NOD 16 t/m 31 maart

Discussie in 'NOD forum' gestart door Troelaa, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Oke dat is nog een paar dagen afwachten dan.

Nou zo erg is dat toh niet mocht je per ongeluk ongi worden? Gaat ie niet dood aan hoor. Ik zou denk ik echt pissig om zijn haha :)

2. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Die van mij wilde juist van de week, maar hij mocht niet van mij. Was bang dat hij me ongi zou prikken en dat ik dan dus niet zwanger zou zijn. Een hele stomme reden maar ik kreeg het niet uit mijn hoofd.

3. Lindsey89

Lindsey89 Bekend lid

30 sep 2012
    559
    101
    43
    Dat heb ik dus soms precies hetzelfde, slaat inderdaad nergens op maar uit je hoeft zetten gaat niet..
    Grappig dat meerdere dames dat hebben!;)

4. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

Hoi dames, ik wil me graag aansluiten voor deze ronde.
    Mijn nod is op 20 maart.
    27 jaar, ronde 2, 2e kindje

5. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Maar als je weet dat je niet zwanger bent, vind ik het wel anders.

6. Angelasm

Angelasm Actief lid

13 dec 2012
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een hoop verhalen allemaal weer bij gelezen ,, komende week mijn ei dus verder niks te vertellen op dit moment,,

Ik hou lekker bij wat jullie te vermelden hebben,,

7. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Troelaa, ik gebruik op de laptop trouwens altijd mamaapps.nl ipv FF vind dat veel fijner... En in nederlands!!

8. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ff cheken.. Heb die ene app er ook opstaan maar die gebruik ik pas bij de volgende ronde. Leuk dat je er zoveel bij kan houden :D

9. Pearl Amor

Ja die is fijn he die woman log...
    Mamaapps kan je ook veel bij houden... Ben alleen nog aan het kijken of ik hem in mijn handtekening kan zetten...

Heb mijn link naar mijn blog voortaan onder de naam Mijn verhaal staan, daar wil ik die app achter zetten als het lukt...

10. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Las dat je naar de negenmaandenbeurs bent geweest. Vriendin van mij had ook kaartjes. Maar die ging vadaag en ik had al een afspraak staan. Ging op kraambezoek :D Dus hoop dat ik volgend jaar ook mag en kan gaan, lijkt me leuk. Maar snap ook wel dat het pijnlijk kan zijn al die zwangere buikjes.

11. Pearl Amor

Ja vond soms best confronterend, voelde mij woensdag al niet zo prettig, maar ja had het haar beloofd. Vorig jaar vond ik het niet verantwoord om nog met haar van uit Brabant naar Amsterdam te rijden, want was een stresskippetje tijdens haar zwangerschap ;)

12. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Woon je in Brabant?

13. Pearl Amor

Hihi ja jij ook he ;)

14. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Jups ahaha

15. Pearl Amor

Zo mijn mamaapps staat in mijn handtekening

16. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ik wilde bijna reageren maar dan weet iedereen mn FB ahaha dat doen we dus maar niet :D

17. Pearl Amor

haha dat doe maar niet idd... Ik heb hem express niet aan fb gekoppeld :p Maar aan mijn blog naam ;)

18. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ik heb ook een inlog naam maar moet nog ff uitvogelen hoe het werkt haha dan kan ik ook bij jou reageren ahaha.
    Maar dat doe ik morgen maar ff bekijken hoe dat moet.

19. Pearl Amor

Haha ja is wel ff vogelen... Vind enige irritante dat je goed moet kijken welke dag je zit. Want hij vult zelf heel de temp lijn in. Weet nu dat de verticale blauwe lijn de dag is, maar was ff wennen...

20. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ja, het is nieuw he, ff wennen ;)
    Is jou temp echt zo lang al 36.1?? Of bedoel je dat hiij dat zelf invult?

Deel Deze Pagina