NOD 16 t/m 31 maart

Discussion in 'NOD forum' started by Troelaa, Feb 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Swiss

Swiss Lid

Jan 19, 2013
    67
    0
    0
    Zwitserland
    Haai!

Mag ik ook weer meedoen?
    Swiss, 30 jaar, 1e kindje, ronde 6, NOD euh...doe maar 25 maart. Mn cyclus is wat van slag. Zit nog te wachten op het echte rood, maar zal morgen wel zo ver zijn...

Succes dames! :)

2. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Oke nu begrijp ik je handtekening een beetje, moest even goed lezen ;)
    Balen dat je bms bij puregon aan de dunne kant was.

Hopen dat de menopur werkt!!

Ja hoop dat ik binnenkort effect heb, maar we zullen zien...

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Het is trouwens 3e ronde na mk.

4. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Haha, maakt niks uit hoor. Maar we kunnen het idd ook samen doen. Ik heb deze alleen maar geopend omdat er nog geen eind maart was ;)

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Dan hebben we een deal :)

6. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Nou dag 4 na de 5 dagen provera geslikt te hebben, maar nog geen tekenen van ongi.. Baal er een beetje van. Wil zo graag met de volgende ronde beginnen..

Net met manlief naar de woonboulevard gelopen.. Wat een weertje zeg!! Maar heb mooie plankjes voor boven de tv en voor in de keuken :D Ben dr helemaal blij mee.

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

♥ NOD-lijst 16 t/m 31 Maart 2013♥

16. (3) :
    Lieflief (28 jaar) 3e ronde na mk, 1e kindje
    Meg (29 jaar) 6e ronde, 1e kindje
    Kriti81 (31 jaar) ronde 11 (start 2010), 1e IUI

17. (4) :
    Angelryan (24 jaar) 8eronde, 2e kindje
    Angelasm (24 jaar) 4e ronde, 1e kindje
    Riantjuh1987 (26 jaar) 2e ronde na mola, 1e kindje
    Salamander (25 jaar) 8e ronde, 1e kindje

18. (3) :
    Toekomstigemams (30 jaar) 12e ronde, 1e kindje
    Volverwachting (30 jaar) 7e ronde na vmk, 2e kindje
    Rosa1981 (31jaar) 2e ronde, 1e kindje

19. (2) :
    00Wendy00 (31 jaar) 6e ronde, 2e kindje
    Mtr1982 (30 jaar) 1e ronde, 1e kindje

20. (2) :
    Water27 (27 jaar) 1e ronde, 1e kindje
    MamaSandra (27 jaar) 2e ronde, 2e kindje

21. (6) :
    Pearl Amor, (25 jaar), 13e ronde (23e maand), 9e ronde hormonen (PCOS met menopur spuiten), 1e kindje MMM
    Hoopvol84 (28 jaar) 10e ronde, 1e kindje
    Starry (28 jaar) 9e ronde, 2e kindje
    Firsttime (25 jaar) 6e ronde, 1e kindje
    Butterflyooo (28 jaar) 3e ronde, 1e kindje
    Mariannetje (27 jaar) 3e ronde, 1e kindje

22. (4) :
    Tinus mam van 2 (30 jaar) 2e ronde, 3e kindje
    Linnepinna (27 jaar) 13de ronde, 1e kindje, MMM
    Radiogirl (32 jaar) 13e ronde, 1e kindje
    weegbree (30 jaar) 8e ronde, 1e kindje MMM

23. (3) :
    Lindsey (23 jaar) 5e ronde, 1e kindje
    Saartjep (31 jaar) 5e ronde, 1e kindje
    Water27 (27 jaar) 1e ronde, 1e kindje

24. (1) :
    Ambie80 (24 jaar) 7e ronde na mk, 1e kindje

25. (2) :
    Lov23 (29 jaar) 3e ronde na mk, 3e kindje
    Swiss (30 jaar) 6e ronde, 1e kindje

26. (0) :

27. (1) :
    Kinderwens87 (25/26 jaar) 5e ronde, 1e kindje

28. (1) :
    Smnee (21 jaar) 9e ronde, 1e kindje

29. (1):
    Molly (30 jaar) 18 maanden bezig, 1e kindje, MMM

30. (0):

31. (1):
    Missds (31 jaar) 3e ronde, 2e kindje

Datumloos. (4) :
    Troelaa (26jaar) 12e ronde, 1e kindje, MMM Clomid
    TieLo (28 jaar) 11e ronde, 1e kindje, MMM Clomid + pregnyl, voorbereiding op IUI
    Scorpio99 (22jaar) 9e ronde, 1e kindje
    Marly87 (25 jaar) 11e ronde, 1e kindje

Illegaal. (2)
    NOD 14 maartSchaapje (35 jaar) 8e ronde, 2e kindje
    NOD ?Wannebemommy (22 jaar) 25e maand, 4e ronde MMM, 1e kindje

T o t a a l: 40

WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed!

