Dankjulliewel allemaal!!! @firsttime, ik heb hetzelfde als jij. Veel witte/doorzichtige afscheiding maar geen spoor van menstruatie. Bij mij was het een goed teken. Hopelijk bij jou ook!!!
Dit heb ik ook hihi maar ik ga er niet vanuit heb met vlagen krampen en veel witte afscheiding. .me borsten zijn wel minder gespannen nu dus denk toch ongi ofzo Xx
Jullie maken me zenuwachtig, haha! Ik moet nog even 'geduldig' wachten. Als sterrenbeeld visje heb ik echt geduld. Maar nu niet. Jeetje. @Mom: spannend zeg!
Haha succes firsttime! Pindaatje, balen!!!! hopelijk is de volgende maand net zo vruchtbaar als deze en springt t ook over op jou
Het dames, Volgens de lijst heb ik vandaag mijn NOD, alleen was mijn ei wat later en zit ik nu op 12 dpo en is mijn NOD de 23e pas. Wel vandaag gestest en was helaas negatief we wachten nog even af.
Ahh Pindaatje, dat is jammer... Ik heb hier met mijn domme slaapkop 'vergeten' mijn urine op te vangen.... *zucht* Vanmiddag dan maar, of beter morgen? *of beide * Liefs,
Helaas mag ik op rood heb vannacht weer een vmk gehad voor de tweede keer Ben zo bang dat er iets mis is met me..
Och jeetje! Take care! Misschien even een afspraak maken bij de huisarts dan? Dan kun je misschien onderzocht worden...
Oww jee! Laat vandaag geen rode dag zijn Aarbeitje: owww nee!!! Ik zou inderdaad een afspraak maken met je huisarts of gyno als je daar al onder behandeling bent. Ik hoop dat er niets aan de hand is! Hele dikke knuffel!!!!
Aarbeitje: hoe ver was je al? Wat erg zeg! Ik zou ook even een afspraak maken bij de huisarts als ik jou was
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties! Ik was 5,5 week zwanger en had al sinds nod last van bruinverlies. Ben zooo bang dat ik straks geen kindjes kan krijgen
Niet de moed opgeven! Gewoon zorgen dat je onderzoeken krijgt en dat er wordt gekeken naar je. Komt echt goed!