Thnx dames, Zit ook bij groepje 1 tm 15 augustus maar zag dat er hier meer al langer bezig zijn voor kindje en voel me daar toch wat gemakkelijker bij. Het is heel heftig om mee te maken ons dochtertje is 7,5 week geleden geboren. Maar de drang is te groot om te wachten en mijn man is 13 jaar ouder dan ik dus die wie ook niet al te lang meer moeten wachten. Afgelopen vrijdag ook groen licht gekregen van ziekenhuis om weer zwanger te worden. Dus we gaan er gewoon weer voor. Ik heb elke 2 weken therapie en dat helpt enorm bij het verwerken en in augustus gaan we 2 weken op vakantie. Dat zal ons ook goed doen.
Ik werk voor Stichting Still... Heel triest om deze verhalen te horen.. Heel veel sterkte! Ik hoop dat je heel snel zwanger mag worden van een gezond kindje ❤️
Jeetje zeg wat een lange en heftige weg hebben jullie moeten afleggen ik hoop heeeel hard dat het snel lukt!
Heb prachtige foto's van stichting still ontvangen. Zo ontzettend dankbaar voor. Zo hebben we ons meisje altijd bij ons.
Dan sluit je je toch lekker hier aan, geen probleem hoor! En we gaan door tot iedereen op roze is, dus je hoeft ook niet steeds je verhaal opnieuw te vertellen als je daar geen zin in hebt. Dat zal inderdaad wel fijn zijn om even weg te zijn. Lekker genieten samen!
Ik bedenk me net wat grappigs Mijn eerste is geboren op 5 augustus en de 2e 2 jaar en 10 maanden later op 6 juni. Ik ben nu (als alles goed mag gaan) 2 jaar en 10 maanden later uitgerekend op 1 april, dus het kan heel goed op de 7e geboren worden. Dát zou leuk zijn!
@MIss X heb vanmorgen taart gehaald en mn zoontje lekker gebakje gegeten en vanavond komt er wat visite , ik vier t samen met mij zoon over 2 weken. @Elletje wij zitten al in een forum groepje om zwanger te worden van de 1ste Dus we kennen elkaar al in mijn duimen draaien overuren voor jullie ♡ Hopelijk mag je snel op roze en Deze groep is erg roze gezind
Ik wacht hier tot mijn ongesteldheid door breekt. De vage testjes waren blijkbaar niks, want de testen blijven raar en licht. Na al die dagen vage testen had het nu sowieso al wel opgelopen moeten zijn. Wij slaan de aankomende twee maanden over. Dit omdat bevallen in Mei en Juni voor mij echt niet handig is ivm het trouwseizoen en ben fotograaf. Ik zal nog wel een beetje mee lezen en doorgeven als mn ongi door is ❤️
Zo testen ik op 18-11-17 een lichte streep 19-11 donkerder etc Eigenlijk exact t zelfde als nu alleen dan 18-7 19-7 etc En op mijn man zijn verjaardag een knaller En nu op mijn verjaardag een mooie streep Dus ook bizar toeval Mijn zoon is van 8-8-18 Precies een week na uitgerekende datum en riep al vanaf het begin goh dat zou een mooie datum zijn Ik kom nu uit op 28-3 maar een week eerder 21-3-21 zou ik dit keer ook wel mooi vinden en niet over tijd gaan zou ook fijn zijn hihi
balen dat er geen oploop is Lijkt me best lastig om ook zo een pauze in te zetten wel begrijpelijk met je werk Maar toch met je wens.. hopelijk dan over 2mnd gelijk op roze
Wat Balen Dominique Hopelijk brengt de pauze ook wat rust, altijd bevorderend voor de vruchtbaarheid erna
Oh ja hou op hoor haha. Ik heb al gekeken of het echt niet kan, maar ik zou dan rond 6 mei uitgerekend zijn en heb op 1 en 8 mei al bruiloften staan
Ah, balen meid. Echt vervelend zie onzekerheid. Hopelijk heb je gauw duidelijkheid. En jammer dat je een paar maanden moet overslaan.
Pfft, ik heb zo'n honger gevoel dat ik er misselijk van word. Heb ook niet genoeg eten mee op mijn werk vandaag Ik zit nu komkommer te eten maar dat vult voor geen meter natuurlijk. Hebben jullie tips voor gezonde snacks om het honger gevoel weg te krijgen?