@River87 zo moet je niet denken meis, het kan echt heel goed wel zo gaan! Zolang je geen bloed ziet, is dat al een goed teken. Misschien kun je met 6,5 week een echo krijgEn? Eerste trimester is gewoon mega onzeker! Knuffel voor jou!
Hier heb ik volgens mij negatief getest, ik zie wel heel vaag iets maar dat is volgens mij geen roze lijn. Ik beschouw hem toch maar negatief voor de zekerheid @Judith01 Ik had gisteren ook een gigantische steek in mijn baarmoeder bij het niezen dus dat hoeft niet perse iets met de zwangerschap te maken hebben!
@Marni1 thnx ja tis nu alweer wat meer uit mn systeem denk gisteravond gewoon combi vermoeidheid en hormonen..
Deze is nu voor de echte knaller eigenlijk nog even de 25ste testen maar ze zijn op.. En zie nu wel een goeie oploop
Hier negatief getest met 8 dpo. Gelukkig kan het nog alle kanten op heb m ook na 10 min weggegooid. Met mn eerste ging ik ze ook allemaal bewaren en had áltijd indrogers. Zou ook aanraden om ze gewoon weg te gooien als ze binnen de tijd negatief zijn. Scheelt veel gestress en getuur naar een valse test buiten afleestijd.
Vandaag een knaller gehad op mijn nod. Hele snelle oploop eigenlijk. Dit was trouwens ook mijn laatste test, dus nu maar afwachten.. zo spannend! Ik hoop met je mee Marni en Loulou!
Wow even een stuk of tien pagina’s bij moeten lezen! Maar wat een goed nieuws, zoveel roze erbij whoehoe!!
Wauw die is mooi! Vandaag ook mijn nod, maar heb gisteren getest en heb nog 1 test in huis, wacht tot morgen!
@Marni1 Het is lastig zeggen of goed is of niet, bij mij is het echt van ene dag nog mooi hoog en dan op dag 11 of 12 flops omlaag. Zoals ook vandaag het geval. Gisteren wel iets daling, maar nog wel hoog, maar vandaag hopsakee alle hoop onderuit geschopt. Ik ben er wel achter da ik van temperaturen heel slecht slaap hoe verder in de cyclus dus denk dat ik hem maar even overboord gooi. @River87 Gecondoleerd nog. Heftig begin zwangerschap en een condoleance. Hopelijk voel je, je snel weer wat beter. Je hebt in ieder geval wel een mooie oploop! @Loes28 Ziet er goed uit! @Line922 Ik kan er ook vaag wat in bedenken als slechte tuurder, maar zou hem zelf ook als negatief beschouwen voor nu. Helaas hier temperatuur echt met 0,14 verder gaan dalen, gisteren al 0,07 gedaald dus we weten hoe laat het is. Laat de rode vlag dan ook maar komen, op naar ronde 8 alweer.