Proficiat alle zwangeren! Ik zit nog op t wachtbankje, 8dpo. Vandaag wel een aparte dag: Werd wakker van zere borsten (buikslaper) en toen ik temp opnam was deze inneens 0.4 lager! Hoop dat het de innestelingsdip is anders zal ik binnen een dag of 2/3 ongesteld worden... maar dat is dan wel weer vlug aangezien ik pas op 8dpo zit.... achja, we zullen t zien
Dames! Bedankt allemaal voor het mee kijken! Ik mag op roze! Mijn digi gaf aan zwanger! Niet zwangeren... Super succes nog!
Goeieavond dames, ik mag op heel licht roze vanmiddag Een heel licht 2de streepje Oooh wordt spannend de komende dagen. Groetjes klungel
Zwangere dames, gefeliciteerd!!! Wat fantastisch!! Ik mag helaas op rood. Ik had al niet veel hoop aangezien ik flinke buikgriep had tijdens positieve ovlulatietest, en maar 1 keer geklust. Op naar ronde 3! Ik wens iedereen nog veel succes met wachten. Nog niet eerder zoveel rose gezien op 1 lijst!! Top!! Liefs Frulleke
hallo dames.. met een streepje.. gefeliciteerd!!.. zo lastig dat wachten. ik testte 3 en 2 dagen voor nod nega.. smorgens denk ik de symptomen zijn weg en s avonds komen ze weer terug. ik neem me zelf voor lekker te wachten tot zaterdag en ga er van uit dat het tussen mn oren zit...zo moeilijk want snachts plassen en wakker worden..en alles wat ik voel voel ik toch wel echt.. ben benieuwd of ik het volhou om tot eventueel na mn nod te testen, zal wel niet
Iemand zin om te turen? Je moet bijna supersonische ogen hebben, haha. Gelukkig voor mijn geruststelling is het thuis iets duidelijker. Alhoewel ik er nog steeds vanuit ga dat ik vals alarm heb.
Ja? Gelukkig, ik was al bang dat jullie me voor gek verklaarden, haha. De vorige maanden echt omo wit dus ik stond hier echt van te kijken. Heb veel eerder getest dan ik gepland had, omdat mijn temp ineens naar 37.0 schoot, dat had ik nog niet gehad. En vandaag weer steady 37.0
Butterflyooo Gefeliciteerd! Super!!! Klungel en blacksunday... duimen duimen duimen duimen duimen! Mamalara, ik zie ook een streep hoor! Gefeliciteerd! Hier gebeurd niet zoveel. Ben nu 4 dagen over tijd, nog geen spoortje wat wijst op ongesteld worden behalve af en toe beetje kramp/buikpijn... Aangezien ik nog niet lang bezig ben en mijn cyclus nog niet zo duidelijk is verwacht ik maar niets . Heb ook geen symptomen (vorige rondes had ik die juist wel)... dus ga er maar van uit dat het niets is.... Natuurlijk hoop ik dat het raak zou zijn... maar als het niet zo is, dan heb ik liever dat die ongesteldheid gewoon komt, want dit wachten en dat inimini kleine sprankeltje hoop kan een vrouw compleet gek maken! Morgenochtend met 5 dagen over tijd een testje wagen... maar ben nu al bang voor de teleurstelling...
Waiting4amber dankjewel Ik geloof het zelf nog niet, maar zo lief dat iedereen meetuurt. Heb je al een test gedaan. 5 dagen over tijd is toch heel wat!!
Ja... dat probeer ik mezelf nu juist niet voor te houden Wil mezelf niet gek maken. Was vorige maand toch behoorlijk, en meer dan ik verwacht had van mezelf, van slag van het feit dat ik niet zwanger was... Ben nog maar net bezig, maar wil dit als zo lang... Al vanaf m'n 18e rammelen m'n eierstokken Zucht... Dus wil eigenlijk niets hopen... Zal wel bekend klinken ben ik bang... Heb met m'n NOD wel testje gedaan maar die was omo wit... En nogmaals heb verder echt NUL symptomen... dus lijkt me dan niet erg realistisch dat ik toch zwanger zou zijn....