Hoi dames, Ik moet even van me afschrijven... Wij zijn druk bezig voor ons 2e kindje, nu ronde 4. Afgelopen week voelde "anders". Normaal heb ik het weekend voor mijn NOD buikpijn en dan 3-4 dagen daarna echt ongesteld. Dit weekend alleen wat licht krampjes gehad en een rommelbuik. NOD was gisteren, en hoewel ik de vorige maand pas in de avond vloeide toch in de ochtend een test gedaan, een heel licht streepje Helemaal blij, lag al 3 dagen in de lappenmand met zware verkoudheid, dus hiervan kikkerde ik wel op. Tot ik gisteravond (bijna op het uur af net zoals de maand ervoor) bij het afvegen rood zag Maar... Vandaag nog geen druppel rood gezien, terwijl ik normaal de eerste dag (voor mijn doen) best veel vloei... Dus, ik wacht nog maar rustig af, en morgen weer een test? Ik heb even snel de vorige berichtjes gelezen: Aardbeitje 7, wat balen, sterkte ermee en zeker even naar de vk of de huisarts gaan!
Ik mag op rood. Ondanks de licht positieve testen op zo. en ma. ben ik vanmorgen ongesteld geworden en bleef mijn test wit. Helaas moeten we weer voor een volgende cryo tp.
@aarbeitje: Er is niks mis met jou, vmk's komen voor en sommigen hebben het vaker (dat is gewoon niet eerlijk verdeeld, en sommigen weten het gewoon niet). Er was wat mis met die vruchtje, en daarom wordt het afgescheiden. Houd de kop op, en ik wens je veel sterkte! @mopje: dat is absoluut niet leuk... Maar een klein beetje rood verlies kan altijd nog wel. Soms springt er een klein adertje. @Jordan: Absoluut niet leuk Wat is het vandaag met de lichte positieve testen en de ongi... Wat een bedriegerij was dat voor jullie dames. Ik wens jullie veel sterkte en een goede plakker! Strooit nog wat hcg eitjes! Hier word ik alleen maar gek van de omowitte testen... Zucht voor de onduidelijkheid. Ik heb geen zin om weer een week te wachten tot duidelijkheid. Vannacht heel misselijk geweest, en ik ben daar nu nog een beetje wiebelig van. Ik denk dat het komt omdat ik voor het eerst sinds tijden weer movicol heb ingenomen, en mijn darmen eindelijk weer hun werk lijken te doen.
Hoi meiden, @WMC, gefeliciteerd meid! Geniet ervan! @firsttime, testen, testen, testen jij! @mom, spannend hoor! @pindaatje, nancy, balen meiden! Heel veel succes in de volgende ronde. @aardbeitje, hè nee toch? Heel veel sterkte! Idd even langs je ha. Dikke knuffel voor je. @mopje, spannend, als het niet doorzet morgenochtend nog een testje doen. Enne, gefeliciteerd met Hidde! @jordan, ooh, balen zeg! Succes bij de volgende cryo tp. Houd moed meid, dikke knuffel! @hier, niet veel bijzonders te melden. Ben superblij dat ik weer een normale cyclus lijk te hebben. Rond me vermoedelijke eisprong wel geklust. En afgelopen zondag een paar uur onwijs kramp en steken. Weet niet of dat me ei was( dan zou ie wel laat zijn), of iets anders. Nog een weekje tot me nod. Ik hou zelf de 28e aan, maar laat me maar op datumloos staan, want ik weet echt niet wat me lijf aan t doen is. Allemaal een fijne dag!!
@Jordan: ahhhh neee @Schaapje: ik zit op dag 28. Moet nog even 2 dagen geduld hebben. Dan mag ik pas van mezelf want heb steeds witte testen in mijn handen en word dan dag later ongesteld haha. Dus durf nog niet
Mijn NOD is morgen, maar volgens mij (net als vorige maand) wat later. Sinds gyn uitgesproken heeft dat mij niet alles loopt, zoals het zou moeten. Ben ik deze maand er niet zo mee bezig, ik word toch ongesteld. Ik ben eerder benieuwd naar alle uitslagen volgende week woensdag, zodat we weten wat er mis is en of het alleen aan mij ligt. Hoop dat we dan snel met iets kunnen beginnen...
