NOD 16 t/m 31 maart

Discussie in 'NOD forum' gestart door Troelaa, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klungel

klungel Actief lid

12 sep 2009
    323
    0
    0
    Spannend hier allemaal! Heb ff vraagje net digi test gehaald
    Want Vl. Wil toch eerst het woord zwanger
    Zien staan Hihi. Maar kan dit al zo vroeg morgen of overmorgen is waarschijnlijk mijn nod maar weet het niet zeker....

Groetjes klungel

2. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Mamalara en rosa: gefeliciteerd! Klungel: spannend!

Hier zijn de testen ook binnen... morgenochtend maar aan de 2v5... namelijk dag 30 vandaag en niks te zien.

3. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@klungel: ik denk dat je die al wel kan doen hoor;)

hier terug van de arts:x heb wel een eisprong gehad en mooi opgebouw baarmoederslijmvlies.. zij kon ook alleen niet uit m,n kaartje afleiden of hij vrijdag of zondag is gesprongen.. maaar nu het leuke.... volgende ronde gewoon weer 50mg clomid... niet ophogen en nog steeds geen andere behandeling terwijl ik nu een cyclus van rond de 40 dagen heb en normaal met clomid ronde de 31 dagen zat... Ook zag ze wat vocht in m,n baarmoeder... wat dat was geen idee... nu pas 26 april weer een afspraak en tot die tijd kijken wanneer ik ongi word of weer met de clomid beginnen..:(:x

4. waiting4amber

waiting4amber Actief lid

19 feb 2013
    230
    0
    0
    Klungel: spannend!!! Ik zou me niet kunnen bedwingen en zsm testen...

Rosa gefeliciteerd!!!! Super meid!!!

Maybe: wel fijn dat je eisprong is geweest en je baarmoederslijmvlies goed was... Wat zou dat vocht kunnen zijn? Wat is dan toch hun beweegreden om zo door te gaan en niet te luisteren naar jouw verzoek??? Kan me voorstellen dat je daar weer goed van baalt!

5. maybe3

maybe3 Niet meer actief

waiting: ja omdat het volgens hun toeval is dat m,n ei nu een keer zo laat is... baal er echt van want heb vanaf het begin al geen vertrouwen in die clomid..

6. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Testen met ochtendurine is het meest betrouwbaar toch? Wil stiekem nu al, haha...

7. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    first time,

ik zit ook te twijfel om dalijk alsnog te testen durfde vanmorgen niet haha. ik heb vanaf 12 uur niet meer geplast en probeer nog op te houden tot 4 uur ong.

8. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben wel al drie keer geweest en al drie flinke glazen drinken op.... Dat is het nadeel als ik een test in huis heb; wil gelijk! Maar wacht tot morgenochtend, dan test ik samen met mijn vriend. Alhoewel ik het ook wel fijn vind om het alleen te doen haha.

9. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    ja dat gevoel ken ik.
    Denk dat ik er zo toch 1tje waag. en anders pas maandag ochtend.
    Hoeveel dpo zit je?

10. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Ik zit op dag 30 vandaag. Dus mijn nod is vandaag of al drie dagen geleden geweest, als je mijn cyclus in mijn handtekening bekijkt:p daarom vind ik het zo spannend. Haha. Normaal altijd paar dagen bruine afscheiding voor nod en nu niks. Dus ik heb het gevoel dat het raak is maar durf niet zo goed te testen. Misschien bang voor de teleurstelling ofzo.

11. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    @zwangere dames:gefeliciteerd!!!!ik ben jaloers maar dat wil niet zeggen dat ik hier stiekem zit te sakkeren hoor,ik ben gewoon heel oprecht superblij voor jullie!!ik gun het iedereen zo hard en dat meen ik echt.plus dat het voor mij telkens een lichtje in de duisternis is als er ergens weer iemand zwanger is.ik word dan ook helemaal blij en zenuwachtig in jullie plaats :)
    geniet maar voor ons allemaal bij :D

hier:nog steeds niet ongesteld,misselijk,zeurderige krampen,mijnlijke en jeukende borst(heb er maar ééntje;)eigenlijk overal jeuk!en een beverig gevoel alsof ik al eeuwen niet heb gegeten terwijl ik net heel veel eet....en dat terwijl de gyn zei na de echo en bloedtest dat ik niet zwanger zou zijn??stout lichaam!wat wil je me wijsmaken! :(

12. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Wat frustrerend is dat zeg! Maar dokters kunnen ook (menselijke) fouten maken... Wie weet? Wanneer is je nod? Misschien toch even een Kruidvat testje wagen?

13. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    gefeliciteerd nieuwe zwangeren!

Dames die op rood zijn gegaan.. balen :( Geef de moed niet op!