Toegevoegd:
    Ambie80, weegbree, swiss, lov gewijzigd

♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (6), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (1), vlindertje, niets doorgegeven

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier hebben we net een heerlijke sneeuwwandeling gemaakt.....soms even fijn om je hoofd leeg te krijgen.

9. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik lig de hele dag al op de bank :)
    Heb deze week vakantie gehad, morgen weer werken... Wat kan ik daar van balen zeg

10. Pearl Amor

Ik kwam er net achter dat ik morgen een belachelijk drukke dag heb!!
    Morgen eerst werken, dan vergadering (die 2 uur na dat ik afgewerkt ben begint :$) en kan ik maar 45min bij zijn, daarna meteen naar het ziekenhuis en vanuit het ziekenhuis meteen naar mijn andere werk en dan ben ik pas om 18.00 weer thuis... Zonder pauzes... Moet van mijn manager perse naar iedere vergadering, terwijl ik die dagen ook nog ander werk heb :(

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

He gatsie! Heb je twee banen dan? Is dat wel te combineren?

12. Pearl Amor

Ja werk maar 24 uur, omdat ik niet meer mag werken, dus ik werk ook nog als gastouder, is goed te combineren. Maar ja mijn manager doet heel moeilijk over vergaderingen en allerlei workshops die verplicht zijn en altijd wanneer ik als gastouder werk en als gastouder werk ik al langer dan voor hem...

Ik ben sowieso aan het solliciteren, want voel me dood ongelukkig binnen mijn organisatie...

13. Swiss

Swiss Lid

Jan 19, 2013
    67
    0
    0
    Zwitserland
    @lov23, hebben wij ook gedaan, zo'n sneeuwwandeling. Heerlijk he? Had t wel nodig, frisse lucht door mn brein...even de teleurstelling wegblazen.

Sodeju, pearl, wat een schema, lekker zo'n manager. Lukt t solliciteren een beetje?

14. Pearl Amor

Ja ben alleen aan het twijfelen, wil graag mijn opleiding doen, waar ik door deze werkgever mee moest stoppen. Zij keken mijn opdrachten gewoon weg niet na, omdat mijn praktijkopleidster mij niet mocht :$

Dus solliciteer ik op mijn functie (wat ver beneden mijn niveau ligt) omdat ik bezig ben zwanger te raken, wat nog maanden en zelf jaren kan duren. Of solliciteer ik naar leerling en zie ik dan of ik zwanger word en zo ja laat het dan over mij heen komen...

Weet dat ik hier dood ongelukkig word en bijna tegen een burn- out aan zit...

15. Butterflyooo

Butterflyooo Actief lid

Jan 24, 2013
    180
    0
    0
    @pearl armor, jeetje zeg wat vervelend! En niet nakijken omdat ie je niet mocht?? Moet toch niet gekker worden! Ik hoop dat je wat rust kunt vinden! Goodluck!!!

16. Smnee

Smnee Niet meer actief

Dan ga je toch voor leerling? Het is geen nieuwe opleiding, je weet er al wat van. En mocht je zwanger raken is er nog geen man over boord toch?

17. Pearl Amor

Ja echt belachelijk. Had een vrouwelijke praktijk opleidster, was kinderloos en vond maar bull shit dat ik in de MMM zat. Ze kon niet op mij aan zij ze, terwijl ik op papier heb dat ik mijn werk goed doen.
    Op school keurde ze mijn opdrachten goed, maar zij dus niet.

Heb nu voor 2 organisaties een brief liggen... Denk dat dit ook beter is dan de thuiszorg...

18. Pearl Amor

Ik ben zo bang dat ze mij dan buiten zetten, wegens nog geen vast contract. Maar ja dat kunnen ze ook als ik geen leerling ben en op mijn eigen niveau van nu werk.

Heb donderdag een bijeenkomst van de organisatie waar ik het liefst wil werken. En ik heb al een heel groot deel gedaan. Kan waarschijnlijk de helft versneld en of overslaan :D Alleen als ik van deze menopur behandeling zwanger raak zou ik net 2 maanden op school zitten ;) als ik moet bevallen...

Maar ja kan ook volgend jaar pas zwanger raken en de opleiding al bijna af hebben...

19. Smnee

Smnee Niet meer actief

Precies :) ik heb ook geen vast contract, die zekerheid heb je nergens... Of je nu leerling bent of niet.

20. Pearl Amor

Schouders er onder hihi, komt goed...
    Sowieso alles goed als ik hier maar weg kan, want voel me zeer ongelukkig... Word echt niet eerlijk behandeld...

Share This Page