Aardbeitje, wat ontzettend erg! Snel naar de ha! Ik duim voor goed nieuws! Sterkte!! Mopje: wat spannend, hoeft niet per se slecht te zijn, hoor, afwachten maar en snel weer testen!
Als ik kijk naar vorige maand is het vandaag mijn NOD. Maar hou voor de zekerheid wel dag 30 aan, hoe moeilijk ik het ook vind. Vorige maand voelde ik allemaal rare dingen en had ik het idee dat het raak zou kunnen zijn. Was echt een teleurstelling. Nu voel ik eigenlijk niks vreemds, behalve dus de donkere afscheiding die uitblijft haha. O, en dat ik meer afscheiding heb dan normaal volgens mij. Maar weet niet zeker of ik me dat aanpraat of dat het echt zo is. Ik twijfel aan alles momenteel!
Ja je lijf kan je goed voor de gek houden hè? Bij mijn eerste heb ik 5 rondes iedere keer gedacht dat ik zwanger was, en iedere keer gewoon ongesteld geworden. Bij ronde 6 had ik de hoop al opgegeven, want eigenlijk helemaal niet rond me eisprong geklust, ook geen kwaaltjes en toen was ik dus wel zwanger. Konden we maar direct na het klussen een testje doen of t raak is, scheelt een hoop gewacht en getwijfel!
Haha, dat zou fijn zijn he? Moet eerlijk bekennen dat we deze maand voor het eerst er niet echt mee bezig waren. Ik ben een week ziek geweest en rond de eisprong hebben we het volgens mij maar 1 of 2 gedaan. Maar niet op de dag zelf, dat ik weet. Maar je weet het gewoon niet. Afwachten
Dank jullie wel voor meiden voor jullie lieve reactie. We gaan meteen weer door. Klinkt misschien als heel snel doorrennen maar ben bang als ik nu een pauze in las dat het er niet meer van komt. Ik ga ook vragen of we onderzoeken krijgen op evt. auto immuuniteit omdat dit niet de eerste keer is dat het lijkt dat er iets gebeurt in mijn lichaam, de testen hcg oppikken en het daar vervolgens bij blijft. Alle meiden die nog wachten, heel veel succes met het wachten en duimen voor een positieve test. Alle meiden met een twijfeltest, hopelijk snel duidelijkheid en dan het liefst goed. Ik kom af en toe nog wel even spieken hoe het er voor staat
Oow meiden gefeliciteerd die op roze staan. Heelaas ook wat rood vndag niet leuk dikke knuf. Ik ga vrijdag of zaterdag testen.
Ah Maybe echt? Shit. En je ei leek er eindelijk net te zijn Jij ook een hele dikke knuffel en ik gun je echt alle geluk de komende cyclus en anders die daarna als het maar een keer gewoon wil gaan lukken!!! Voor jou ook een hele dikke knuffel! Ana Leigh, ook voor jou balen Djoon, spannend, hopelijk een mooie positieve uitslag
@jordan.. nee ben nog niet ongi... maar bedoel t fijt dat je posi test en toch ongi word... volgens mn eigen arts is dan het eitje niet goed geweest als het zo vroeg mis gaat..
WMC, gefeliciteerd!! @ Aardbeitje: wat naar zeg..begrijp dat je er kapot van bent, maar zoals er hier ook al is gezegd, je kunt een afspraak met de huisarts maken. Moed en hoop houden hoor, het komt vast goed! @ Mopje: Spannend! Ik duim voor je! @ Jordan: balen zeg...komt hard aan, vooral ook als je eerst wel een positieve test hebt