zoveel geld uitgegeven aan early’s 2 jaar geleden hahaha
Nee volgens mij totaal niet, die kreeg ik er gratis bij toen ik ovulatietesten had besteld bij z&k. Maar is niet erg. Gewoon even de test-zin eraf testen haha..
T zegt allemaal niks hoor meiden bij mijn 1ste 10dpo positief Nu was het pas met 13dpo en heel licht.. Dus misschien ook gewoon per zwangerschap verschillend.. Ik heb ook niets bijgehouden of getest voor een eisprong dus dat is een gok bij de vorige was het altijd de 14e dag na ongi Maar heb ipv 32 enkele keer 34dagen cyclus dus wie weet was dat nu het geval en was mn ei 2dagen later.. dus dat zou ook nog kunnen of late innesteling wie zal het zeggen.. Maar door mn borsten wist ik zeker dat er kans was dat ik zwanger was dat symptoom was hetzelfde
Ja gespannen heel erg pijn vooral aan de zijkanten buitenkant borsten tis nu wat weg gezakt gelukkig Bij de eerste had ik uiteindelijk met 6weken zelfs een bh snachts aan maar dat was meer door mega gevoelige tepels.. alleen al de stof van mn slaapshirt schuurde.. echt heel pijnlijk dus dat symptoom mag uitblijven dit keer
Aiiii niet fijn! Ze zijn wel wat gevoeliger bij mij, ook tijdens het voeden. Maar de gekste verandering vind ik nu dat ik donkere kringen om de tepels heb...
Wat grappig, zoveel dames uitgerekend op 1 april! Hier toch even een ovulatietest gedaan. Ik gebruik altijd de digitale van clearblue. Maar nog negatief. Toch gelijk nieuwe besteld