Ik hoop ook voor je dat hij snel donkerder kleurt!!! Ik zou er nog een testje tegenaan gooien morgen en overmorgen... just to be sure... maar het lijkt toch echt een streepje!
Morgenvroeg wil ik nog een testje doen. Een van de kruidvat daar heb ik meer ervaring mee.. Had net wel redelijk wat bruinverlies En ben ontzettend moe dus ga zo lekker onder de wol..
Zwangerschapstestje van 123ovulatie of zo iets. Via internet besteld. Gebruik deze testen normaal niet. Heb ook van die stripjes met blauw eraan gedaan waren ook heel licht positief
Super veel roze, super dames, geniet ervan! Sinds vandaag bruin bloedverlies, niet heel veel maar ga er maar vanuit dat het morgen rood is. Woensdag voor de uitslagen naar de gyn.
Balen hoopvol... volgende ronde hopelijk meer succes! Krijg de kriebels... en die wil ik niet... Tepels zijn sinds vandaag ineens gevoelig... doen pijn.... test vanmorgen nog omo wit... Nog steeds geen spoortje van ongesteldheid... wel kramp... Ik wil geen hoop krijgen... maar merkt toch dat het weer naar boven komt borrelen...
Je moet zeker geen schuldgevoel hebben hoor, maar het is soms idd wel lastig (als ik voor mezelf mag spreken, en wij zijn nog niet eens zo heel lang bezig) daarom dat ik steeds minder en minder op NOD zit...
Ik laat weer even iets van mezelf horen, wordt zoveel gekletst hier, dat ik het niet zo heel goed bij kan houden! Wat een super mooie roze lijst deze maand, das wat anders in vergelijking met vorige maand. Alle roze dames super gefeliciteerd, lekker genieten en hopen op een goede zwangerschap! Mol, ik zag een vaag testje voorbij komen van jou, en vage berichten van de gyn. Ben benieuwd naar de status? Alle dames op rood, heel veel succes volgende ronde! Hier "voel" ik natuurlijk weer vanalles en toch ook niet. Zoals gevoelige borsten, meer afscheiding en sinds net misselijkheid, maar kan ook van het feestje van vamiddag komen. Wat vervelend hé dat je toch vanalles voelt. Ik had vooraf denk ik beter op mijn lichaam moeten letten...
lief dat je aan me denkt! ik heb via internet testjes besteld;express omdat die een paar dagen wegblijven en zo geef ik mezelf enkele dagen tijd voor ik opnieuw test...ik ben héél erg bang voor een teleurstelling!!of dat het opnieuw misloopt.pas als ik dan opnieuw een positieve test heb ga ik de gyneacologe bellen.ik heb mijn klachtjes wel nog steeds:borsten gevoelig maar niet zo;ongesteldheidskrampjes,beetje misselijk af en toe maar dat kan ook van de stress zijn een buik als een ballon,echt héél opgeblazen.... dus ik leef nog wel een tijd in stress maar ik hou jullie op de hoogte voor jou ook spannend en ja dat gevoel herken ik,elk krampje voel je nu en dan weet je niet goed of je dit vroeger ook al had of niet??lastig hé!! ik zit nu elke minuut te checken of ik nog wel iets voel...vermoeiend...en amper geslapen..eigenlijk spijtig dat het zo een obsessie kan worden dat je er eigenlijk met momenten ongelukkig en boos van wordt zou niet mogen ...we doen het gedeeltelijk onszelf aan maar toch is ons instinct ook schuldig :x ik duim voor je!!
Lief dat je voor me duimt! Spannend voor jou dan! Wat irri dat we ons er zo mee bezig houden, ik ben ook nog steeds op zoek naar de "uit" schakelaar. Maar zelfs straks naar een knaltest voor je zal het spannend blijven. Ik duim ook voor jou, en hoop op een plakbeeb!
Voor alle zwangere dames: gefeliciteerd!! Geniet er van, het is jullie gegund! Voor de wachtenden: succes tijdens de komende spannende dagen! Helaas ben ik vandaag dan toch ongesteld geworden...ik mag dus op rood...
Even snel voordat ik m'n bed opzoek (ja, tijdsverschilletje). Gefeliciteerd voor alle zwangere dames!! Wat een mooie roze lijst is dit al. Dames op rood, balen. Hopelijk volgende maand meer succes! Zelf zit ik nog wel even op het wachtbankje. En ik voel me beroerd, maar dit komt door een verkoudheid die al ruim een week aanwezig is. Voordeel is dat ik hierdoor helemaal niet op pijntjes/kwaaltjes let, want alles doet toch al pijn We zien wel over een weekje (weet ook niet precies wanneer m'n eisprong was, en aangezien ik toen ook al ziek was, kan alles verschoven zijn)
Hier helaas weer een negatieve test, terwijl ik wel zwangerschapsverschijnselen heb, maar mijn lichaam zal me wel weer voor de gek houden....