@jackyy: bah meid.. dikke knuff @black: als je op PLAATS REACTIE drukt zie je boven het typvenster een paperclibje. Daar kan je foto's toevoegen
dit is dus die eerste test, die vermoedelijk over datum was.. en dit de tweede, waarop ik meer vertrouw. (helaas)
@wannebemommy; dat zou ook nog wel eens kunnen idd..dat zou een hoop verklaren..haha! Het doosje zat er niet meer om, dus ik kon t niet nakijken..
@jacky, balen meid! Dikke knuffel. @blacksunday, tsja daar had idd een + moeten staan. Maar je bent mog vroeg, dus wie weet.
Pfff, met al die rondvliegende testen hier, krijg ik toch ook wel testkriebels. Maar ik ga echt wachten tot t weekend...... Denk ik
Haha, dat snap ik wel hoor maybe. Maar ik ben een krent, dus vind t zonde van me geld om voor me nod te testen. Ik zal eens kijken hoe lang de testen die ik heb liggen og houdbaar zijn. Want als ze al bijna over datum gaan, kan ik net zo goed een testje wagen.
Dames op rood:x:x:x hopelijk is het snel raak voor jullie. Hier ng steeds geen ongi en met temp is vanmorgen weer iets gestegen naar 36.9 hopelijk over een paar dagen positief nieuws te melden.
Haha cb test online besteld. Zit er tape omheen van ikbenmama.nl haha ben blij dat ik thuis was en niet bij de buren terecht is gekomen haha