NOD 16 t/m 31 maart

Discussie in 'NOD forum' gestart door Troelaa, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria87

Maria87 Niet meer actief

oohhh, mol, wat verdrietig :( heel veel sterkte!! Wat spijt me dit voor je! :(

2. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    @mol, sjonge meid, wat een verdriet. Hele dikke knuffel voor je!

3. MamaLara

MamaLara Bekend lid

22 dec 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    Mol wat naar!! Heel veel sterkte!

Tientje en water, succes morgen!

4. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Mamalara, dank je wel!

Kinderwens, haha ja twee keer in spanning ;) misschien helpt t ;)

Mol, :$:( wat ontzettend sneu.. Voel me heel naar voor je. Het is niet eerlijk!

5. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Ah nee Mol:(. Sterkte!

6. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Mol, neeeee niet weer meid... Dikke knuffel!!!

7. sannew1987

sannew1987 Actief lid

26 mrt 2013
    135
    0
    0
    @ Mol, heel veel sterkte..vind 't erg sneu voor je..

8. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    dank jullie

9. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ah nee mol sterkte :(

10. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ah, wat jammer mol! Heel veel sterkte en succes de komende tijd

FF geeft mijn NOD nu op 5 april pas, ik denk dat ik dus moet verhuizen. Het wordt dan wel een lange cyclus deze keer maar aangezien ik nog totaal niks voel kan het wel.

11. Chantal3

Chantal3 Actief lid

8 nov 2012
    386
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat ontzettend verdrietig! Sterkte!

Ik had me voorgenomen om deze maand mezelf niet gek te maken. Allerlei symptomen had ik vorige maanden ook, bij (bruin)bloedverlies zou ik niet gaan hopen. Maar nu zit ik bijna voor nod en dan begint het toch... Ik heb nod op zaterdag gezet, had ook morgen kunnen zijn. Vorige maand had ik op donderdag bloedverlies, vrijdag vrijwel niks en zaterdag was het best heftig. Ik ben benieuwd wat deze maand brengt. Gisteren bij afvegen roze bloedverlies , beetje daarna niks. Nu gevoelige borsten... Welterusten dames

12. waiting4amber

waiting4amber Actief lid

19 feb 2013
    230
    0
    0
    Mol; ik vind het zo rot voor je!!! :( Als je huilen wil, huil dan een flink potje, als je boos bent, schreeuw het er dan even lekker uit (misschien lucht het op...)... Ik hoop en duim voor je dat het volgende keer gewoon goed gaat!!! Sterkte meid!

Kinderwens; het klinkt misschien achterlijk, maar ik zou het heerlijk vinden een normale goede ongesteldheid met behoorlijk wat bloedverlies en gewoon een paar dagen, ipv 3 dagen een paar druppels. M'n dokter zegt dat mijn lijf na het stoppen met de nuva ring gewoonweg nog niet op gang is gekomen en daarom de kans ook klein is dat ik nu tijdens of na het ontpillen opeens zwanger ga worden zolang "de binnenboel" (moet erg lachen om het woord) nog niet 1 x gefunctioneerd heeft zoals het zou moeten....
    Dus ik kan me voorstellen dat je het als positief ziet! Ik zou het ook erg fijn vinden! :p

Ik vind het heel stom van mezelf, met name omdat wij het nog maar zo kort proberen en er hier genoeg vrouwen rondlopen die het al maanden zoniet jaren proberen zonder het gewenste resultaat. Maar ik ben haast opgelucht dat ik weet dat ik m'n eisprong heb gemist :(. Niet omdat ik niet zwanger wil worden, want dat is het enige wat ik op dit moment wil en bijna het enige waar ik aan kan denken (alles draait daar nu om). Helaas. Ik maak mezelf compleet gek en leef, sta op en val met de schommelingen van mijn hormonen, nooit gedacht dat ik dat zo zou ervaren of mezelf dat zo aan zou doen :(. Maar gewoon omdat ik me nu even niet druk hoef te maken om symptomen of om zwangerschapstesten... Even niet ongerust naar het toilet gaan om toch nog even naar dat toiletpapiertje te kijken. Even niet met die spanning opstaan in de ochtend of wachten tot die zwangerschapstest wat doet. Betrap me er ook op dat ik nu even niet continu op internet aan het struinen ben naar symptomen en succesverhalen... en gek genoeg geeft dat toch een beetje rust... en opluchting. Maak me ook best een beetje zorgen of ik mezelf, juist door er zo absurd mee bezig te zijn, door alles stress erover minder vruchtbaar maak ofzo... :(

Ik kan me niet eens voorstellen hoe het moet zijn als je al zo lang hiermee bezig bent en zo vaak alle teleurstellingen moet verwerken die je dan meemaakt. Mijn respect voor de vrouwen hier groeit met de dag! :) Soms begrijp ik niet hoe jullie het volhouden.... Echt, respect!

Sorry voor deze ego-emo trip...

13. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Goeiemorgen allemaal!! Ben vroeg erbij want moest plassen dus getest.....lijkt net zo donker als gisteren maar kan het verschil pas zien als het opgedroogd is maar....er zit nog steeds een streep op. Ik denk dat ik voor m'n eigen nu maar besluit om zaterdag een cb test te doen en morgen niks , noppes ;)

Foto volgt met daglicht

14. Noor88

Noor88 Actief lid

23 feb 2013
    152
    0
    0
    Krimpen a/d IJssel
    Zet mij maar op rood!
    Ik blijk achteraf gezien een cyclus te hebben van 26 dagen!

Succes iedereen.
    Ronde 2 volgende topic!

15. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Hierbij de test van vandaag...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,2 KB
      Weergaven:
      8
  16. Tientje1986

Tientje1986 Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.046
    231
    63
    Vrouw
    ZZP-er
    Balen Meis!!
    Ik duim voor je dat het de volgende ronde raak is

17. Smnee

Smnee Niet meer actief

De onderste is van vandaag?
    Die is mooi donkerder

18. Smnee

Smnee Niet meer actief

Zet mij maar op rood

19. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@mol: oh nee meid wat een verdrietig neiuws:( hele dikke knuff..!!

@tientje: hij is mooi donkerder hoor meid:)

20. Sanne11

Sanne11 Actief lid

15 mrt 2013
    280
    0
    0
    Intercedente Commercieel Planner
    Regio Nijmegen
    Wat erg voor je! :(
    Leef met je mee.
    Knuffel!

Deel Deze Pagina