Maybe: K ben blij dat je eisprong wel geweest is en dat het slijm goed was! Maar ja, balen dat je toch nog op de clomid moet :( Ik hoop echt voor je dat het snel bingo is bij je!

14. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Maybe, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet weer clomid... Meid toch, dikke knuffel...

MamaLara, ten eerste gefeliciteerd en ten tweede wat lief dat je aan ons denkt... Ook hier 2 jaar bezig met al een redelijk zwaar MMM traject... Ik ben de laatste dagen ook minder aanwezig, gewoon omdat het mij even zwaar valt... Maar ik ben echt oprecht super blij als iemand snel zwanger is... Ik heb meer problemen met mensen die net 1,2,3 a 4 maanden bezig zijn en die zeggen dat ze in een hell leven omdat ze al ZO lang wachten ;) In begin van de MMM ging mijn bloed daar van koken, maar nu denk ik tja misschien (wat ik niet hoop voor niemand niet, wat is echt niet leuk) haalt zo iemand ook de MMM en dan weten ze pas wat een hell is...

Maar goed, blijven lachen en doorgaan...

Dames op rood balen, dames op roze gefeliciteerd...

Ik mag woensdag van mijn gyn al testen, had zelf 29 mrt gerekend met LF van 16 dagen, maar moet van haar de 14 dagen aan houden... Moet zeggen dat ik niet weet wat ik moet denken... Heb al dagen dat ik voor 23.00 slaap (ik slaap normaal na 0.00 pas) en de ochtend ben ik klok slag 5 uur klaar wakker... En heb erg nare dromen...

15. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    ik hoop het zoooo voor je!!!!:)

16. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    gisteren getest en omo wit :(

en toch blijf ik met dat gevoel zitten....nod is niet helemaal duidelijk vanwege de miskraam maar ik dacht dat hij gisteren of eergisteren was...ik weet het,ik klink erg vaag maar het is zo raar dat ik me zo zwanger voel.....

17. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Ik hoop het ook, maar durf het niet te dromen...
    Weet trouwens niet waar het dan vandaan zou komen als ik niet zwanger ben dat ik zo slaap... Zou nu ook wel willen slapen... Moet vanavond weer werken en ben bang het niet te trekken... :)

18. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    Goedemiddag dames, vanochtend kon ik mij niet inhouden en heb ik getest. Ik dacht een heel vaag streepje te zien maar ben niet overtuigd dus test over 2 dagen gewoon weer. Zal vanavond ook kijken of ik een foto kan maken ervan , kunnen jullie kijken of er iets staat... Ben nu nog op mijn werk namelijk .

19. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Misschien maandag even opnieuw testen?

20. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Pearl Amor: k denk ook dat niemand je kwalijk neemt wanneer je bloed zo kookt op zo een momenten. Dat zou ik denk ik ook hebben, wanneer ik in jou (soort gelijke) schoenen zou staan. Tis jammer, vind ik, dat sommige mensen denken dat het in 1/2 maanden raak moet zijn. Was het maar zooooo simpel!
    Ik weet dat ik wat zwanger worden pas bezig ben, nu een half jaartje. Dus ik moet niet klagen vind ik. Maar ja, ik weet wel hoe t is wanneer veel mis kan gaan rondom je baarmoeder.. Heb dan niet in de MMM gezeten voor zwangerschap, maar wel voor andere dingen om dat juist nog te kunnen (zwanger worden). Daar heb ik ongeveer 8 jaar in gezeten. Had een jaartje rust totdat ik nieuws kreeg dat ik een cyste had. Op dat punt zakte bij mij ff de moed in elkaar.. (moet wel zeggen dat ik een op dat moment eindelijk een zware periode af aan het sluiten was). K kon het niet helpen om me af te vragen wanneer het dan eindelijk eens over zou zijn met dat geze.ik.. En of ik uberhaupt wel een keer een kleine kon krijgen. Die vraag is helaas nog steeds niet beantwoord.. Daar moet ik nog een paar maanden voor wachten.
    Over het slapen, geen idee.. Misschien komt het juist vandaan dat je je (on)bewust erover zorgen maakt? Misschien ga je gestressed naar bed, slapen? Dat kan ook dat soort nare dromen veroorzaken. Zonder te veel mijn ex problemen op tafel te gooien, merkte ik dat ik erg nare nachtmerries had of juist geen slaap. Ik was bang om te slapen want dan kreeg ik die dromen. Omdat ik zo bang was en gestressed was kreeg ik ze juist.. K hoop dat je snel weer lekker kan slapen!

En meiden die "snel" zwanger zijn, tuurlijk ben happy! :p Zou iedereen zijn in jullie schoenen denk ik!

Deel Deze Pagina