Dames! Ik mag geloof ik voorzichtig op roze! Ik weet t niet zeker .. Hierbij mijn testje van vanmorgen!
@mom ja heb ik op mn gsm maar krijg ik niet ge-upload met mn gsm. Echt balen. Ik ben nu op mijn werk (alhoewel ik niet echt productief ben haha). Vanavond zet ik m erop. Ik durf er eigenlijk niet echt in te geloven, we zijn nog niet lang bezig, dit is pas ronde 3...
Butterflyooo spannend! Op hoeveel dpo zit je?! Bij hoeveel dpo testen jullie? Komt het vaak voor dat je na een vroege twijfeltest toch gewoon weer ongi wordt? Ik had geen extra gevoelige test.
Vorige keer testte ik op 10dpo haha. Beetje vroeg maar wilde zo graag weten omdat ik zoveel voelde. En een keer op 12 dpo omdat ik opeens op dag 30 menstruatie had. Maar nu zit ik op 13 en durf ik niet haha. Ga zaterdagochtend testen als ik nog niet ongesteld ben want dan ben ik 31 dagen (15dpo) en over de 30 heen die ik normaal aanhou...
Ik durf nog niet helemaal blij te zijn. Al zie ik m wel duidelijk hier.. Maar vandaag was me nod dus doe vanmiddag voor de zekerheid een digi....
Hi dames die zwanger zijn gefeliciteerd!! Dames op rood succes volgende ronde! Hier 8dpo en een heel raar temp kaartje... Heb er inmiddels aardig wat bekeken maar zo een als ik nu heb.. Heb al twee keer gecheckt of m'n thermometer het nog doet. Maar gaat prima ik snap t even niet meer
Helaas komt dat heel vaak voor. Vandaar dat testen voor nod niet aanbevolen wordt. Natuurlijk kan het ook gewoon goed gaan, ik zal voor je duimen.
hier ook een vroeg tester en het komt inderdaad vaker voor dat je een licht streepje hebt en alsnog ongi word... Ik ga duimen dat je streepje gewoon mooi duidelijk word meid en dat je niet ongi gaat worden