NOD 16 t/m 31 maart

Discussie in 'NOD forum' gestart door Troelaa, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    Sweetangel, gefeliciteerd meid! Ik duim voor een plakbeeb!

2. hooppraegnans

12 mrt 2013
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy, wat balen zeg...vooral omdat de test eerst toch echt de zwangerschap aangaf, dan is het des te zuurder.

Sweetangel, gefeliciteerd!!

Zo Yinxy, wat een goed nieuws zeg! Spannend!!! Ik duim mee voor je!
    edit: ik las dat je inmiddels al bericht had, maar het zegt in dit stadium idd nog niet zo veel volgens mij...ze hebben in ieder geval iets gezien in de baarmoeder, spannend!!

hier zijn de steken inmiddels bijna verdwenen, weet niet of dat nou een goed of slecht teken is..ik voel een kwaal welke ik normaal bij mn ongesteldheid hoor te krijgen, maar welke ik nu al ervaar..veel vroeger dan normaal, dus of het wat wil zeggen of niet,dat zal ik dit weekend weten..ik heb sterk de neiging om te gaan testen, maar ik wil er in ieder geval tot na het weekend/volgende wk maandag mee wachten..

3. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Hier nog steeds geen rood.. Voel ook niks bijzonders nu... Ik wacht tot weekend met de 3de test, dan maar geen wijntje s avonds..

Alle zwangere van harte!!! Super gaaf voor jullie!

4. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Aan alle dames die positief getest hebben van gisteren tot vandaag PROFICIAT !!!

Ik moet me toevoegen naar april vandaag een knalpositieve ovulatietest ...
    Bekijk bijlage 312994

SUCCES aan degene die nog in MAART moeten testen !!! :)

5. klungel

klungel Actief lid

12 sep 2009
    323
    0
    0
    Hallo Meiden,

Veel bijgelezen weinig zelf geschreven door drukte..... Geweldig zoveel ROZE hoop dat er nog veel meer bij gaat komen!

Gefeliciteerd alle zwangere
    sterkte voor de dames die op rood staat
    en voor de dames op het wachtbankje....waaronder ik zelf verschrikkelijk dat lange wachten he... Verder weinig symptomen volgens mij. vorige week wat krampen, steekjes en nu mega verkouden!!

Succes allemaal en ik lees gezellig mee

Groetjes Klungel

6. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @sweetangell: Gefeliciteerd :). En nu een voorspoedige zwangerschap!

@nimme: Succes met klussen :D

7. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Nimme, veel klus plezier

Roze dames, gefeliciteerd...

Rode dames, balen...

8. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België
    Daar zijn ze dan... de eerste positieve testen van de dag! Proficiat meiden!

9. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    dank je !

10. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    dank je schaapje!ik heb een reuzachtige roze wolk besteld waar we dan met zijn allen op kunnen rondzweven...hopelijk heel gauw

11. Mom

Mom Actief lid

5 nov 2010
    400
    0
    0
    trotse mama!!
    Alle zwangeren gefeliciteerd! ! Iedereen voor rood, balen!!!@ op naar de volgende ronde. .
    Ik gok dat ik zondag mijn nod heb, maar testen blijven wit.. nog geen tekenen van ongi. . Buikpijn en krampen zijn afgenomen. . Misselijkheid ook stuk minder.. ik ga er maar vanuit dat ik ongi wordt of weer oversla deze keer. Succes iedereen met klussen en wachten!!!!

12. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Sweetangell gefeliciteerd mooie test!:D

13. Pearl Amor

Mol, de roze wolk die je besteld hebt, ik heb er net een gezien... :p

Ik zal hem met iedereen hier delen in de hoop dat de andere deze maand of volgende maand ook positief testen...

Bijgevoegde bestanden:

14. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    urine of bloedtest?(sorry ik heb er naast gelezen eerder)

15. Pearl Amor

MIjn testen zijn net bezorgd dus als het zover is kan ik gaan testen... ik laat ze wel door mijn man weg leggen want er zitten uiterst gevoelige bij, kan je 6 dagen voor NOD mee testen en dat is te verleidelijk...

16. klungel

klungel Actief lid

12 sep 2009
    323
    0
    0
    Ooooh spannend Pearle welke cyclus dag zit je nu ?

Wanneer mag/ga je testen?

Succes !!!

17. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Had jij voor je nod getest? Een groot percentage van de zwangerschappen gaat fout nog voordat je nod is. Als je dan dus geen test doet voor je nod dan wordt je gewoon ongi en heb je nooit geweten dat je even zwanger was. Daarvoor weten veel mensen ook niet dat het zo vroeg nog zo vaak fout gaat.

Dit is ook één van de redenen dat ik probeer om niet voor mijn nod te testen omdat het dan alsnog mis kan gaan. Dan krijg je hoop en heb je toch verdriet als het alsnog fout gaat.

18. Pearl Amor

Ik zit op CD 47 en mag CD 57 testen... Zit nu 6 DPO en heb een LF van 16 dagen... DUs mag 29 maart testen, maar dan moet ik een dubbele dienst en de dag er na ook, dus denk dat ik 31 maart test als ik dan niet al ongi ben, wat ik wel verwacht...

19. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    @kriti en sweetangel:gefeliciteerd!!genieten maar :D

@yinxi:ik heb het berichtje over je test al gevonden hoor.jij zit in juist hetzelfde schuitje als ik dus.....alleen was de gyn er bij mij bijna zeker van dat het niets gaat worden,bij jou is er hoop!!!ik denk ook niet dat het bij mij iets wordt want dan zou mijn ei véééééél later geweest zijn als ik dacht.....

ik duim superhard voor je!!!!

@pearl: :D ja dat is hem!die had ik gekozen,plaats voor iedereen ;)

20. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België
    Pfff al die test-spanningen... Ik zal alvast niet moeten testen deze maand. Mijn NOD is op 26/03 en op 25/03 moet ik naar de gyn dus ik zal het wel al eerder weten. Niet dat ik veel hoop heb dat het raak zal zijn ofzo. Nog 6 dagen....

Deel Deze Pagina